juba olen 2 turbot peale pannud, sõita saanud ning siis külma osa otsas see mutter lihtsalt tuleb otsast ära
nu ikka päris närvi ajab juba.
esimese turbol lendas kohe tiivikusse niiet see on kapitaalselt p...s, teisel lihtsalt lihvis veits.
aga kuidas ta lahti tuleb?
kas on ennem kuskil sellist asja kuulda olnud??
Olen ka paaril autol sarnast asja näinud.
Sai pandud Loctite poldiliimiga ja siis nendel vähemalt ei tulnud lahti.
Kusagil saksa foorumis lugesin, et sellise probleemiga nad keermestasid teistpidi keerme selle lahenduseks. ( Ise põlveotsas tehes suht riskantne tegevus ).
Soovitaks liimi.
kuna keegi ei ole julgenud juba pikemat aega midagi vastata siia, siis pakuks oma versiooni, et arvatavasti hakkab ta lahti keerama ennast selle pärast, kui käigu vahtusel gaasi siiber sulgub ja õhk lööb tagasi turbosse ja sellega pidurdab labasi päris hästi... võll pöörleb, labad kisuvad vastu. Sa ei kasuta ju by-pass'i ega bov'i eks?
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
ja vedas ka dislavendadel kes Cumminsitega aastaringselt 40+psig rõhkudega lasevad ilma igasuguste klappideta ? Loogiliselt võttes muidugi tugevam surge pole üldse hea.
Ka võlli tasakaalustamises võib probleem olla või ebapiisava jõuga mutri pingutamises. Pöörleb ju võll 120 ja enam trpm.
555vrx kirjutas:ja vedas ka dislavendadel kes Cumminsitega aastaringselt 40+psig rõhkudega lasevad ilma igasuguste klappideta ? Loogiliselt võttes muidugi tugevam surge pole üldse hea.
Ka võlli tasakaalustamises võib probleem olla või ebapiisava jõuga mutri pingutamises. Pöörleb ju võll 120 ja enam trpm.
Nujah.. ja diisel audidel ka ei ole.... ja veel paljudel diislitel..
Põhjus lihtne diislitel pole lihtsal piisavalt gaase et siibiri sulgudes üldse turbot ringi ajada...
Ja uued Cumminsid peaks veel olema active bypassiga mis gaasisiibri sulgudes juhib veel igaks juhuks gaasid mööda turbo tiivikust...
Kyll aga on elektrooniliselt juhitavad BOV-id kõikidel suuremate või siis aftermarket turbotega diislitel... või siis lisatakse BOV peale esimese turbo tuksi minemist.....