Air/Fuel Gauge
Air/Fuel Gauge
Küsimus siis järgmine kas keegi oskab öelda ,kui keeruline on ise teha segukella "Air/Fuel Gauge" . Kui keegi teab siis võiks anda mingi skeemi.
Otsisin ka netist kuid ei leidnud, võibolla ei otsinud siis piisavalt või õigest kohast.
Otsisin ka netist kuid ei leidnud, võibolla ei otsinud siis piisavalt või õigest kohast.
niisama sõitmiseks ja südamerahuks piisab narrow-band O2-st, häälestamiseks jm on juba vaja Wideband O2.
Narrowbandi jaoks osta poest UUS ja korralik lambdaandur, otsi kuskilt voltmeeter, mille skaala on 0..1V võimalikult täpselt, parem digivoltmeeter, võid panna ka multimeetri seda näitama. Ega see lambda muud pole, kui anduri poolt välja antav pinge.
Narrowbandi jaoks osta poest UUS ja korralik lambdaandur, otsi kuskilt voltmeeter, mille skaala on 0..1V võimalikult täpselt, parem digivoltmeeter, võid panna ka multimeetri seda näitama. Ega see lambda muud pole, kui anduri poolt välja antav pinge.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
3,4 juhtmega on täpsemad ja eelsoojendusega
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
ise olen kunagi katsetanud ise-ehitatud A/F kella ühe skeemi järgi. Töötas, aga kui täpselt ja hästi... hmm ei tea, ilmselt mitte liiga hästi.
Soovitaks A/F kellana kasutada näiteks APEX'i Auto Timerit, mille põhifunktsioon on hoida mootorit töös pärast vingemat kimamist (lähed autost välja, uksed lukku, mootor jääb ise mõneks ajaks tööle), et turbo maha jahtuks. Lisaks suudab see edukalt näidata ka lambda signaali oma väiksel displeil.
Kuna tegemist on nagunii standard 02 anduriga mida plaanid kasutada, siis on tegemist suhteliselt ebatäpse näiduga juba eos, aga mingi safety taseme annab kätte ka see ja kui miskit ikka konkreetselt viltu on saad reageerida.
Soovitaks A/F kellana kasutada näiteks APEX'i Auto Timerit, mille põhifunktsioon on hoida mootorit töös pärast vingemat kimamist (lähed autost välja, uksed lukku, mootor jääb ise mõneks ajaks tööle), et turbo maha jahtuks. Lisaks suudab see edukalt näidata ka lambda signaali oma väiksel displeil.
Kuna tegemist on nagunii standard 02 anduriga mida plaanid kasutada, siis on tegemist suhteliselt ebatäpse näiduga juba eos, aga mingi safety taseme annab kätte ka see ja kui miskit ikka konkreetselt viltu on saad reageerida.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
no võrdle --- A/F kell ca. 1500 krooni, A'PEXi Auto Timer 2200 krooni 
pole just suurim vahe minumeelest ja lisaks näitab antud Auto Timer ka volte st. kolm funktsiooni kokku

pole just suurim vahe minumeelest ja lisaks näitab antud Auto Timer ka volte st. kolm funktsiooni kokku
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Aga äkki keegi ikka siis viskab siia mõne lingi kust saaks selle vidina skeemi.
Suure otsimise peale leidsin sellise asja http://www.roundededge.com/cip/xGauge.html
Suure otsimise peale leidsin sellise asja http://www.roundededge.com/cip/xGauge.html
Kas aee Timer suudab wideband O2 andurist tulevat signaali ka adekvaatselt lugeda? St. A/F ratiot al. u 10.5- 15? Või on tegemist juba eos ainult narrowbandiga?xjan kirjutas:no võrdle --- A/F kell ca. 1500 krooni, A'PEXi Auto Timer 2200 krooni
pole just suurim vahe minumeelest ja lisaks näitab antud Auto Timer ka volte st. kolm funktsiooni kokku
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
ilmselt sellisest pulgast käib jutt: http://www.es-tuning.org/SubaruImGT_our.htm
kahtlen väga selle A/F võimekuses.
By inputting O2 sensor voltage, the Timer can also display theoretical air fuel ratio. Since the Auto Timer uses the factory O2 sensor which is primarily designed for emissions, the readings may not be as accurate when the O2 sensor is cold. A'PEX recommends that the O2 sensor readings be compared to a high grade "tuning" O2 sensor for comparison.
kahtlen väga selle A/F võimekuses.
By inputting O2 sensor voltage, the Timer can also display theoretical air fuel ratio. Since the Auto Timer uses the factory O2 sensor which is primarily designed for emissions, the readings may not be as accurate when the O2 sensor is cold. A'PEX recommends that the O2 sensor readings be compared to a high grade "tuning" O2 sensor for comparison.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
mul endal olemas korralik andur, mis suudab widebandi genereerida, huvitab just see, kas too aparaat taolise olemasolul ka adekvaatselt näitab 

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
?????olemas korralik andur, mis suudab widebandi genereerida?????
mis andur sul on? Korraliku UEGO anduri komplektiga on vastavad displeid ka kaasas ja hinnaklass ca. 8000 krooni
ma pole 100% kindel, mida näitab selle Autotimeri O2 displei osa. Uurin kohe veidi seda teemat. Aga kui näiteks voltide vaheskaala on suurem kui see toetab, siis võib panna hoopis voltmeetri funktsiooni lambdat näitama selle autotimeri pealt ju.... (esimene mõte)
mis andur sul on? Korraliku UEGO anduri komplektiga on vastavad displeid ka kaasas ja hinnaklass ca. 8000 krooni
ma pole 100% kindel, mida näitab selle Autotimeri O2 displei osa. Uurin kohe veidi seda teemat. Aga kui näiteks voltide vaheskaala on suurem kui see toetab, siis võib panna hoopis voltmeetri funktsiooni lambdat näitama selle autotimeri pealt ju.... (esimene mõte)
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
jah, ja seda kasutab üks puhta seeriaauto
Nimelt Honda Civicutel VTEC mootoriga on selline asi kasutusel: http://www.diy-wb.com/02info.htm
Asi on viie otsaga.
EDIT: seda andurit on Honda esindusest uuena saada 2496kr eest. Sobib ka Boschi LSU4 ja LSU 4.2, maksab samas suurusjärgus: 2600kr.

Asi on viie otsaga.
EDIT: seda andurit on Honda esindusest uuena saada 2496kr eest. Sobib ka Boschi LSU4 ja LSU 4.2, maksab samas suurusjärgus: 2600kr.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;