
sissesõit
See nagu veidi selline asi küll, et kuidas see metall harjub ? Mis tal ikka harjuda - tal on oma kindlad füüsikalised omadused ja ta kas peab vastu vastavalt nendele või ei pea. Ainuke asi, et vananedes võib ilmneda metalli "väsimine". Aga see ka puhtalt füüsikaline nähtus.
Sissesõitmine ju tegelikult tähendab, et kontaktis olevad metallipinnad hõõrdumise tagajärjel kohanduvad täpselt üksteisega n.ö. lihvivad üksteist. Aga selle osatähtsus jääb seda väiksemaks, mida täpsemini on mootor kokkupandud ja üldse, kui täpne ta töötlus on. Hülsita silindri seintel nii palju kui ma aru saan jäävad tahes tahtmata mingid freesimise jäljed. Samas miks neid kohe siis ideaalselt siledaks ei lihvita ? Või pole see võimalik.
Sissesõitmine ju tegelikult tähendab, et kontaktis olevad metallipinnad hõõrdumise tagajärjel kohanduvad täpselt üksteisega n.ö. lihvivad üksteist. Aga selle osatähtsus jääb seda väiksemaks, mida täpsemini on mootor kokkupandud ja üldse, kui täpne ta töötlus on. Hülsita silindri seintel nii palju kui ma aru saan jäävad tahes tahtmata mingid freesimise jäljed. Samas miks neid kohe siis ideaalselt siledaks ei lihvita ? Või pole see võimalik.
kui tõene on õlimüüja soovitus mootori sissesõidul mitte turbot boostima lasta? kuigi ta soovitas ka sissesõidu suvalise/odava õliga teha läheb ikkagi kohe sisse castrol rs. mootoris muidu puuritud-hoonitud silindrid oversize wisecote jaoks. tutikas väntvõll ja saaled. tutikas õlipump. ilmselt ilma boostcontrollerita peaks rõhk jääma kuskile 0,5 bar-i kanti. kas ka see kujutab endast mingit ohtu ja peab kiirendades sujuvamalt gaasi vajutama, et rõhk jääks nulli kanti?
Mina sõitsin enda uued kolvid sisse mineraaliga, 50EEK liiter
Täpsemalt sellisega. http://www.valvoline.ee/products/lubric ... urbov.html
Teooria on see, et täissünt õlitab liiga hästi ja mootor ei tööta korralikult sisse.
Mul oli ca 2000km sõitu mineraaliga. Päris alguses ei tohi mootorit kindlasti niisama kohapeal tühikäigul käia lasta, vaid mõõdukad kiirendused ca 75% kogu pöörete ulatusest, käiguga pidurdamised jne. Seega pidev keskmine koormus. Pärast nii sõidetud 2000km õlivahetus - täissünt sisse. Minul toimis.

Teooria on see, et täissünt õlitab liiga hästi ja mootor ei tööta korralikult sisse.
Mul oli ca 2000km sõitu mineraaliga. Päris alguses ei tohi mootorit kindlasti niisama kohapeal tühikäigul käia lasta, vaid mõõdukad kiirendused ca 75% kogu pöörete ulatusest, käiguga pidurdamised jne. Seega pidev keskmine koormus. Pärast nii sõidetud 2000km õlivahetus - täissünt sisse. Minul toimis.