Eputa oma autoga
Moderaatorid: Mihkel , Ringo
topgear
Postitusi: 390 Liitunud: 05.03.2005 18:01
Asukoht: .EU
Kontakt:
Postitus
Postitas topgear » 05.03.2005 18:16
4 martsil olin laki tuuningu juures
seal oli must supra
stock jai kere ja mootori plokk
test naitas 500rwhp +-20hp
MEGA supra
Miq
Postitusi: 566 Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine
Postitus
Postitas Miq » 10.03.2005 23:48
apex..!!
Hylas
Postitus
Postitas Hylas » 11.03.2005 16:28
Green
ilus roheline ja hea kohe näha millal sitane on.
Raceboy
Postitusi: 2243 Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu
Postitus
Postitas Raceboy » 11.03.2005 18:26
Ikka selline filter, mis hästi õhku läbi laseb
Ega neil tuuning-filtritel erilist performance'i vahet pole, aga nagu Hylas juba mainis, ere värv näitab õigeaegselt ära, kui asi vajab puhastamist.
xjan
Postitusi: 236 Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas xjan » 11.03.2005 20:36
ära õlitatavat filtrit pane, keerab MAF-i tuksi! St. siis et vali APEX'i või Pipercross vms
devilc
Postitusi: 70 Liitunud: 01.12.2004 11:06
Postitus
Postitas devilc » 11.03.2005 23:51
xjan kirjutas: ära õlitatavat filtrit pane, keerab MAF-i tuksi!
Kui üle ei õlita ja normaalselt enne installi kuivada lased, ei juhtu mitte midagi.
Miq
Postitusi: 566 Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine
Postitus
Postitas Miq » 12.03.2005 4:21
ning kokku võttes tuleb kindlam ??
1) osta kuiv filter
2) osta märg filter, uus MAF ning kuiv filter..
Hylas
Postitus
Postitas Hylas » 12.03.2005 14:15
OT
aga kas keegi saab 100% kindlusega öelda et MAFi pekki minek on tingitud õlitatavast filtrist kui seda õigesti õlitatud ??
subjektiivne arvamus aga minu käsi ei tõuseks küll ostma Pipercrossi poroloonist torbikut.
zoom1
Postitusi: 833 Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu
Postitus
Postitas zoom1 » 12.03.2005 14:26
Ei juhtu MAF-iga midagi kui märga filtrit kasutad - kui maf perse läinud siis tuleks põhjuseid millestki muust otsida
CA18DET best et 11.1s 205kmh
xjan
Postitusi: 236 Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas xjan » 12.03.2005 15:12
loomulikult ei ole nii, et paned filtri peale ja koheselt maf tuksis :D
Lihtsalt paljude VAG autode omanikud, lisaks ka BMW omanikud on täheldanud, et MAF-d surevad tunudvalt kiiremini õlitatava filtriga nig kestavad samas palju kauem õlivaba filtriga.
Paap
Postitusi: 244 Liitunud: 29.11.2004 13:51
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Paap » 12.03.2005 16:51
Paap
Postitusi: 244 Liitunud: 29.11.2004 13:51
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Paap » 25.03.2005 16:55
Viimati muutis
Paap , 25.03.2005 17:41, muudetud 1 kord kokku.
Hylas
Postitus
Postitas Hylas » 25.03.2005 17:27
Esimene Eesti firma kes samasuguse kvaliteediga turboremonti hakkab tegema saab minu poolt medali !
creese
Postitusi: 205 Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitus
Postitas creese » 25.03.2005 18:26
turbo on küll ilus. sellist ei saagi auto külge panna, see tuleb panna klaaskappi vaatamiseks