mootori pöörded käiguvahetusel jäävad üles

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

mootori pöörded käiguvahetusel jäävad üles

Postitus Postitas wa666ou »

pealkirja ei osanud paremini kirjutada...

igatahes, selline lugu, et vahel jätab mootor pöördeid üles. Olen seda märganud seoses külma mootoriga, aga viimasel ajal ka soojaga.
ainult esimese ja teise käiguga.
ntx kui kiirendada ja gaasipedaal lahti lasta, jäävad hetkeks pöörded üles (tavaliselt 3000-3500 juures) ja vahel ka pisut tõusevad...

on siin mingi seos siduriga?
Volvopower @400+
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Re: mootori pöörded käiguvahetusel jäävad üles

Postitus Postitas henri »

wa666ou kirjutas:pealkirja ei osanud paremini kirjutada...

igatahes, selline lugu, et vahel jätab mootor pöördeid üles. Olen seda märganud seoses külma mootoriga, aga viimasel ajal ka soojaga.
ainult esimese ja teise käiguga.
ntx kui kiirendada ja gaasipedaal lahti lasta, jäävad hetkeks pöörded üles (tavaliselt 3000-3500 juures) ja vahel ka pisut tõusevad...

on siin mingi seos siduriga?
See uute autode häda, pidavat käigukasti säästma ja sõitu sujuvamaks tegema, vähemalt nii põhjendavad seda tootjad.
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

et ma ei saaks kiiret käiguvahetust harjutada?

aga näiteks, kui kiiresti peavad pöörded alla langema, kui tühikäigul piirajani (või 5000+) lasta?
olen ise mõelnud, et äkki peaksid kiiremini langema...
Volvopower @400+
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

kas kiirele käiguvahetusele mitte kõrged pöörded kasuks ei tule? Vaheta kasvõi gaas põhjas käiku :P
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

jepp, põhjagaasiga peaks ta kõige väledam olema.

aga millest selline nähtus võiks olla tingitud?
järsku ei jõua boost vms piisavalt kiiresti kaduda, kui gaasipedaal lahti lasta?
Volvopower @400+
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

wa666ou kirjutas: olen ise mõelnud, et äkki peaksid kiiremini langema...
Mnjah, tean omast kogemusest, ökopillidega sõites (lõppastme koolitusel -03 1.6l corolla) et pöörded on väga visad kukkuma.

Mingi ala sekund või tiba rohkem peaksid pöörded üleval olema. Kas see nähtus on kogu aeg olemas olnud, või tekkis alles hiljuti? Tean et fordi omanikud usas on selle üle korduvalt nurisenud. Ilma tõsisema ehituseta sellest jagu ei saa, küll aga annab tiba parandada ja seda kergema hooratta abil.

Artikkel ka lugemiseks, kahjuks focus ZX3 kohta aga sama probleem http://www.sportcompactcarweb.com/proje ... x3_part_2/
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

wa666ou kirjutas:jepp, põhjagaasiga peaks ta kõige väledam olema.

aga millest selline nähtus võiks olla tingitud?
järsku ei jõua boost vms piisavalt kiiresti kaduda, kui gaasipedaal lahti lasta?
Idle air control on vastavalt seadistatud, et laseb lisa õhku kui gaasi lahti lased.
525
Postitusi: 12
Liitunud: 04.06.2006 20:26

Postitus Postitas 525 »

Idle air control on vastavalt seadistatud, et laseb lisa õhku kui gaasi lahti lased.[/quote]

See Idle air control võib ka must olla ja ei liigu enam nii hästi kui peab. Endal olen selle ärapuhastanud, ja mõjus, sest mul ei tahtnud pöörded enam korralikult alla minna.
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

huvitav, kust ma selle kontrolleri leida võin?
Volvopower @400+
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

wa666ou kirjutas:huvitav, kust ma selle kontrolleri leida võin?
sisselaske kollektori küljest

tihtilugu on nad päris hästi ära peidetud (vähemalt sr20 mootoritel)
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

uurin homme valges seda asja
Volvopower @400+
Vasta