Juhtus jah väike äpardus, kuid see oli ainult aja küsimus

eks hoian töökäiguga kursis ja lisan ka mõningaid pilte varsti tehtud asjadest. loodetavastu kuuleb veel see aasta mootorihäält...
pihustid siis Porche biturbo peal kasutatavad, läbilaskega ~1,5 korda rohkem kui RS2 orig. Kasutusse jäi RS2 orig rõhuregulaator.
*custom soft mootorijuhtimiseks, 2.0bar rõhuga ~430hj, 2.3bar 450+. Nende nr paikapidavuse kohta saab siis tõestust pärast mõne jõupingi külastust, seni võib arvata, et on rohkem kui originaalis
õhulugeja, map, nukad on rs2 originaalid.
Kohustusliku kavana sai autole külge ka A/F (segu) ja rõhukell.
Torukollektor.
Õhufiltriks läks peale pikki otsinguid ja sobitamisi OMP koonus, mis ainukesena mahtus sinna.
turbo Garret T04/T3:
kompressori poolelt
tiivik 61/82mm, trim 56, A/R 0.50
turbiiin
tiivik 72mm, trim 76, A/R 0.83
elu nagu hernel...peaasi et supi sisse ei satu.