
Amordid
Sellepärast kirjutasingi Sport, et päris Racing-ust on asi suht kaugel 

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kui jutt on KYB AGX (reguleeritavad) siis odav see hind küll pole, sest isegi Subarule (millel enamuse tootjate amordid on ühed kallimad hinna poolest) saab tunduvalt odavamalt. Näiteks 2100 kr. tk esimesed ja 2700 kt. tk. tagumised. Aga olenevalt autost võib olla ka igasuguseid anomaaliaid. Vaata näiteks www.autoosad.ee või www.ladu24.ee Seal on ka AGX-id sees. Ja 1000 autoosa on ka mingi koht, kus AGX-id olid suht soodsa hinnaga.
Samuti Koni Sporti müüakse vägagi erineva hinnaga erinevates kohtades. Subarule näiteks erinevatest kohtades tagaamortidele saanud pakkumisi alustades 2000 kr.tk ja lõpetades 2800 kr.tk ühele ja samale asjale.
Samuti Koni Sporti müüakse vägagi erineva hinnaga erinevates kohtades. Subarule näiteks erinevatest kohtades tagaamortidele saanud pakkumisi alustades 2000 kr.tk ja lõpetades 2800 kr.tk ühele ja samale asjale.
Mul endal KYB AGX. Kollasest Konist küll kallim, kuid AGX on koos taldrikutega. Minu autole pakkus Koni ainult nö pudeli osa, oleks pidanud tehase vana taldrikut kasutama ja Konidega neid sobitama hakkama jne. AGX on taga 8-astmelise ja ees 4-astmelise jäikuse seadistamisega. Tein S-Tech vedruga koos on tänavale paras, kurvitamise jaoks saab amordid väga jäigaks keerata kui vaja. Ainuke vajalik lisa oleks kurvides kere külgkallet vähendavad jämedamad stabikavardad - seda ainult amordi/vedru komboga likvideerida ei saa.
ma julgeks kah konit soovitada. kui linna sõidul masinat kasutad ja pole ainult "rinka pill" siis ideaalne valik. töökaasalne kes ralliga tegeleb ütles et koni sinna maani hea kuni hüped mängu tulevad. hüpetel pidid konid pooleks minema
nii ta mulle ütles, et bilsu pidi seal rohkem kannatama...
me @ ise koniga rahul, tahad kupatada keerad jäigaks vaja vanaema arsti juurde viia lased pehmemkas

me @ ise koniga rahul, tahad kupatada keerad jäigaks vaja vanaema arsti juurde viia lased pehmemkas

Ar21 kirjutas:Kui jutt on KYB AGX (reguleeritavad) siis odav see hind küll pole, sest isegi Subarule (millel enamuse tootjate amordid on ühed kallimad hinna poolest) saab tunduvalt odavamalt. Näiteks 2100 kr. tk esimesed ja 2700 kt. tk. tagumised. Aga olenevalt autost võib olla ka igasuguseid anomaaliaid. Vaata näiteks www.autoosad.ee või www.ladu24.ee Seal on ka AGX-id sees. Ja 1000 autoosa on ka mingi koht, kus AGX-id olid suht soodsa hinnaga.
Samuti Koni Sporti müüakse vägagi erineva hinnaga erinevates kohtades. Subarule näiteks erinevatest kohtades tagaamortidele saanud pakkumisi alustades 2000 kr.tk ja lõpetades 2800 kr.tk ühele ja samale asjale.
Sai siis kyb agx.id ostetud. Kuida son reg amortide esmase kasutamisega. Kuskilt kunagi lugesi et esialgu peab (pehmesse v jäika) asendisse keerama? On see õige v peanen alla ja sõidan