E39 2.8 õlijahuti paigaldus

Kogu jutt N/A autode dünaamika paremaks muutmisest.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
SgtReval
Postitusi: 2
Liitunud: 06.06.2017 18:07

E39 2.8 õlijahuti paigaldus

Postitus Postitas SgtReval »

Autoks on 1996a 5seeria,M52b28 mootoriga.
Õlijahuti paigaldamisel tekkis mure, pole kuskile kahte voolikut viia. Õlifilter ei ole selles osas sõbralik , kui enamus autodele käib vahejubin filtri alla,siis bmwl on filter anuma sees.
Kas on keegi sellele mootorile jahutit paigaldanud ja kuidas sellest murest läbi hammustasid ?
Ette tänades,
Rom
kivimugi
Postitusi: 452
Liitunud: 01.06.2007 14:01
Asukoht: Tallinn

Re: E39 2.8 õlijahuti paigaldus

Postitus Postitas kivimugi »

Hei. Seleta milleks seda radikat vaja on su mootorile?
Mis eesmärgiga auto?
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
SgtReval
Postitusi: 2
Liitunud: 06.06.2017 18:07

Re: E39 2.8 õlijahuti paigaldus

Postitus Postitas SgtReval »

Auto läbisõiduks ühe aasta jooksul tuleb 1000-2000km . Igapäevatoiminguteks teda ei kasuta,kui võtme süütelukku sisestan,siis eesmärk on alati sama .
Auto saab kõvasti vatti,rohkem kui peaks.
Kui kusagile kategooriasse peaksin panema ,siis "sleeper"
kivimugi
Postitusi: 452
Liitunud: 01.06.2007 14:01
Asukoht: Tallinn

Re: E39 2.8 õlijahuti paigaldus

Postitus Postitas kivimugi »

No kui sa arvad et sa sõidad piirajas 5 minutit järjest siis ma mõistan seda .Muidu korraliku õliga sõites ka raske jalaga pole sellel pointi. Ka drifti m50 mootoril mul õlitemp suurt üle 105 kraadi ei tõusnud ja polnud ka radikat vahel. 400kw rattast ja piirajas sõidud ilma suurema jahutamiseta.
Kui ikka väga tahad seda aretada siis sebi m3 õlifiltri korpus või telli PPFist õlifitrikaas radika sisendi ja väljundiga
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E39 2.8 õlijahuti paigaldus

Postitus Postitas murjam »

Ma olen samuti nõus, et seda vidinat üldjuhul M50/M52 mootoril vaja ei ole, aga kui on väga tahtmist ikkagi külge panna, õnnestub ilmselt kasutada vanose õli otsa (pannes pikema banjo-poldi) ning tagasi suunata lihtsalt karterisse.
Kindlasti peaks lahendus sisaldama ka (õli-)termostaati, muidu on oht jahutada õli a la 50°C peale, mis pole üldse hea.
Lauda nitro
kivimugi
Postitusi: 452
Liitunud: 01.06.2007 14:01
Asukoht: Tallinn

Re: E39 2.8 õlijahuti paigaldus

Postitus Postitas kivimugi »

murjam kirjutas:Ma olen samuti nõus, et seda vidinat üldjuhul M50/M52 mootoril vaja ei ole, aga kui on väga tahtmist ikkagi külge panna, õnnestub ilmselt kasutada vanose õli otsa (pannes pikema banjo-poldi) ning tagasi suunata lihtsalt karterisse.
Kindlasti peaks lahendus sisaldama ka (õli-)termostaati, muidu on oht jahutada õli a la 50°C peale, mis pole üldse hea.
EIEI :D et lased õlisurve kolinal karterisse siis :D
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E39 2.8 õlijahuti paigaldus

Postitus Postitas murjam »

Tõsi, mingi oluline piirav/survet hoidev tegur peab vahel olema.
Lauda nitro
Vasta