Ainuke mure on kütusesegu - kui selle saad kuidagi paika et lahjaks ei jää siis ainult tuld
Turbo motikale
Tsikli mootoreid ei turbotata tavaliselt va kiirendusmasinad
Kas turbo on mingi omaette eesmärk? Miks? Või mis on eesmärk?
Tavaliselt on tsikkel elustiil ja sõidunaudingu vahend mida pakub pea iga masin küll ja küll....milles siis nagu iva on? Lapsik lähenemine on sellel teemal kuna ükski tsikkel ei vaja mingit turbojunni sõidu nautimiseks.... Kiirendustsiklit ka vaevalt siin ehitada üritatakse....
Kas üks korralik vabalthingav rinka tsikli mootor on siis liiga aeglane
See käib ikka tugevalt üle enamus tsikliomanike sõiduoskustest ja on kordades kiirem mingist põlve otsas aretatud turbo-tsiklist
Vaata parem mida teevad rinkamehed ja kasuta tavapäraseid lahendusi
Honda mootorid on maailma tipp, selles valguses käib siin ikka väga mõtetu oletamise jutt. Honda tsikli mootor on väga erinev teema Nissanist
mina küll ei julgeks täieliku võhikuna mingeid boosti numbreid ja veel vähem hobuseid lubada....
Tsikli puhul on kaal ülitähtis, räägitakse grammidest mitte kilodest ja siin käib umbes selline teema et paneme auto turbo peale ja uued torud....no edu igatahes aga suht jama idee
Mõned ideed kust infot otsida....saad kiiresti kõvasti targemaks kui siit
http://www.hayabusazone.com/
http://www.dragbike.com/directory/index.htm
otsi http://www.google.com/ alt IMAGES "turbo bike"
näed palju huvitavat!
Kas turbo on mingi omaette eesmärk? Miks? Või mis on eesmärk?
Tavaliselt on tsikkel elustiil ja sõidunaudingu vahend mida pakub pea iga masin küll ja küll....milles siis nagu iva on? Lapsik lähenemine on sellel teemal kuna ükski tsikkel ei vaja mingit turbojunni sõidu nautimiseks.... Kiirendustsiklit ka vaevalt siin ehitada üritatakse....
Kas üks korralik vabalthingav rinka tsikli mootor on siis liiga aeglane
See käib ikka tugevalt üle enamus tsikliomanike sõiduoskustest ja on kordades kiirem mingist põlve otsas aretatud turbo-tsiklist
Vaata parem mida teevad rinkamehed ja kasuta tavapäraseid lahendusi
Honda mootorid on maailma tipp, selles valguses käib siin ikka väga mõtetu oletamise jutt. Honda tsikli mootor on väga erinev teema Nissanist
Tsikli puhul on kaal ülitähtis, räägitakse grammidest mitte kilodest ja siin käib umbes selline teema et paneme auto turbo peale ja uued torud....no edu igatahes aga suht jama idee
Mõned ideed kust infot otsida....saad kiiresti kõvasti targemaks kui siit
http://www.hayabusazone.com/
http://www.dragbike.com/directory/index.htm
otsi http://www.google.com/ alt IMAGES "turbo bike"
ei viitsinud tervet teksti läbi lugeda, seega lähtusin esimesest postitusest. Isiklikult arvan, et kui eesmärgiks on 10% lisavõimsust, siis mõtekam paigaldada nitrosüsteem hoopis. Nitroga on paigaldus lihtsam ja kindlasti odavam, kuna ümberehitusi tunduvalt vähem. Samas turbo installatsioon bike`le pole mingi ime. Kui leian üles panen lingi kus rootslased on ehitanud Hayabusa ja Ninja, mõlemad 1.3 mootoritega ja võimsustega üle 600hj
Kui rääkisin ühe võistlusbike`i sõitjaga, siis ta arvas et sellisega suht võimatu sõita.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
kes soovib laeb alla 12MB DivX video: http://alpha.future.ee/GR_2_Busa_Turbo_2.wmv ehk siis 499hp, ilma gondlita hayabusa, rootsi liikluses trikitamas.555vrx kirjutas:ei viitsinud tervet teksti läbi lugeda, seega lähtusin esimesest postitusest. Isiklikult arvan, et kui eesmärgiks on 10% lisavõimsust, siis mõtekam paigaldada nitrosüsteem hoopis. Nitroga on paigaldus lihtsam ja kindlasti odavam, kuna ümberehitusi tunduvalt vähem. Samas turbo installatsioon bike`le pole mingi ime. Kui leian üles panen lingi kus rootslased on ehitanud Hayabusa ja Ninja, mõlemad 1.3 mootoritega ja võimsustega üle 600hjKui rääkisin ühe võistlusbike`i sõitjaga, siis ta arvas et sellisega suht võimatu sõita.
cl
http://www.biker.ee
Sealt see teema läbi käinud, kasuta otsingut
Aga kogu ettevõtmine sul ääretult mõttetu, see juba ära tõestatud - odavam ja kindlam tuleks osta võimsam
Sealt see teema läbi käinud, kasuta otsingut
Aga kogu ettevõtmine sul ääretult mõttetu, see juba ära tõestatud - odavam ja kindlam tuleks osta võimsam
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
kristjan kirjutas:
kes soovib laeb alla 12MB DivX video: http://alpha.future.ee/GR_2_Busa_Turbo_2.wmv ehk siis 499hp, ilma gondlita hayabusa, rootsi liikluses trikitamas.
cl
Kulgen ka ise aegajalt tsikliga ja olen ka alles täielik algaja, kuid ausalt õelda ei kujuta ette mingit 400-ja jõulist turbotsiklit
Kui sealt korraga turbolaks taha tuleb siis ainult katsu seda kinni hoida..nagu videoski näha yamaha r1-st (liigub kiirusega 280 km/h) minnakse nagu postist mööda
mul on oma stock 1300 kuubikulise 100 jõulise kinnihoidminegi juba paras ekstreem...
ehk siis ma arvan et ära näe vaeva, osta lihtsalt kibedam tsikkel kui praegune lahjaks jääb
I.
(tsikkel 0-100 alla 3 seki
-
Young Dirty Chinaman
- Postitusi: 65
- Liitunud: 05.03.2005 13:31
-
Audiophile
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Eestis ka inimene kes on siklile turbo panemisest teinud ka lõputööd, minuteada lõppes see ikka samamoodi nagu päris mitmed turboprojektid (segu lahja suland kolvid). Kasutatavad turbod näit 1.3 l hayabusadel on TD04-18T (mitsubishi turbo). Viseco toodab siklikolbe ja kindlalt saab seal surveastet valida. Fuel mangamentide valikuga on keeruline sest vähesed suudavad opereerida 14000 rpm.
Aga jõudu ikkagi.
Max
Aga jõudu ikkagi.
Max
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes