Amordid

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Sellepärast kirjutasingi Sport, et päris Racing-ust on asi suht kaugel ;)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

Kas Koni Classic hoopis see nö OEM Replacement pole ?
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Kui jutt on KYB AGX (reguleeritavad) siis odav see hind küll pole, sest isegi Subarule (millel enamuse tootjate amordid on ühed kallimad hinna poolest) saab tunduvalt odavamalt. Näiteks 2100 kr. tk esimesed ja 2700 kt. tk. tagumised. Aga olenevalt autost võib olla ka igasuguseid anomaaliaid. Vaata näiteks www.autoosad.ee või www.ladu24.ee Seal on ka AGX-id sees. Ja 1000 autoosa on ka mingi koht, kus AGX-id olid suht soodsa hinnaga.
Samuti Koni Sporti müüakse vägagi erineva hinnaga erinevates kohtades. Subarule näiteks erinevatest kohtades tagaamortidele saanud pakkumisi alustades 2000 kr.tk ja lõpetades 2800 kr.tk ühele ja samale asjale.
cartman
Postitusi: 183
Liitunud: 19.01.2006 9:32
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas cartman »

kahjux ei paku keegi 4wdle(eclipse talon)
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Mul endal KYB AGX. Kollasest Konist küll kallim, kuid AGX on koos taldrikutega. Minu autole pakkus Koni ainult nö pudeli osa, oleks pidanud tehase vana taldrikut kasutama ja Konidega neid sobitama hakkama jne. AGX on taga 8-astmelise ja ees 4-astmelise jäikuse seadistamisega. Tein S-Tech vedruga koos on tänavale paras, kurvitamise jaoks saab amordid väga jäigaks keerata kui vaja. Ainuke vajalik lisa oleks kurvides kere külgkallet vähendavad jämedamad stabikavardad - seda ainult amordi/vedru komboga likvideerida ei saa.
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

ma julgeks kah konit soovitada. kui linna sõidul masinat kasutad ja pole ainult "rinka pill" siis ideaalne valik. töökaasalne kes ralliga tegeleb ütles et koni sinna maani hea kuni hüped mängu tulevad. hüpetel pidid konid pooleks minema :roll: nii ta mulle ütles, et bilsu pidi seal rohkem kannatama...

me @ ise koniga rahul, tahad kupatada keerad jäigaks vaja vanaema arsti juurde viia lased pehmemkas :)
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Konit peavad paljud vähemalt tänavasõiduks üheks vastupidavaimaks amordiks. Paigaldada padrunamorte muigugi raskem, kui valmisamorte.
Peetakse lausa niiheaks, et väidetakse, et kui autol need alla vahetada, siis suure tõenäosusega sellel autol enam amortidele kulutama ei pea.
cartman
Postitusi: 183
Liitunud: 19.01.2006 9:32
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas cartman »

kes eestis koni myyb?
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

xenon-eesti, db-hp... mine ja küsi.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

motoral'ist saad vast kõvasti odavamalt edasimüüjad panevad ju oma $$$ vahele ;)
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Koni ja Bilstein saadaval. Hind ei ole kallim kui Motoralis !
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
cartman
Postitusi: 183
Liitunud: 19.01.2006 9:32
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas cartman »

kus ei ole kallim?
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

huvitav kas keegi viimaselajal lugeda kah veel viitsib või üldse midagi tähele paneb??
:arrow: 555vrx
ES-Tuning

terv,
vastik viriseja,
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
cartman
Postitusi: 183
Liitunud: 19.01.2006 9:32
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas cartman »

Ar21 kirjutas:Kui jutt on KYB AGX (reguleeritavad) siis odav see hind küll pole, sest isegi Subarule (millel enamuse tootjate amordid on ühed kallimad hinna poolest) saab tunduvalt odavamalt. Näiteks 2100 kr. tk esimesed ja 2700 kt. tk. tagumised. Aga olenevalt autost võib olla ka igasuguseid anomaaliaid. Vaata näiteks www.autoosad.ee või www.ladu24.ee Seal on ka AGX-id sees. Ja 1000 autoosa on ka mingi koht, kus AGX-id olid suht soodsa hinnaga.
Samuti Koni Sporti müüakse vägagi erineva hinnaga erinevates kohtades. Subarule näiteks erinevatest kohtades tagaamortidele saanud pakkumisi alustades 2000 kr.tk ja lõpetades 2800 kr.tk ühele ja samale asjale.

Sai siis kyb agx.id ostetud. Kuida son reg amortide esmase kasutamisega. Kuskilt kunagi lugesi et esialgu peab (pehmesse v jäika) asendisse keerama? On see õige v peanen alla ja sõidan
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

peale motorali on veel maaletoojaid.
Koni ja KYB võin ka pakkuda.
Tel. 5654585
Vasta