
lada 2105:1987:Wilson
Palju õnne, kui ämbrisse õli hakkate laskma.
Niipalju võiks ikka kannatust olla, et tagasivoolu normaalse saaks panna.
Mõni mees hakkab niimoodi ilma pealevooluta ka katsetama
Niipalju võiks ikka kannatust olla, et tagasivoolu normaalse saaks panna.
Mõni mees hakkab niimoodi ilma pealevooluta ka katsetama

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ok vb küll offtopic aga kui asi on nii nagu peab (Kitsendus vahel või õlisurve muude meetoditega alla 40ne PSI viidud) siis ei viska hetkega mitte midagi tühjaks. Äravool tavaliselt kordades suurema läbimõõduga ja õli kogus mis sealt tuleb pole teab mis suur. aga jah mis vahet sel on kas viskab või ei...pole ju vaja niiviisi sõita et ämber kapoti all 

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
No asi on lihtsalt põhimõttes.
Ja miks ei peaks õlitus toimima, kui asi on korralikult tehtud.
Ja miks ei peaks õlitus toimima, kui asi on korralikult tehtud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
see on ka hea viis kontrollida kas õli tuleb palju või vähe, jne.M-Tech kirjutas:No asi on lihtsalt põhimõttes.
Ja miks ei peaks õlitus toimima, kui asi on korralikult tehtud.
parem karta kui kahetseda, mõnele meeldib kinnisilmi ehitada teisele meeldib et tema meistriteos ka kestaks. Ja algstaadiumis on vigu kergem märgata, parandada. Kõik ei ole eksimatud.
Turbo õlitus on ju sellise põhimõttega, et õlisurve (pealevool) on piiratud ja äravool on võimalikult vaba. Kui lasta otse sama survega nagu mootoris sisse, siis vist hakkab turbos õli läbi ajama.
Turbo jahutusvedeliku ringlus tundub olema jälle vastupidise põhimõttega, et pealevool on vabam, kui äravool. Vähemalt nii tundub olema Subarul. Turbost jahutusvedeliku äravoolu voolik on igavene kõverik (mitu 90 kraadist nurka sees), kuigi võiks ju tavaline veidi kaardus voolik olla.
Turbo jahutusvedeliku ringlus tundub olema jälle vastupidise põhimõttega, et pealevool on vabam, kui äravool. Vähemalt nii tundub olema Subarul. Turbost jahutusvedeliku äravoolu voolik on igavene kõverik (mitu 90 kraadist nurka sees), kuigi võiks ju tavaline veidi kaardus voolik olla.