K: Roostevaba keevitamine tavalise...
K: Roostevaba keevitamine tavalise...
Tahaks siis teada siinsete inimeste arvamust, kas annab roostevaba toru keevitada tavalise poolautomaadiga? Põhjus väga lihtne, endal roostevaba keevitust ei ole, kuid vaja uut sumpsi ning põhimõtteliselt juba tahan ma enda autol teha niipaljugi kui võimalik ise.
Olen siin ka uurinud natuke, mõni väidab et vabalt saab teised räägivad et üldse ei saa. Ise olen tegelikult ka näinud kus on roostevaba keevitatud tavalise poolautomaadiga ning tulemus oli igati ok. Tavalist terast olen keevitanud piisavalt, kahjuks roostevabaga kogemus puudub.
Olen siin ka uurinud natuke, mõni väidab et vabalt saab teised räägivad et üldse ei saa. Ise olen tegelikult ka näinud kus on roostevaba keevitatud tavalise poolautomaadiga ning tulemus oli igati ok. Tavalist terast olen keevitanud piisavalt, kahjuks roostevabaga kogemus puudub.
Aga seda aega millal see keevituskoht läbi roostetab ilmselt ühe auto peal ei näe, kui just sinna auto otsa elama ei kavatseta jääda.
Minul siiani kõik summutid nii tehtud ja õigustab TIG keevituse hinnavahe ära.
Pole siiani probleeme tekkinud.
Minul siiani kõik summutid nii tehtud ja õigustab TIG keevituse hinnavahe ära.
Pole siiani probleeme tekkinud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jah noh ma mõtlesin et kui juba samas lauses TIG-i mainitakse, siis...
Muidugi saab ilma rv traadita ka (kui näiteks lihtsalt mingi auk ära parandada on vaja vms), anoh kui nullist hakata suuremat torustikku tegema, siis pole ju mõtet roostevaba toru peale mega pappi magama panna, kui ühenduskohad tavalise traadiga on tehtud.

Kust otsast see tava traat täpsemalt tunda annab?
76mm materjali ilsmelt RV-na lihtsam kätte saada kui tavalisena.
Ja siiski on keevituskohta asja kõige paksem lüli.
Probleem ka selles, et paljudel ei tasu see TIG aparaadi muretsemine ära ja pealegi peab sellega korralikult keevitada ka oskama.
MIG tuleb lihtsalt odavam.
76mm materjali ilsmelt RV-na lihtsam kätte saada kui tavalisena.
Ja siiski on keevituskohta asja kõige paksem lüli.
Probleem ka selles, et paljudel ei tasu see TIG aparaadi muretsemine ära ja pealegi peab sellega korralikult keevitada ka oskama.
MIG tuleb lihtsalt odavam.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sealt annabki tunda et koledaks ja roosteseks läheb
Kui rv toru on lihtsam/odavam saada, siis on muidugi teine asi, aga noh üldjuhul on must toru ju kordades odavam. Ehk sõltub sellest, mis selle rv kasutamise eesmärk üldse on. Tugevuses vast tõesti mingit märgatavat vahet pole, kui ei kavatse just dragsteri raami või lennuki tiibu kokku keevitama hakata.
Täiendus: tavalise traadiga keevitatud rv toru roostetab läbi ikka keevituse koha pealt. Ma keevitasin ühele väsinud rv pütile uue sissemineva toru ja lõpuks kukkus ta ikka just sealt keevituskohast uuesti pooleks. Seal võisid muidugi muud tegurid ka olla, ma alles harjutasin asja jne, aga ma pakuks ikka et see õmblus roostetab kiiremini kui rv toru seal kõrval.

Täiendus: tavalise traadiga keevitatud rv toru roostetab läbi ikka keevituse koha pealt. Ma keevitasin ühele väsinud rv pütile uue sissemineva toru ja lõpuks kukkus ta ikka just sealt keevituskohast uuesti pooleks. Seal võisid muidugi muud tegurid ka olla, ma alles harjutasin asja jne, aga ma pakuks ikka et see õmblus roostetab kiiremini kui rv toru seal kõrval.
aga kas selle roostetamise vastu ei aita(loe: pikenda eluiga) need aerosoolid mis on mõeldudki selleks et peale keevitamist peale lasta?
to Jesper: ehk oli selle püti ärakukkumises ka see viga, et kui keevitasid, siis kasutasid liiga väikest voolu, et tihtipeale keevitatakse küll asi kinni, kuid see murdub kergesti lahti kuna see keevitus on lihtsalt peale keevitatud ning need metallid ei ole korralikult kokku sulanud.
to Jesper: ehk oli selle püti ärakukkumises ka see viga, et kui keevitasid, siis kasutasid liiga väikest voolu, et tihtipeale keevitatakse küll asi kinni, kuid see murdub kergesti lahti kuna see keevitus on lihtsalt peale keevitatud ning need metallid ei ole korralikult kokku sulanud.
-
- Postitusi: 79
- Liitunud: 07.12.2004 1:04
- Asukoht: Viljandi