no enam ei saaa aru- turobos mutter tuleb otsast??

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
retspets
Postitusi: 213
Liitunud: 14.11.2005 19:02
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo

no enam ei saaa aru- turobos mutter tuleb otsast??

Postitus Postitas retspets »

:( juba olen 2 turbot peale pannud, sõita saanud ning siis külma osa otsas see mutter lihtsalt tuleb otsast ära :x :x
nu ikka päris närvi ajab juba.
esimese turbol lendas kohe tiivikusse niiet see on kapitaalselt p...s, teisel lihtsalt lihvis veits.
aga kuidas ta lahti tuleb?
kas on ennem kuskil sellist asja kuulda olnud?? :cry:
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h
VSD
Postitusi: 11
Liitunud: 18.01.2006 15:07
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas VSD »

Hommik

Olen ka paaril autol sarnast asja näinud.
Sai pandud Loctite poldiliimiga ja siis nendel vähemalt ei tulnud lahti.
Kusagil saksa foorumis lugesin, et sellise probleemiga nad keermestasid teistpidi keerme selle lahenduseks. ( Ise põlveotsas tehes suht riskantne tegevus ).
Soovitaks liimi.

terv
Kasutaja avatar
retspets
Postitusi: 213
Liitunud: 14.11.2005 19:02
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo

Postitus Postitas retspets »

selge tnx ;)
aga ikkagi mis selle põhjustada võiks? see vastus ikka kummitab :roll:
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

kuna keegi ei ole julgenud juba pikemat aega midagi vastata siia, siis pakuks oma versiooni, et arvatavasti hakkab ta lahti keerama ennast selle pärast, kui käigu vahtusel gaasi siiber sulgub ja õhk lööb tagasi turbosse ja sellega pidurdab labasi päris hästi... võll pöörleb, labad kisuvad vastu. Sa ei kasuta ju by-pass'i ega bov'i eks?
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kasutaja avatar
retspets
Postitusi: 213
Liitunud: 14.11.2005 19:02
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo

Postitus Postitas retspets »

jah... ka see võib olla. ka fuel cut võis põhjuseks olla ju. :roll:
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

retspets kirjutas:jah... ka see võib olla. ka fuel cut võis põhjuseks olla ju. :roll:
või siis mitte.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kasutaja avatar
retspets
Postitusi: 213
Liitunud: 14.11.2005 19:02
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo

Postitus Postitas retspets »

nu eks näis. nüüd juba uus turbo peal. kui sellega ka juhtub see siis ma ei tea mis teen :-D ( teen auto vabalthingavaks :x )
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h
Blu
Postitusi: 35
Liitunud: 03.01.2005 12:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Blu »

FOS-l on õigus - kui sa blowoffi peale ei pane siis saad küll veel ühest turbost lahti - fuel-cutiga pole sellel mingit pistmist.

See võib nii labasid pidurdada kui ka tekitada tagasipöörlemise...
Loving the AWD
Kasutaja avatar
retspets
Postitusi: 213
Liitunud: 14.11.2005 19:02
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo

Postitus Postitas retspets »

selge siis.
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

mina sõitsin KKK K26/8-ga pea 2 kuud ilma by-passita - rõhku oli max 0,8 bari ja mutter ei liikunt kusagile... :roll:
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

Renn kirjutas:mina sõitsin KKK K26/8-ga pea 2 kuud ilma by-passita - rõhku oli max 0,8 bari ja mutter ei liikunt kusagile... :roll:
ma sõidan tihti kruusa teel, pole veel kivi klaasi saanud ;)
kui mu mõttest nüüd aru saad.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Blu
Postitusi: 35
Liitunud: 03.01.2005 12:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Blu »

Renn kirjutas:mina sõitsin KKK K26/8-ga pea 2 kuud ilma by-passita - rõhku oli max 0,8 bari ja mutter ei liikunt kusagile... :roll:
Siis vedas - ...

Seda mutrit yritati enne bypassi või bov -
lisamist ka keevitada ja liimida, mis lõppes aga turbo võlli murdumisega...seda siis laias maailmas.

Ikka põhjusega on see judin vahel....
Loving the AWD
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

ja vedas ka dislavendadel kes Cumminsitega aastaringselt 40+psig rõhkudega lasevad ilma igasuguste klappideta ? Loogiliselt võttes muidugi tugevam surge pole üldse hea.
Ka võlli tasakaalustamises võib probleem olla või ebapiisava jõuga mutri pingutamises. Pöörleb ju võll 120 ja enam trpm.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Blu
Postitusi: 35
Liitunud: 03.01.2005 12:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Blu »

555vrx kirjutas:ja vedas ka dislavendadel kes Cumminsitega aastaringselt 40+psig rõhkudega lasevad ilma igasuguste klappideta ? Loogiliselt võttes muidugi tugevam surge pole üldse hea.
Ka võlli tasakaalustamises võib probleem olla või ebapiisava jõuga mutri pingutamises. Pöörleb ju võll 120 ja enam trpm.
Nujah.. ja diisel audidel ka ei ole.... ja veel paljudel diislitel..
Põhjus lihtne diislitel pole lihtsal piisavalt gaase et siibiri sulgudes üldse turbot ringi ajada...

Ja uued Cumminsid peaks veel olema active bypassiga mis gaasisiibri sulgudes juhib veel igaks juhuks gaasid mööda turbo tiivikust...

Kyll aga on elektrooniliselt juhitavad BOV-id kõikidel suuremate või siis aftermarket turbotega diislitel... või siis lisatakse BOV peale esimese turbo tuksi minemist.....
Loving the AWD
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Diislitel polegi ju segusiibrit, vähemalt vanematel küll mitte.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta