mootori pöörded käiguvahetusel jäävad üles
mootori pöörded käiguvahetusel jäävad üles
pealkirja ei osanud paremini kirjutada...
igatahes, selline lugu, et vahel jätab mootor pöördeid üles. Olen seda märganud seoses külma mootoriga, aga viimasel ajal ka soojaga.
ainult esimese ja teise käiguga.
ntx kui kiirendada ja gaasipedaal lahti lasta, jäävad hetkeks pöörded üles (tavaliselt 3000-3500 juures) ja vahel ka pisut tõusevad...
on siin mingi seos siduriga?
igatahes, selline lugu, et vahel jätab mootor pöördeid üles. Olen seda märganud seoses külma mootoriga, aga viimasel ajal ka soojaga.
ainult esimese ja teise käiguga.
ntx kui kiirendada ja gaasipedaal lahti lasta, jäävad hetkeks pöörded üles (tavaliselt 3000-3500 juures) ja vahel ka pisut tõusevad...
on siin mingi seos siduriga?
Volvopower @400+
Re: mootori pöörded käiguvahetusel jäävad üles
See uute autode häda, pidavat käigukasti säästma ja sõitu sujuvamaks tegema, vähemalt nii põhjendavad seda tootjad.wa666ou kirjutas:pealkirja ei osanud paremini kirjutada...
igatahes, selline lugu, et vahel jätab mootor pöördeid üles. Olen seda märganud seoses külma mootoriga, aga viimasel ajal ka soojaga.
ainult esimese ja teise käiguga.
ntx kui kiirendada ja gaasipedaal lahti lasta, jäävad hetkeks pöörded üles (tavaliselt 3000-3500 juures) ja vahel ka pisut tõusevad...
on siin mingi seos siduriga?
Mnjah, tean omast kogemusest, ökopillidega sõites (lõppastme koolitusel -03 1.6l corolla) et pöörded on väga visad kukkuma.wa666ou kirjutas: olen ise mõelnud, et äkki peaksid kiiremini langema...
Mingi ala sekund või tiba rohkem peaksid pöörded üleval olema. Kas see nähtus on kogu aeg olemas olnud, või tekkis alles hiljuti? Tean et fordi omanikud usas on selle üle korduvalt nurisenud. Ilma tõsisema ehituseta sellest jagu ei saa, küll aga annab tiba parandada ja seda kergema hooratta abil.
Artikkel ka lugemiseks, kahjuks focus ZX3 kohta aga sama probleem http://www.sportcompactcarweb.com/proje ... x3_part_2/