Toyota Supra 1990: Paap

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
topgear
Postitusi: 390
Liitunud: 05.03.2005 18:01
Asukoht: .EU
Kontakt:

Postitus Postitas topgear »

:!: 4 martsil olin laki tuuningu juures
seal oli must supra
stock jai kere ja mootori plokk
test naitas 500rwhp +-20hp :badgrin:

MEGA supra :!:
Paap
Postitusi: 244
Liitunud: 29.11.2004 13:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Paap »

homme siis auto tegemisse...
http://www.zone.ee/seger/DSCF0039.jpg
http://www.zone.ee/seger/PCPX211D3.JPG
http://www.zone.ee/seger/DSCF0038.jpg
kogu väljalase + veel mõni toru.
klapisääretihendid, + mis sealt veel läbi paistab olevat.
lisaks strutbarid 3tk.
siis tuleb leida lexus ls400 õhulugeja kopsik.
http://www.suprasport.nl/index.php?main ... cts_id=134
arvatavasti läheb igaksjuhuks turbo soome "korrastamisse" (mitte, et midagi viga paistaks olevat), et oleks kindlalt hea.

hiljem BOV ja uued pihustid .... eks paistab!

Mis filtrit te soovitate?
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

apex..!!
Hylas

Postitus Postitas Hylas »

Green
ilus roheline ja hea kohe näha millal sitane on.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ikka selline filter, mis hästi õhku läbi laseb :) Ega neil tuuning-filtritel erilist performance'i vahet pole, aga nagu Hylas juba mainis, ere värv näitab õigeaegselt ära, kui asi vajab puhastamist.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

ära õlitatavat filtrit pane, keerab MAF-i tuksi! St. siis et vali APEX'i või Pipercross vms
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
devilc
Postitusi: 70
Liitunud: 01.12.2004 11:06

Postitus Postitas devilc »

xjan kirjutas:ära õlitatavat filtrit pane, keerab MAF-i tuksi!
Kui üle ei õlita ja normaalselt enne installi kuivada lased, ei juhtu mitte midagi.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

ning kokku võttes tuleb kindlam ??
1) osta kuiv filter
2) osta märg filter, uus MAF ning kuiv filter..
:roll:
Hylas

Postitus Postitas Hylas »

OT
aga kas keegi saab 100% kindlusega öelda et MAFi pekki minek on tingitud õlitatavast filtrist kui seda õigesti õlitatud ??
subjektiivne arvamus aga minu käsi ei tõuseks küll ostma Pipercrossi poroloonist torbikut.
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Ei juhtu MAF-iga midagi kui märga filtrit kasutad - kui maf perse läinud siis tuleks põhjuseid millestki muust otsida :!:
CA18DET best et 11.1s 205kmh
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

loomulikult ei ole nii, et paned filtri peale ja koheselt maf tuksis :D

Lihtsalt paljude VAG autode omanikud, lisaks ka BMW omanikud on täheldanud, et MAF-d surevad tunudvalt kiiremini õlitatava filtriga nig kestavad samas palju kauem õlivaba filtriga.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Paap
Postitusi: 244
Liitunud: 29.11.2004 13:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Paap »

Paap
Postitusi: 244
Liitunud: 29.11.2004 13:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Paap »

Pilt
Pilt
Pilt
ja teine iste kah lõpuks...
Pilt
Viimati muutis Paap, 25.03.2005 17:41, muudetud 1 kord kokku.
Hylas

Postitus Postitas Hylas »

Esimene Eesti firma kes samasuguse kvaliteediga turboremonti hakkab tegema saab minu poolt medali !
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

turbo on küll ilus. sellist ei saagi auto külge panna, see tuleb panna klaaskappi vaatamiseks :-D
Vasta