Amordid
sama moodi, et miks just bilstein... näitreks konil on käigu pikkus selline, et võimalik ka madala vedruga sõita, ilma, et amort põhja taob, on jäikuse reguleerimise võimalus... ja ma arvan, et keegi ei ütle, et koni sitt valik oleks... samas ega bilstein ka halb valik pole, maitse/rahakoti/soovitava tulemuse asi... sina palusid, mina soovitasin koni.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Sachs väga hea paljud autotootjad kasutavad originaalis.
Bilsu kohta ei oska midagi lisada.
Konil reguleerimine, et kui tunned aasta pärest, et hakkavad surema keerad amordi alt ära ja saad jäikust juurde reguleerida ja matsud jälle nagu uued.
Minu isiklikud lemmikud.
Millele vaja äkki saan hea hinnaga soomest välja ajada.
Bilsu kohta ei oska midagi lisada.
Konil reguleerimine, et kui tunned aasta pärest, et hakkavad surema keerad amordi alt ära ja saad jäikust juurde reguleerida ja matsud jälle nagu uued.
Minu isiklikud lemmikud.
Millele vaja äkki saan hea hinnaga soomest välja ajada.
Tel. 5654585
Bilsteini kohta rääkis üks tuttav, kellel on oma töökoda ja tegeleb ka rinkaautode ehitamisega, et nende kvaliteet on viimasel ajal sitaks läinud.
Just tavaamortide oma. Muidu eelistas tema Bilsteinei enne Konit aga nüüd enam niiväga ei soovitagi Bilsteini.
Mina soovitan ka Koni amorte, võimalus saada auto väga jäigaks ja samas ka pehmemaks kui stock amordiga.
Seda siis muidugi kollaste Sport seeria amortide puhul.
Special seeria võib ära unustada, tasuta lõunaid pole olemas.
Just tavaamortide oma. Muidu eelistas tema Bilsteinei enne Konit aga nüüd enam niiväga ei soovitagi Bilsteini.
Mina soovitan ka Koni amorte, võimalus saada auto väga jäigaks ja samas ka pehmemaks kui stock amordiga.
Seda siis muidugi kollaste Sport seeria amortide puhul.
Special seeria võib ära unustada, tasuta lõunaid pole olemas.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sport on reguleeritav, osad väidavad, et Special on ka mingil viisil reguleeritav.
Endal pole Specialiga kogemust olnud.
Special on IMO lihtsalt Koni nimi tava amordile, nagu Sachs-i ja Boge amordid on.
Üldiselt Special peaks oelma täiesti tavaline amort ja Sport on sport amort.
Endal pole Specialiga kogemust olnud.
Special on IMO lihtsalt Koni nimi tava amordile, nagu Sachs-i ja Boge amordid on.
Üldiselt Special peaks oelma täiesti tavaline amort ja Sport on sport amort.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sõidan pragu Koni reguleeritavaga. Tavavedruga (BMW M-Tech) oli ok aga kangema vedruga nad korralikult enam koostööd teha ei soovi (see kangem vedru on ka kordades jäigem).
Lisaks on Koni reguleerimine vaid ühes suunas - sa saad "allasurumist" jäigemaks teha aga "väljalükkamist" jäigemaks reguleerida kahjuks ei saa ja see ongi see asi mida mul hädasti vaja oleks. Bilsut reguleerida ei saa aga just see "väljalükkamine" peakski seal jäigem olema kui on Konil.
Lisaks on Koni reguleerimine vaid ühes suunas - sa saad "allasurumist" jäigemaks teha aga "väljalükkamist" jäigemaks reguleerida kahjuks ei saa ja see ongi see asi mida mul hädasti vaja oleks. Bilsut reguleerida ei saa aga just see "väljalükkamine" peakski seal jäigem olema kui on Konil.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring