C20LET -ile natuke tõsisem turbo
C20LET -ile natuke tõsisem turbo
Küsimus sedakorda siis Opeli turbomootori tehase turbo asendamise kohta millegi tegusama vastu.
Küsimuse ajendiks on see, et originaal turbost on võetud kõik, mis sealt võtta on, aga hing ihkab ikka enamat.
Mis oleks see õige turbo, mida võiks asendamisel kasutada?
Kõik vajalik mootoris, süüte - ja kütusesüsteemis olemas suurema turbo vajadusteks.
Uue turbo puhul on oluline see, et see ei oleks liiga suur.
Vähemalt 1,0 bar -ine ülerõhk võiks tekkida 2200 - 2500 rpm -i juures ja 1,6 - 1,8 bar-ist ülerõhku peaks jõudma hoida vähemalt 5500 rpm-ini.
Turbo peaks jõudma puhuda max 350 - 400 hp.
Ise olen leidnud ühe huvitava turbo siit:
http://eds-motorsport.de/de/produkte/K26.htm
aga hind on tiba kirves kuigi samas peaks see istuma külge ilma lisakulutusteta.
Küsimuse ajendiks on see, et originaal turbost on võetud kõik, mis sealt võtta on, aga hing ihkab ikka enamat.
Mis oleks see õige turbo, mida võiks asendamisel kasutada?
Kõik vajalik mootoris, süüte - ja kütusesüsteemis olemas suurema turbo vajadusteks.
Uue turbo puhul on oluline see, et see ei oleks liiga suur.
Vähemalt 1,0 bar -ine ülerõhk võiks tekkida 2200 - 2500 rpm -i juures ja 1,6 - 1,8 bar-ist ülerõhku peaks jõudma hoida vähemalt 5500 rpm-ini.
Turbo peaks jõudma puhuda max 350 - 400 hp.
Ise olen leidnud ühe huvitava turbo siit:
http://eds-motorsport.de/de/produkte/K26.htm
aga hind on tiba kirves kuigi samas peaks see istuma külge ilma lisakulutusteta.
GT28RS peaks asja ära ajama.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kas Opelil ruumiga mitte suht kitsas pole? Sel juhul kindlasti int. wastegatega GT28RS: kiire spooliga ja just sobiv sinu soovitud võimsuse saavutamiseks.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
See sõltub ikka rohkem kasutatavast rõhust, mitte turbost endast.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
No ma arvan, et 350-400 jõudu on saavutatav sellest turbost ikka päris kõrge rõhuga.
Iga päevaga ikka enam ja enam tekib tunne, et vastupidavuse huvides tuleks sõita orig. turboga edasi ja mõelda hoopis kaalu säästmisele kui võistlema minna tarvis on - 200 kuni 300 kg maha ja kõrge 12 peaks käes olema küll.
Iga päevaga ikka enam ja enam tekib tunne, et vastupidavuse huvides tuleks sõita orig. turboga edasi ja mõelda hoopis kaalu säästmisele kui võistlema minna tarvis on - 200 kuni 300 kg maha ja kõrge 12 peaks käes olema küll.



ei kesta sul siduriketas ega korv 400hp ja väände jõudu välja

võta GT30R kui 400hp jõudu vaja... kaal on loomulikult siga oluline, te siis juba opeli turbo moto põhjal estfield
ei ole kitsas


Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
see on jah väheke segane post, pms turbo ei ole see mis kedagi paremale jahimaale saadab, kindalstim itte sidurittt kirjutas:Selle GT28RS -iga on selline lugu, et kipub teine va siduri ja kui sidur täis ON/OFF siduriks teha siis käigukasti parematele jahimaadele saatma.

Sa räägid vastupidamise huvides tuleb sõita orig turboga....
Kui sa saavutad oma turboga 400NM v'äänet siis se on teistsugune vääne kui GT28RS'iga saavutatud?

Vecteral võib olla vähe ruumi seal ja ei ütleks et ka astral väga palju seda on. Suur turbo siis vaja ikka väga mängida asukohaga ja vbl ka isegi radikaga...
Siis tulekski võibolla enne endale selgeks täpselt teha, millega ja kuidas sa mingit eesmärki (kas mingi 1/4 aeg või kindel hj number) saavutada tahad.tt kirjutas:No ma arvan, et 350-400 jõudu on saavutatav sellest turbost ikka päris kõrge rõhuga.
Iga päevaga ikka enam ja enam tekib tunne, et vastupidavuse huvides tuleks sõita orig. turboga edasi ja mõelda hoopis kaalu säästmisele kui võistlema minna tarvis on - 200 kuni 300 kg maha ja kõrge 12 peaks käes olema küll.
Sa mõtle selle peale kui palju originaal-turbo suudab puhuda, siis selle peale, kui palju sa kaalu säästa suudad. Saadud kaalu/hj suhtega saad teada auto potensiaalse võimekuse. Ja 200-300 kilogrammi autolt mahasaamine on odavuse mõttes täielik BS, see maksab rohkem, kui turboautol vajalike hobujõudude kättesaamine.
Lisaks kõigele on enamik liiga optimistlikud autol tehtud kaalusäästude suhtes.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
kas jutt käib Mart Pere auto edasi arendamisest???
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]