Boosti langus pöörete kasvades?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Blu
Postitusi: 35
Liitunud: 03.01.2005 12:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Blu »

Äkki nii - kui palju tarbib mootor õhku 5000 pöörde peal ja kui palju 7000 pöörde peal minutis.

5000 pöörde jaoks jõuab puhuda 1,2 bari sisse aga 7000 pöörde peal enam mitte - ehk õhukogus on palju suurem.

Et kui sa selle turbo paneks väiksemale mootorile siis suudaks ta ka 7000 rpm peal 1.2 bari hoida...
Loving the AWD
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Blu kirjutas:Äkki nii - kui palju tarbib mootor õhku 5000 pöörde peal ja kui palju 7000 pöörde peal minutis.

5000 pöörde jaoks jõuab puhuda 1,2 bari sisse aga 7000 pöörde peal enam mitte - ehk õhukogus on palju suurem.

Et kui sa selle turbo paneks väiksemale mootorile siis suudaks ta ka 7000 rpm peal 1.2 bari hoida...
Vähemalt minule tundub loogiline ja ise mõtlesin seni samas suunas aga jah oma viimase lausega ütlesid pmt sama asja, et kas sellele mootorile panna suurem turbo või jätta sama turbo ja kasutada väiksemat mootorit :-D Kui sama turbo puhul kasutada väiksemat mootorit siis asi paraneb kahel põhjusel ( Mootor ei tooda piisavalt heitgaasi ja sellekogus ei ületa piiri, kus turbo tootlikkus langema hakkab ja kuna mootor tarbib vähem õhku on ka rõhu hoidmine kergem (Peaks iseenesest ka üle 1,2he tõusma sel juhul)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Blu
Postitusi: 35
Liitunud: 03.01.2005 12:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Blu »

Täpselt..

Veel on variandiks turbo kuuma või külma poole muutmine.

Sest heitgaaside hulk jääb alati sõltuma sisse puhutavast õhust.

Et siis külm pool suuremaks ja jaksab puhuda aga hakkab hiljem puhuma.
Või siis vatudpidi kuuma poole AR väiksemaks, et rohkem gaase läheb tööks. Jne.. see ongi see kuldse kesktee leidmine.

Ja ideaaliks on kas VATN või VAR - konpressori poole või kuuma pool pöörete järgi muutmine. Viimased aga alles arenemisjärgus.
Loving the AWD
Vasta