Amordid

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

cartman
Postitusi: 183
Liitunud: 19.01.2006 9:32
Asukoht: viljandi

Amordid

Postitus Postitas cartman »

vaja olex akata soetama uusi amorte mida soovitate. firma jne
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

koni :idea: kyb...
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
cartman
Postitusi: 183
Liitunud: 19.01.2006 9:32
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas cartman »

mix just koni? mulle soovitati näitex bilsteine?
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

sama moodi, et miks just bilstein... näitreks konil on käigu pikkus selline, et võimalik ka madala vedruga sõita, ilma, et amort põhja taob, on jäikuse reguleerimise võimalus... ja ma arvan, et keegi ei ütle, et koni sitt valik oleks... samas ega bilstein ka halb valik pole, maitse/rahakoti/soovitava tulemuse asi... sina palusid, mina soovitasin koni.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

kui rahakott lubab, siis kindlasti koni, kuid kui soovitake nö tavalisi amorte, siis soovitan jällegi sacs-i, olen suht palju nendega kokku puutunud ning ei oska midagi halba öelda.
cartman
Postitusi: 183
Liitunud: 19.01.2006 9:32
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas cartman »

hea olex kui saax hinnaklasse ka?
Krst
Postitusi: 83
Liitunud: 06.06.2005 18:20

Postitus Postitas Krst »

Koni ja Bilstein on enamvähem samas hinnaklassis (minu autole olid isegi ette bilsud kallimad) -keskmiselt 1500-2000.- tk ,oleneb autost ja kust ostad.Võib vabalt ka kallimalt saada kui hästi otsida :)
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

mis auto, hinnad väga erinevad olenevalt autost. sacs mingi 800-1200 umbes, kuid koni hinnad mingi 1500 ringi ja üles. a need on väga kaudsed hinnad, pead ise uurima vastavalt enda autole, sest igal tootjal on ka nö paremaid ja kehvemaid, ala sport, racing jne jne.
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Sachs väga hea paljud autotootjad kasutavad originaalis.
Bilsu kohta ei oska midagi lisada.
Konil reguleerimine, et kui tunned aasta pärest, et hakkavad surema keerad amordi alt ära ja saad jäikust juurde reguleerida ja matsud jälle nagu uued.
Minu isiklikud lemmikud.
Millele vaja äkki saan hea hinnaga soomest välja ajada.
Tel. 5654585
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Bilsteini kohta rääkis üks tuttav, kellel on oma töökoda ja tegeleb ka rinkaautode ehitamisega, et nende kvaliteet on viimasel ajal sitaks läinud.
Just tavaamortide oma. Muidu eelistas tema Bilsteinei enne Konit aga nüüd enam niiväga ei soovitagi Bilsteini.

Mina soovitan ka Koni amorte, võimalus saada auto väga jäigaks ja samas ka pehmemaks kui stock amordiga.
Seda siis muidugi kollaste Sport seeria amortide puhul.
Special seeria võib ära unustada, tasuta lõunaid pole olemas.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

Mida see Koni Special (nö punane koni ?) endast üldse kujutab ? On jäänud arusaam, et see on mingi jube racing teema juba.
Millised Koni amordid on väliselt reguleeritavad, kas seesama Special siis ?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Sport on reguleeritav, osad väidavad, et Special on ka mingil viisil reguleeritav.
Endal pole Specialiga kogemust olnud.

Special on IMO lihtsalt Koni nimi tava amordile, nagu Sachs-i ja Boge amordid on.

Üldiselt Special peaks oelma täiesti tavaline amort ja Sport on sport amort.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Sõidan pragu Koni reguleeritavaga. Tavavedruga (BMW M-Tech) oli ok aga kangema vedruga nad korralikult enam koostööd teha ei soovi (see kangem vedru on ka kordades jäigem).

Lisaks on Koni reguleerimine vaid ühes suunas - sa saad "allasurumist" jäigemaks teha aga "väljalükkamist" jäigemaks reguleerida kahjuks ei saa ja see ongi see asi mida mul hädasti vaja oleks. Bilsut reguleerida ei saa aga just see "väljalükkamine" peakski seal jäigem olema kui on Konil.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Mihkel kirjutas:Sport on sport amort.
Päris spordist on asi kaugel. Ta on ikka selline tänavasõidu "sportlik" amort...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
cartman
Postitusi: 183
Liitunud: 19.01.2006 9:32
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas cartman »

sain topartsilt pakkumise. kas eestist võib odavamalt saada v ongi sellised reaalsed hinnad?
tellida on võimalik reguleeritavaid KYB'i amorte

Esimesed #734005 3766.-tk.
Tagumised #741014 2498.-tk.

Tarne on ca.1nädal
Vasta