C20LET -ile natuke tõsisem turbo

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

C20LET -ile natuke tõsisem turbo

Postitus Postitas tt »

Küsimus sedakorda siis Opeli turbomootori tehase turbo asendamise kohta millegi tegusama vastu.
Küsimuse ajendiks on see, et originaal turbost on võetud kõik, mis sealt võtta on, aga hing ihkab ikka enamat.
Mis oleks see õige turbo, mida võiks asendamisel kasutada?
Kõik vajalik mootoris, süüte - ja kütusesüsteemis olemas suurema turbo vajadusteks.
Uue turbo puhul on oluline see, et see ei oleks liiga suur.
Vähemalt 1,0 bar -ine ülerõhk võiks tekkida 2200 - 2500 rpm -i juures ja 1,6 - 1,8 bar-ist ülerõhku peaks jõudma hoida vähemalt 5500 rpm-ini.
Turbo peaks jõudma puhuda max 350 - 400 hp.
Ise olen leidnud ühe huvitava turbo siit:
http://eds-motorsport.de/de/produkte/K26.htm
aga hind on tiba kirves kuigi samas peaks see istuma külge ilma lisakulutusteta.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

näiteks RS2 turbo. On küll tiba raske leida aga mitte võimatu. Vajab muidugi ka suuremat aretamist aga osavate näppude korral on kõik võimalik...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

GT28RS peaks asja ära ajama.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Kas Opelil ruumiga mitte suht kitsas pole? Sel juhul kindlasti int. wastegatega GT28RS: kiire spooliga ja just sobiv sinu soovitud võimsuse saavutamiseks.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Selle GT28RS -iga on selline lugu, et kipub teine va siduri ja kui sidur täis ON/OFF siduriks teha siis käigukasti parematele jahimaadele saatma.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

See sõltub ikka rohkem kasutatavast rõhust, mitte turbost endast.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

No ma arvan, et 350-400 jõudu on saavutatav sellest turbost ikka päris kõrge rõhuga.
Iga päevaga ikka enam ja enam tekib tunne, et vastupidavuse huvides tuleks sõita orig. turboga edasi ja mõelda hoopis kaalu säästmisele kui võistlema minna tarvis on - 200 kuni 300 kg maha ja kõrge 12 peaks käes olema küll.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

:lol: :lol: :lol:

ei kesta sul siduriketas ega korv 400hp ja väände jõudu välja ;)
võta GT30R kui 400hp jõudu vaja... kaal on loomulikult siga oluline, te siis juba opeli turbo moto põhjal estfield

ei ole kitsas :lol:

Pilt
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

To Marko

Millest sa järeldad, et autol on stock sidur?
Kas Vectra ja Estfieldi kaaluvahe on 200 - 300 kg?
Kas sa ise oleksid nõus kasutama Estfieldi aastaringselt ka igapäevasõidukina?
Ja Vectra kapotialune on pisut kitsas.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

tt kirjutas:Selle GT28RS -iga on selline lugu, et kipub teine va siduri ja kui sidur täis ON/OFF siduriks teha siis käigukasti parematele jahimaadele saatma.
see on jah väheke segane post, pms turbo ei ole see mis kedagi paremale jahimaale saadab, kindalstim itte sidurit :)
Sa räägid vastupidamise huvides tuleb sõita orig turboga....
Kui sa saavutad oma turboga 400NM v'äänet siis se on teistsugune vääne kui GT28RS'iga saavutatud? :) Kasti lõhuvad mõlemad ikka ühtemoodi!


Vecteral võib olla vähe ruumi seal ja ei ütleks et ka astral väga palju seda on. Suur turbo siis vaja ikka väga mängida asukohaga ja vbl ka isegi radikaga...
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

tt kirjutas:No ma arvan, et 350-400 jõudu on saavutatav sellest turbost ikka päris kõrge rõhuga.
Iga päevaga ikka enam ja enam tekib tunne, et vastupidavuse huvides tuleks sõita orig. turboga edasi ja mõelda hoopis kaalu säästmisele kui võistlema minna tarvis on - 200 kuni 300 kg maha ja kõrge 12 peaks käes olema küll.
Siis tulekski võibolla enne endale selgeks täpselt teha, millega ja kuidas sa mingit eesmärki (kas mingi 1/4 aeg või kindel hj number) saavutada tahad.
Sa mõtle selle peale kui palju originaal-turbo suudab puhuda, siis selle peale, kui palju sa kaalu säästa suudad. Saadud kaalu/hj suhtega saad teada auto potensiaalse võimekuse. Ja 200-300 kilogrammi autolt mahasaamine on odavuse mõttes täielik BS, see maksab rohkem, kui turboautol vajalike hobujõudude kättesaamine.
Lisaks kõigele on enamik liiga optimistlikud autol tehtud kaalusäästude suhtes.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Mis rõhuga siis praegu sõidab,et kogu resurss kasutusel on ja mis mootori sisu,toitesüstemi- ja süütega tehtud on :roll: :?:
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

kas jutt käib Mart Pere auto edasi arendamisest???
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Jah, see sama auto on minu hoovi veeremas
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Võtan oma eelneva küsimuse tagasi - infot autost piisavalt :) :!:
Vasta