Air/Fuel Gauge

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

arno
Postitusi: 17
Liitunud: 03.12.2004 22:34
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Air/Fuel Gauge

Postitus Postitas arno »

Küsimus siis järgmine kas keegi oskab öelda ,kui keeruline on ise teha segukella "Air/Fuel Gauge" . Kui keegi teab siis võiks anda mingi skeemi.
Otsisin ka netist kuid ei leidnud, võibolla ei otsinud siis piisavalt või õigest kohast.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

niisama sõitmiseks ja südamerahuks piisab narrow-band O2-st, häälestamiseks jm on juba vaja Wideband O2.
Narrowbandi jaoks osta poest UUS ja korralik lambdaandur, otsi kuskilt voltmeeter, mille skaala on 0..1V võimalikult täpselt, parem digivoltmeeter, võid panna ka multimeetri seda näitama. Ega see lambda muud pole, kui anduri poolt välja antav pinge.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

mitme otsaga lambda tuleks panna? 2,3 või 4 :?
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

3,4 juhtmega on täpsemad ja eelsoojendusega
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

ise olen kunagi katsetanud ise-ehitatud A/F kella ühe skeemi järgi. Töötas, aga kui täpselt ja hästi... hmm ei tea, ilmselt mitte liiga hästi.

Soovitaks A/F kellana kasutada näiteks APEX'i Auto Timerit, mille põhifunktsioon on hoida mootorit töös pärast vingemat kimamist (lähed autost välja, uksed lukku, mootor jääb ise mõneks ajaks tööle), et turbo maha jahtuks. Lisaks suudab see edukalt näidata ka lambda signaali oma väiksel displeil.

Kuna tegemist on nagunii standard 02 anduriga mida plaanid kasutada, siis on tegemist suhteliselt ebatäpse näiduga juba eos, aga mingi safety taseme annab kätte ka see ja kui miskit ikka konkreetselt viltu on saad reageerida.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

minu aus arvamus on et timeri asemel panna rahu kuhugi mujale :) kõige parem turbo timer on juht ise :) piinad autot siis enne kui seisma jätad teed vaikse sõidu 1min ja ongi kõik! Muidugi kui asja hind on odav(mitte palju kallim a/f kellast) siis miks mitte
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

no võrdle --- A/F kell ca. 1500 krooni, A'PEXi Auto Timer 2200 krooni ;)

pole just suurim vahe minumeelest ja lisaks näitab antud Auto Timer ka volte st. kolm funktsiooni kokku
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

enda a/f maksis 1200 autometeri procomp seeria..ise ei maksaks 1000eeki juurde aga se on igaühe vaba valik :)
Kasutaja avatar
westor
Postitusi: 27
Liitunud: 29.01.2005 20:00
Asukoht: tartu

Postitus Postitas westor »

Aga äkki keegi ikka siis viskab siia mõne lingi kust saaks selle vidina skeemi.
Suure otsimise peale leidsin sellise asja http://www.roundededge.com/cip/xGauge.html
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

NET on DIY A/F skeeme täis
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

xjan kirjutas:no võrdle --- A/F kell ca. 1500 krooni, A'PEXi Auto Timer 2200 krooni ;)

pole just suurim vahe minumeelest ja lisaks näitab antud Auto Timer ka volte st. kolm funktsiooni kokku
Kas aee Timer suudab wideband O2 andurist tulevat signaali ka adekvaatselt lugeda? St. A/F ratiot al. u 10.5- 15? Või on tegemist juba eos ainult narrowbandiga?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

ilmselt sellisest pulgast käib jutt: http://www.es-tuning.org/SubaruImGT_our.htm

kahtlen väga selle A/F võimekuses.
By inputting O2 sensor voltage, the Timer can also display theoretical air fuel ratio. Since the Auto Timer uses the factory O2 sensor which is primarily designed for emissions, the readings may not be as accurate when the O2 sensor is cold. A'PEX recommends that the O2 sensor readings be compared to a high grade "tuning" O2 sensor for comparison.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

mul endal olemas korralik andur, mis suudab widebandi genereerida, huvitab just see, kas too aparaat taolise olemasolul ka adekvaatselt näitab :?:
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

?????olemas korralik andur, mis suudab widebandi genereerida?????

mis andur sul on? Korraliku UEGO anduri komplektiga on vastavad displeid ka kaasas ja hinnaklass ca. 8000 krooni

ma pole 100% kindel, mida näitab selle Autotimeri O2 displei osa. Uurin kohe veidi seda teemat. Aga kui näiteks voltide vaheskaala on suurem kui see toetab, siis võib panna hoopis voltmeetri funktsiooni lambdat näitama selle autotimeri pealt ju.... (esimene mõte)
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

jah, ja seda kasutab üks puhta seeriaauto :) Nimelt Honda Civicutel VTEC mootoriga on selline asi kasutusel: http://www.diy-wb.com/02info.htm
Asi on viie otsaga.

EDIT: seda andurit on Honda esindusest uuena saada 2496kr eest. Sobib ka Boschi LSU4 ja LSU 4.2, maksab samas suurusjärgus: 2600kr.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta