Turbo motikale

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

No 0,5bar (30-40hp, tsikli mootoril vb isegi rohkem) peaks kolvidel ja kepsudel ikka võimsuse varu olema.
Ainuke mure on kütusesegu - kui selle saad kuidagi paika et lahjaks ei jää siis ainult tuld 8)
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

Tsikli mootoreid ei turbotata tavaliselt va kiirendusmasinad

Kas turbo on mingi omaette eesmärk? Miks? Või mis on eesmärk?

Tavaliselt on tsikkel elustiil ja sõidunaudingu vahend mida pakub pea iga masin küll ja küll....milles siis nagu iva on? Lapsik lähenemine on sellel teemal kuna ükski tsikkel ei vaja mingit turbojunni sõidu nautimiseks.... Kiirendustsiklit ka vaevalt siin ehitada üritatakse....

Kas üks korralik vabalthingav rinka tsikli mootor on siis liiga aeglane :lol:
See käib ikka tugevalt üle enamus tsikliomanike sõiduoskustest ja on kordades kiirem mingist põlve otsas aretatud turbo-tsiklist

Vaata parem mida teevad rinkamehed ja kasuta tavapäraseid lahendusi

Honda mootorid on maailma tipp, selles valguses käib siin ikka väga mõtetu oletamise jutt. Honda tsikli mootor on väga erinev teema Nissanist ;) mina küll ei julgeks täieliku võhikuna mingeid boosti numbreid ja veel vähem hobuseid lubada....

Tsikli puhul on kaal ülitähtis, räägitakse grammidest mitte kilodest ja siin käib umbes selline teema et paneme auto turbo peale ja uued torud....no edu igatahes aga suht jama idee

Mõned ideed kust infot otsida....saad kiiresti kõvasti targemaks kui siit

http://www.hayabusazone.com/
http://www.dragbike.com/directory/index.htm
otsi http://www.google.com/ alt IMAGES "turbo bike" :) näed palju huvitavat!
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

ei viitsinud tervet teksti läbi lugeda, seega lähtusin esimesest postitusest. Isiklikult arvan, et kui eesmärgiks on 10% lisavõimsust, siis mõtekam paigaldada nitrosüsteem hoopis. Nitroga on paigaldus lihtsam ja kindlasti odavam, kuna ümberehitusi tunduvalt vähem. Samas turbo installatsioon bike`le pole mingi ime. Kui leian üles panen lingi kus rootslased on ehitanud Hayabusa ja Ninja, mõlemad 1.3 mootoritega ja võimsustega üle 600hj :evil: Kui rääkisin ühe võistlusbike`i sõitjaga, siis ta arvas et sellisega suht võimatu sõita.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
kristjan
Postitusi: 6
Liitunud: 09.02.2005 10:23

Postitus Postitas kristjan »

555vrx kirjutas:ei viitsinud tervet teksti läbi lugeda, seega lähtusin esimesest postitusest. Isiklikult arvan, et kui eesmärgiks on 10% lisavõimsust, siis mõtekam paigaldada nitrosüsteem hoopis. Nitroga on paigaldus lihtsam ja kindlasti odavam, kuna ümberehitusi tunduvalt vähem. Samas turbo installatsioon bike`le pole mingi ime. Kui leian üles panen lingi kus rootslased on ehitanud Hayabusa ja Ninja, mõlemad 1.3 mootoritega ja võimsustega üle 600hj :evil: Kui rääkisin ühe võistlusbike`i sõitjaga, siis ta arvas et sellisega suht võimatu sõita.
kes soovib laeb alla 12MB DivX video: http://alpha.future.ee/GR_2_Busa_Turbo_2.wmv ehk siis 499hp, ilma gondlita hayabusa, rootsi liikluses trikitamas.

cl
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Eestis on ennegi föönidega sikleid nähtud aga nood minuteada tehasest tulnud pillid. Isegi mehel, kes sõidab ühe käega ringi on sikli mootoril föön vahel
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

http://www.biker.ee
Sealt see teema läbi käinud, kasuta otsingut :idea:
Aga kogu ettevõtmine sul ääretult mõttetu, see juba ära tõestatud - odavam ja kindlam tuleks osta võimsam :)
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Kasutaja avatar
ford4wd
Postitusi: 45
Liitunud: 19.02.2005 23:36

Postitus Postitas ford4wd »

kristjan kirjutas:
kes soovib laeb alla 12MB DivX video: http://alpha.future.ee/GR_2_Busa_Turbo_2.wmv ehk siis 499hp, ilma gondlita hayabusa, rootsi liikluses trikitamas.

cl

Kulgen ka ise aegajalt tsikliga ja olen ka alles täielik algaja, kuid ausalt õelda ei kujuta ette mingit 400-ja jõulist turbotsiklit :roll:
Kui sealt korraga turbolaks taha tuleb siis ainult katsu seda kinni hoida..nagu videoski näha yamaha r1-st (liigub kiirusega 280 km/h) minnakse nagu postist mööda :shock:
mul on oma stock 1300 kuubikulise 100 jõulise kinnihoidminegi juba paras ekstreem...

ehk siis ma arvan et ära näe vaeva, osta lihtsalt kibedam tsikkel kui praegune lahjaks jääb


I.
(tsikkel 0-100 alla 3 seki 8) )
Kasutaja avatar
Miq78
Postitusi: 50
Liitunud: 30.11.2004 11:15
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Miq78 »

Turboclubi liikme mõtlemine võiks olla - " turbo pole võimalus vaid eesmärk" :D
Overkill is just about enough

Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l
Young Dirty Chinaman
Postitusi: 65
Liitunud: 05.03.2005 13:31

Postitus Postitas Young Dirty Chinaman »

jah.. lihtsam osta võimsam sikkel, või kui nii väga turbot tarvis siis hayabusa peaks sind liigutama piisavalt:)
jou
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Eestis ka inimene kes on siklile turbo panemisest teinud ka lõputööd, minuteada lõppes see ikka samamoodi nagu päris mitmed turboprojektid (segu lahja suland kolvid). Kasutatavad turbod näit 1.3 l hayabusadel on TD04-18T (mitsubishi turbo). Viseco toodab siklikolbe ja kindlalt saab seal surveastet valida. Fuel mangamentide valikuga on keeruline sest vähesed suudavad opereerida 14000 rpm.

Aga jõudu ikkagi.


Max
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Vasta