Kuullaagerturbo pikkilõtk

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Kuullaagerturbo pikkilõtk

Postitus Postitas Mihkel »

Kas kuullaagerturbol on uuena ette nähtud ka väike pikkilõtk?

Pole enda GT2860RS-i veel peale pannud aga näpuvahel võlli katsudes avastasin pikkilõtku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
patrik
Postitusi: 225
Liitunud: 05.11.2006 19:39

Postitus Postitas patrik »

paisumisvahe peab ju olema. pluss paned peale, siis natukese aja pärast tuleb programm uuesti üle vaadata sest ta töötab sisse ja hakkab palju vabamalt käima. nagu naine kes pärast väikest sissetöötamist läheb kergemini ja kiiremini pöördesse


ja pikapeale väsib ära kui sa ta eest ei hoolitse :-D
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

jah endal sama asi oli...kunagi Markus veel ütles et ärge ära ehmatage :D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ise arvasin ka, et see lõtk paisumise jaoks aga igaksjuhuks mõtlesin teistelt ka uurida.

Sinu turbol oli samuti väike pikkilõtk?

Kuullaagerturbo käib ju juba niisamagi kõvasti vabamalt kui puksidel turbo.
Mis siis veel peale sissetöötamist saab :p

Muide näide on küll superhea :lol:

Hoidsin paigaldades niigi turbot nagu sitta pilpa peal, et jumalaeest midagi ei juhtuks.
Pole just väikeste summadega tegemist.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

nagu naine kes pärast väikest sissetöötamist läheb kergemini ja kiiremini pöördesse
:-D irwww,nüüd sain ma ka aru.
aga ei saa ma aru sellest,mismoodi saab kuul-laagril paisumisruum olla?ok,puksidega turbo töötab põhimõtteliselt nagu väntvõll õlisurvel...no saate aru küll :) aga kuul-laagril :?:
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

junsu kirjutas:
nagu naine kes pärast väikest sissetöötamist läheb kergemini ja kiiremini pöördesse
:-D irwww,nüüd sain ma ka aru.
aga ei saa ma aru sellest,mismoodi saab kuul-laagril paisumisruum olla?ok,puksidega turbo töötab põhimõtteliselt nagu väntvõll õlisurvel...no saate aru küll :) aga kuul-laagril :?:
kas sa seda ikka tead et igasugune metall paisub kuumenedes?
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

:-D kle koolis ikka omajagu käidud,mehaanikupaberid taskus ja töökogemust ka hea mitu aastat juba ;) se paistab olevat foorum,kus on vaja ennast tõestada....kui siin natuke ringi vaadata,siis mõistan ka seda

ma ei tea TURBOautodest veel kõiki pisiasju,selleks siin nüüd kasutaja üritangi olla,aga materjaliõpetusest,ehk siis metallide soojuspaisumisest,struktuurimuutmisest(karastamisest) võin ehk päris pikalt rääkida :)

reeglina on täiesti tavaline kuul-laager vähemalt uuena lõtkuvaba.ja töötades lähevad mõned ka suht kuumaks(olenevalt koormusest,kiirusest ja määritusest) seega järeldan,et kuna turbo,millest juttu on,on kas kulunud või on sellel mingit erilised laagrid.tõenäoliselt on tegemist viimase variandiga...sellest ka puht insener.tehniline huvi,et mida se laager endast kujutab :) :oops:
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Tegu tutika turboga ja sellepärast selle teema tegingi, et äkki tehasepraak maybe.

Üldiselt kui sa natuke neid asju ehitad, siis saad aru, et ilma korrektse tõestuseta ei tasu ühtegi väidet uskuda.
Inimesed, 90% internetis levivast infost on BULLSHIT!
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

junsu kirjutas:se paistab olevat foorum,kus on vaja ennast tõestada
ma küll ei ütleks, et siin foorumis keegi ennast nagu tõestama peab. pigem saab siit lahendusi keerulistematele probleemidele, millest enda mõistus üle ei käi ja samas hoitakse OT tase võimalikult madalal.

sorry for OT Mihkel ;)
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Mihkel kirjutas: Mis siis veel peale sissetöötamist saab :p
:-D No mul on paar aastat vana kuullaager vile ja väike lõtk täista olemas. Spoolib kenasti ja ei suitse, seega pees pole :)
302hp/464nm
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Rattalaagritel ju kah mingi väike lõtk sees (uuena) vastasel juhul kiiluks see soojenedes kinni. Aga need on pigem sellised lõtkud, mida laagrit näpuvahel hoides küll ei tunne.
Arvatavasti üpris loogiline, et turbos lähevad laagrid mistahes muudest laagritest kümneid kordi kuumemaks, sellest ka ehk külmalt lõtkud suuremad.
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

tavalised kuullaagrid (2 RS), mis nö odavamad on, on täppislaagrid, st et nad ei sobi kiiretele pööretele(rihma pingutusrull jne, paisumisruum puudub), kus nad peavad omas mahlas olema(ei ole lisaõlitust), ja on olemas suurendatud lõtkuga laagrid (2 RS C3), mis just sobivad sellistesse kohtadesse ja on kallimad, aga miskipärast rahvas ütleb just nende kohta täppislaager :roll:
jk
Postitusi: 250
Liitunud: 29.11.2004 21:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jk »

Kahel uuel GT28R, mida ma katsunud olen, oli mõlemal näpu vahel tuntav loks olemas.
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Selge, nüüd süda rahul.
Sai veel täna kolle ja turbo vahelisel torul üks üleminek paremaks tehtud, jäi teine hinge kriipima. :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Sama nutt, sain uue turbo kätte ja kohe lõtku katsuma. Ja ongi lõtk sees ja veel risti võlli. Paigaldusjuhis mainib: it is normal to feel some up and down movement on the wheels.

Turboks: GT3267 sisese wg`ga, peaks nagu laagritel asi olema?

Ehk on kõik ok, aga väike sabin on sees. :?

Huvitav, et uuel asjal puuduvad õhu ja väljalaske otste tolmukaitse korgid.

Ja kust võiks saada tihendeid väljalaskele?
Õlile tuleb nii, ehk naa ise tihendid teha.
Vasta