Kuullaagerturbo pikkilõtk
Kuullaagerturbo pikkilõtk
Kas kuullaagerturbol on uuena ette nähtud ka väike pikkilõtk?
Pole enda GT2860RS-i veel peale pannud aga näpuvahel võlli katsudes avastasin pikkilõtku.
Pole enda GT2860RS-i veel peale pannud aga näpuvahel võlli katsudes avastasin pikkilõtku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ise arvasin ka, et see lõtk paisumise jaoks aga igaksjuhuks mõtlesin teistelt ka uurida.
Sinu turbol oli samuti väike pikkilõtk?
Kuullaagerturbo käib ju juba niisamagi kõvasti vabamalt kui puksidel turbo.
Mis siis veel peale sissetöötamist saab
Muide näide on küll superhea
Hoidsin paigaldades niigi turbot nagu sitta pilpa peal, et jumalaeest midagi ei juhtuks.
Pole just väikeste summadega tegemist.
Sinu turbol oli samuti väike pikkilõtk?
Kuullaagerturbo käib ju juba niisamagi kõvasti vabamalt kui puksidel turbo.
Mis siis veel peale sissetöötamist saab

Muide näide on küll superhea

Hoidsin paigaldades niigi turbot nagu sitta pilpa peal, et jumalaeest midagi ei juhtuks.
Pole just väikeste summadega tegemist.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
kas sa seda ikka tead et igasugune metall paisub kuumenedes?junsu kirjutas:nagu naine kes pärast väikest sissetöötamist läheb kergemini ja kiiremini pöördesseirwww,nüüd sain ma ka aru.
aga ei saa ma aru sellest,mismoodi saab kuul-laagril paisumisruum olla?ok,puksidega turbo töötab põhimõtteliselt nagu väntvõll õlisurvel...no saate aru küllaga kuul-laagril


ma ei tea TURBOautodest veel kõiki pisiasju,selleks siin nüüd kasutaja üritangi olla,aga materjaliõpetusest,ehk siis metallide soojuspaisumisest,struktuurimuutmisest(karastamisest) võin ehk päris pikalt rääkida

reeglina on täiesti tavaline kuul-laager vähemalt uuena lõtkuvaba.ja töötades lähevad mõned ka suht kuumaks(olenevalt koormusest,kiirusest ja määritusest) seega järeldan,et kuna turbo,millest juttu on,on kas kulunud või on sellel mingit erilised laagrid.tõenäoliselt on tegemist viimase variandiga...sellest ka puht insener.tehniline huvi,et mida se laager endast kujutab


Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
Tegu tutika turboga ja sellepärast selle teema tegingi, et äkki tehasepraak maybe.
Üldiselt kui sa natuke neid asju ehitad, siis saad aru, et ilma korrektse tõestuseta ei tasu ühtegi väidet uskuda.
Inimesed, 90% internetis levivast infost on BULLSHIT!
Üldiselt kui sa natuke neid asju ehitad, siis saad aru, et ilma korrektse tõestuseta ei tasu ühtegi väidet uskuda.
Inimesed, 90% internetis levivast infost on BULLSHIT!
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Rattalaagritel ju kah mingi väike lõtk sees (uuena) vastasel juhul kiiluks see soojenedes kinni. Aga need on pigem sellised lõtkud, mida laagrit näpuvahel hoides küll ei tunne.
Arvatavasti üpris loogiline, et turbos lähevad laagrid mistahes muudest laagritest kümneid kordi kuumemaks, sellest ka ehk külmalt lõtkud suuremad.
Arvatavasti üpris loogiline, et turbos lähevad laagrid mistahes muudest laagritest kümneid kordi kuumemaks, sellest ka ehk külmalt lõtkud suuremad.
tavalised kuullaagrid (2 RS), mis nö odavamad on, on täppislaagrid, st et nad ei sobi kiiretele pööretele(rihma pingutusrull jne, paisumisruum puudub), kus nad peavad omas mahlas olema(ei ole lisaõlitust), ja on olemas suurendatud lõtkuga laagrid (2 RS C3), mis just sobivad sellistesse kohtadesse ja on kallimad, aga miskipärast rahvas ütleb just nende kohta täppislaager 

Selge, nüüd süda rahul.
Sai veel täna kolle ja turbo vahelisel torul üks üleminek paremaks tehtud, jäi teine hinge kriipima.
Sai veel täna kolle ja turbo vahelisel torul üks üleminek paremaks tehtud, jäi teine hinge kriipima.

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sama nutt, sain uue turbo kätte ja kohe lõtku katsuma. Ja ongi lõtk sees ja veel risti võlli. Paigaldusjuhis mainib: it is normal to feel some up and down movement on the wheels.
Turboks: GT3267 sisese wg`ga, peaks nagu laagritel asi olema?
Ehk on kõik ok, aga väike sabin on sees.
Huvitav, et uuel asjal puuduvad õhu ja väljalaske otste tolmukaitse korgid.
Ja kust võiks saada tihendeid väljalaskele?
Õlile tuleb nii, ehk naa ise tihendid teha.
Turboks: GT3267 sisese wg`ga, peaks nagu laagritel asi olema?
Ehk on kõik ok, aga väike sabin on sees.

Huvitav, et uuel asjal puuduvad õhu ja väljalaske otste tolmukaitse korgid.
Ja kust võiks saada tihendeid väljalaskele?
Õlile tuleb nii, ehk naa ise tihendid teha.