Autoks on 1996a 5seeria,M52b28 mootoriga.
Õlijahuti paigaldamisel tekkis mure, pole kuskile kahte voolikut viia. Õlifilter ei ole selles osas sõbralik , kui enamus autodele käib vahejubin filtri alla,siis bmwl on filter anuma sees.
Kas on keegi sellele mootorile jahutit paigaldanud ja kuidas sellest murest läbi hammustasid ?
Ette tänades,
Rom
E39 2.8 õlijahuti paigaldus
Re: E39 2.8 õlijahuti paigaldus
Hei. Seleta milleks seda radikat vaja on su mootorile?
Mis eesmärgiga auto?
Mis eesmärgiga auto?
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
Re: E39 2.8 õlijahuti paigaldus
Auto läbisõiduks ühe aasta jooksul tuleb 1000-2000km . Igapäevatoiminguteks teda ei kasuta,kui võtme süütelukku sisestan,siis eesmärk on alati sama .
Auto saab kõvasti vatti,rohkem kui peaks.
Kui kusagile kategooriasse peaksin panema ,siis "sleeper"
Auto saab kõvasti vatti,rohkem kui peaks.
Kui kusagile kategooriasse peaksin panema ,siis "sleeper"
Re: E39 2.8 õlijahuti paigaldus
No kui sa arvad et sa sõidad piirajas 5 minutit järjest siis ma mõistan seda .Muidu korraliku õliga sõites ka raske jalaga pole sellel pointi. Ka drifti m50 mootoril mul õlitemp suurt üle 105 kraadi ei tõusnud ja polnud ka radikat vahel. 400kw rattast ja piirajas sõidud ilma suurema jahutamiseta.
Kui ikka väga tahad seda aretada siis sebi m3 õlifiltri korpus või telli PPFist õlifitrikaas radika sisendi ja väljundiga
Kui ikka väga tahad seda aretada siis sebi m3 õlifiltri korpus või telli PPFist õlifitrikaas radika sisendi ja väljundiga
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
Re: E39 2.8 õlijahuti paigaldus
Ma olen samuti nõus, et seda vidinat üldjuhul M50/M52 mootoril vaja ei ole, aga kui on väga tahtmist ikkagi külge panna, õnnestub ilmselt kasutada vanose õli otsa (pannes pikema banjo-poldi) ning tagasi suunata lihtsalt karterisse.
Kindlasti peaks lahendus sisaldama ka (õli-)termostaati, muidu on oht jahutada õli a la 50°C peale, mis pole üldse hea.
Kindlasti peaks lahendus sisaldama ka (õli-)termostaati, muidu on oht jahutada õli a la 50°C peale, mis pole üldse hea.
Lauda nitro
Re: E39 2.8 õlijahuti paigaldus
EIEI :D et lased õlisurve kolinal karterisse siis :Dmurjam kirjutas:Ma olen samuti nõus, et seda vidinat üldjuhul M50/M52 mootoril vaja ei ole, aga kui on väga tahtmist ikkagi külge panna, õnnestub ilmselt kasutada vanose õli otsa (pannes pikema banjo-poldi) ning tagasi suunata lihtsalt karterisse.
Kindlasti peaks lahendus sisaldama ka (õli-)termostaati, muidu on oht jahutada õli a la 50°C peale, mis pole üldse hea.
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
Re: E39 2.8 õlijahuti paigaldus
Tõsi, mingi oluline piirav/survet hoidev tegur peab vahel olema.
Lauda nitro