lada 2105:1987:Wilson

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

wilson
Postitusi: 215
Liitunud: 23.10.2005 19:46
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

Pilt
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Palju õnne, kui ämbrisse õli hakkate laskma.
Niipalju võiks ikka kannatust olla, et tagasivoolu normaalse saaks panna.
Mõni mees hakkab niimoodi ilma pealevooluta ka katsetama :lol:
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
wilson
Postitusi: 215
Liitunud: 23.10.2005 19:46
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

ämbrisse ei saa midagi lasta.sedasi oleks peaaegu hetkega kogu karter tyhi vähemalt minu arust.seal ju rõhk sees mis surub õli ringi käima.ilma õlita oleks kohe turbo õhtal
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.
Priit
Postitusi: 119
Liitunud: 08.05.2005 17:42
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Priit »

On kunagi nii tehtud et paar sekundit auto käis ilma õli tagasivooluta, asja point oli selles et näha kas ka õli turboni jõuab. Paari sekundiga ei juhtu seal midagi kui karteris õli piisavalt.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Ok vb küll offtopic aga kui asi on nii nagu peab (Kitsendus vahel või õlisurve muude meetoditega alla 40ne PSI viidud) siis ei viska hetkega mitte midagi tühjaks. Äravool tavaliselt kordades suurema läbimõõduga ja õli kogus mis sealt tuleb pole teab mis suur. aga jah mis vahet sel on kas viskab või ei...pole ju vaja niiviisi sõita et ämber kapoti all :-D
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No asi on lihtsalt põhimõttes.

Ja miks ei peaks õlitus toimima, kui asi on korralikult tehtud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

M-Tech kirjutas:No asi on lihtsalt põhimõttes.

Ja miks ei peaks õlitus toimima, kui asi on korralikult tehtud.
see on ka hea viis kontrollida kas õli tuleb palju või vähe, jne.

parem karta kui kahetseda, mõnele meeldib kinnisilmi ehitada teisele meeldib et tema meistriteos ka kestaks. Ja algstaadiumis on vigu kergem märgata, parandada. Kõik ei ole eksimatud.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

kõige kindal viis seljuhul-teed kõik vamis k.a õli ärajooksu.
Paned mootori tööle korraks ilma ärajooksuta ja kui on ok paned vooliku külge. Ise niiviisi teinud :)
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Turbo õlitus on ju sellise põhimõttega, et õlisurve (pealevool) on piiratud ja äravool on võimalikult vaba. Kui lasta otse sama survega nagu mootoris sisse, siis vist hakkab turbos õli läbi ajama.
Turbo jahutusvedeliku ringlus tundub olema jälle vastupidise põhimõttega, et pealevool on vabam, kui äravool. Vähemalt nii tundub olema Subarul. Turbost jahutusvedeliku äravoolu voolik on igavene kõverik (mitu 90 kraadist nurka sees), kuigi võiks ju tavaline veidi kaardus voolik olla.
wilson
Postitusi: 215
Liitunud: 23.10.2005 19:46
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

kõik õli tuli ilusti peale ja läks ka ära,kuigi voolik oli mitte langevas asendis.nyyd ootan millal linnapoole asja et suuremad düüsid osta.peale jaani siis kavas ka auto sõitma saada 8)
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.
wilson
Postitusi: 215
Liitunud: 23.10.2005 19:46
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

nii sai siis ka esimene ring tehtud.vabakäiku polnud ja peale ei saanud bena eriti.natuke veel timmimist ja saab ka ilusti liikuma!
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.
wilson
Postitusi: 215
Liitunud: 23.10.2005 19:46
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

sai jälle veidi liigeldud ja probleem käes.nimelt genekas laeb liialt.peale sõitu (1km) oli geneka juhe tulipunane ja hõõgus! mis ette võtta??panna suurem ja jämedam juhe või genekat vahetada?
genekas laeb just yle kuna pöörded on 4000-8000 kanti koguaeg!
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.
Kristo
Postitusi: 22
Liitunud: 22.10.2005 0:24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kristo »

Pingeregulaator on ikka korras?
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

elektriga seoses, hõõguvad küttekehad ja lühises juhtmed.
wilson
Postitusi: 215
Liitunud: 23.10.2005 19:46
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

sain jälile!asi oli selles et turbo oli juhtmestikku kokku kypsetanud.nyyd vean juhtmed ylespoole et ette enam ei jääks.nädala pärast saab siis päris Liikuma :D loodan
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.
Vasta