sissesõit

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Lauri_s
Postitusi: 32
Liitunud: 24.03.2006 11:46
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Lauri_s »

nja... aga tegelikult siiski ei ole mina kordagi maininud lada kepsu ;) võid 25x üle lugeda kui ei usu.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Lauri_s kirjutas:nja... aga tegelikult siiski ei ole mina kordagi maininud lada kepsu ;) võid 25x üle lugeda kui ei usu.
kui sa räägid kepsudest ja siis ytled et sinu teadmised pärinevad ajast, kus sõideti ladasid sisse, mis veel arvata siis :D
(aga se vaidlus ei puutu enam teemasse)
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

See nagu veidi selline asi küll, et kuidas see metall harjub ? Mis tal ikka harjuda - tal on oma kindlad füüsikalised omadused ja ta kas peab vastu vastavalt nendele või ei pea. Ainuke asi, et vananedes võib ilmneda metalli "väsimine". Aga see ka puhtalt füüsikaline nähtus.
Sissesõitmine ju tegelikult tähendab, et kontaktis olevad metallipinnad hõõrdumise tagajärjel kohanduvad täpselt üksteisega n.ö. lihvivad üksteist. Aga selle osatähtsus jääb seda väiksemaks, mida täpsemini on mootor kokkupandud ja üldse, kui täpne ta töötlus on. Hülsita silindri seintel nii palju kui ma aru saan jäävad tahes tahtmata mingid freesimise jäljed. Samas miks neid kohe siis ideaalselt siledaks ei lihvita ? Või pole see võimalik.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

nö "kare" silindri sein aitab väidetavalt kiiremini rõngastel sisse töötada.
kui mul mootor peale u. 100km sõitmist lahti võeti, olid seinad juba "peeglid".
Lauri_s
Postitusi: 32
Liitunud: 24.03.2006 11:46
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Lauri_s »

ei usu, et peeglid olid:) kui silindri sein peegel, siis kolvid kuluvad ruttu ja mootor suitseb ka veel ;)
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

Lauri_s kirjutas:ei usu, et peeglid olid:) kui silindri sein peegel, siis kolvid kuluvad ruttu ja mootor suitseb ka veel ;)
jutumärgid paningi sellepärast, et üle selgitama ei peaks. aga jah kirjutan siis, et läikisid, kuid hooni jäljed olid siiski nähtavad.
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

kui tõene on õlimüüja soovitus mootori sissesõidul mitte turbot boostima lasta? kuigi ta soovitas ka sissesõidu suvalise/odava õliga teha läheb ikkagi kohe sisse castrol rs. mootoris muidu puuritud-hoonitud silindrid oversize wisecote jaoks. tutikas väntvõll ja saaled. tutikas õlipump. ilmselt ilma boostcontrollerita peaks rõhk jääma kuskile 0,5 bar-i kanti. kas ka see kujutab endast mingit ohtu ja peab kiirendades sujuvamalt gaasi vajutama, et rõhk jääks nulli kanti?
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

algul ikka mineraal sisse!!! sünt liiga vedel alguse jaoks!
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Mina sõitsin enda uued kolvid sisse mineraaliga, 50EEK liiter :) Täpsemalt sellisega. http://www.valvoline.ee/products/lubric ... urbov.html
Teooria on see, et täissünt õlitab liiga hästi ja mootor ei tööta korralikult sisse.

Mul oli ca 2000km sõitu mineraaliga. Päris alguses ei tohi mootorit kindlasti niisama kohapeal tühikäigul käia lasta, vaid mõõdukad kiirendused ca 75% kogu pöörete ulatusest, käiguga pidurdamised jne. Seega pidev keskmine koormus. Pärast nii sõidetud 2000km õlivahetus - täissünt sisse. Minul toimis.
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

Taavi kirjutas:vaid mõõdukad kiirendused ca 75% kogu pöörete ulatusest, käiguga pidurdamised jne. Seega pidev keskmine koormus
sellest võib välja lugeda, et ikka boostima sai ka lastud?
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Muidugi sai kergelt boostima lastud, 3-4 käiguga on võimatu sõita nii, et rõhk taha ei tuleks. Mu oli ca 1bar. Oleksin 0,5-0,7 peale keeranud, aga ma 1-st alla ei saanud.
Vasta