Avatud difri sisu vahetamine LSD vastu, pildid ja näpunäited

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Avatud difri sisu vahetamine LSD vastu, pildid ja näpunäited

Postitus Postitas erik »

Tegin sellise work shop`i lootuses et kellelgi on sellest e. abi.
Paljud ei tea diffritest eriti midagi, veelvähem nende vahetamistest, akki saab keegi sellest isetegemisel julgustust juurde.

http://nublu.lahe.net/gallery/main.php?g2_itemId=7605

Erik
Z3
Viimati muutis erik, 18.06.2007 16:22, muudetud 2 korda kokku.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Hea ja õpetlik pildimaterjal.

Aga minu jaoks jääb täitsa arusaamatuks kuidas seal Torsen sees sai olla? Minu teada BMW pole kunagi torsenit kasutanud...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Sama siin :shock: , BMW kasutab torsenit X mudelitel vahekastis. Aga vaadates diffrit ja selle korpust siis pole seda keegi näppinud ka ja pealegi on auto ajalugu Saksas täielikult kontrollitud. Nii, et arvatavasti siin ikka BMW käsi mängus ja tõenäoliselt on siin seos algelise veojõukontrolli ja troseni paremas sobimises. Sest reeglina veojõu kontroll ja LSD ei tomi nii, kuis peab. Sellepärast ka see miks E46`le enam LSD`sid tehasest ei pandud.

P.S. Kogu se jutt on minu arvamus.
jk
Postitusi: 250
Liitunud: 29.11.2004 21:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jk »

väga lahe. Mind huvitab hoopis, et miks Torsen sulle ei sobinud. Minu teada peaks torsen rinkal väga hea olema? 4 tundi on ikka päris kiire, endal on läinud ainult difri vahetamise peale 4h.

Kuna enda autol on juba teine orig. differ kõva loksuga, siis järgmiseks läheb see vahetusse mingi aftermarket uniti vastu. Aga kas 1.5 way või 2way?
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Aga pane siia oma auto vin koodi 7 viimast numbrit ja vaata kas näitab "REAR AXLE" all ka mingeid torseni juppe...

Link: http://www.realoem.com/bmw/select.do
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Miks ei sobinud, ma ei tea, ma mõtlesin ja rääkisin endast targematega (paar kõnet) ja kuna ma olin selle LSD juba ostnud siis ma ta ära vahetasin. Ja ma olen ainult LSD`dega sõitnud ja harjunud, et liputab saba ja on ülejuhitavam.
Eks ma proovin ja alati on nüüd võimalus tagasi vahetada. 4 tundi oli ju kahe mehega e. kokku 8 tundi. Ja see, et seal lukk oli oli mulle 100% üllatus, kui ma auto ostsin kontrollisin tõstukil kas on lukk või ei ole. Kui ikka keerad kardaani ja pöörleb ainult üks ratas ja lihtsalt ühte ratast pöörates teinie kaasa ei vea, arvasin et pole lukku ja kõik. ;)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Väikse driftiga oleks pidanud lukk endast märku andma :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Kontrollisin seda realoem`i ja ei leidnud sõnakestki torsenist. Väääga imelik.
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=33&fg=10
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Ma nagu ei ole se kõige tagasihodlikum sõitja aga ei OT`l ja muidu ei andnud mulle mingeid erilisi vihjeid. Arvasin, et lihtsalt hea auto.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

erik kirjutas:Kontrollisin seda realoem`i ja ei leidnud sõnakestki torsenist. Väääga imelik.
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=33&fg=10
Siis ma arvan et see mees kes kunagi diffrile on X peale tõmmanud teab ka miks ja kuidas see torsen sinna alla tekkis... :)

------------------

Torsen on oma olemuse poolest kindlasti töökindlam ja pikaealisem kui LSD aga eks tal on ka omad puudused - tõsta üks ratas maast lahti ja torseniga käibki vaid see üks lahtitõstetud ratas ringi, teist ta kohe kuidagi järgi ei haagi. Selle vea küll parandab veojõukontroll mis hakkab läbilibisevat ratast pidurdama ja sellega siis haagib pidamist omava ratta kaasa, kuid veojõukontrolliga ringrada sõita on vast tiba igav...

Seega jah - ringrajal ja eriti just ohuolukordades on vast LSD etem kuna sa tead alati kuidas ta sul täpselt reageerib...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Veojõu kontroll (BMW`l TSC) ei tee muud kui vähendab mootorivõimsust. EDB elektroone diffri blokk pidurdab aga puksivat ratast. Vähemalt nii on see paljudel autodel.
Ja uurides asja, siis esiveolistele paigaldatakse enamalt torsenit, et säiliks mugav roolitavus ja samas on ka lukk olemas.
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

EBD on hoopis Electronic Brake Distribution. Nii BMW-l kui teistel tootjatel.
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Ma ju kirjutasin EDB ja sihuke asi on volksul täiesti olemas. Aga eks iga tootja teeb ise mingi kolmetähelise, et ei peaks leiutajale pappi maksma.
Anti500
Postitusi: 2
Liitunud: 25.03.2007 10:28

Postitus Postitas Anti500 »

Erik, mis firma LSD elemendi Sa sinna panid ja kas Sina või keegi teine oskaks soovitada, kuidas saaks BMW 530i-le (2002 a) mõistliku hinnaga LSD.
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

Anti500 kirjutas:Erik, mis firma LSD elemendi Sa sinna panid ja kas Sina või keegi teine oskaks soovitada, kuidas saaks BMW 530i-le (2002 a) mõistliku hinnaga LSD.
e39'le on kõige lihtsam Mi differ osta, kui suuruselt sobib. peaks tulema tiba odavam kui aftermarket/performance.
Vasta