Sai siis mingi aeg tagasi ostetud endale Ford Fiesta 2014a 1,6 ST. Vähemalt algne materjal on juba sportlik. Kuid nagu ikka on originaal jube ja kohutav. Sai siis auto täiesti alg osadeks võetud. Autost jäi järgi ainult kere. Kõik ülejäänud osad sai maha müüdud. Siis hakkas kõige keerulisem osa lisada autole nelik veo süsteem ja 2.0L turbo mootor. Kui ruumi on vähe siis on see riliselt raske ülesanne. Kuid tänaseks on ka see lahendatud. Autol on hetkel kere enam vähem koos. Ja nelik vedu ka olemas Seda nelikvedu hakkab ohjama otse lülitusega käigukast lisaks 2,0L mootor millel on loomulikult turbo ka. Jõunumbrite kohapelat sooviks saada vähemalt 500kW. Arvutuslik auto kaal tuleb ca 750kg Mõningaid osasid veel ootan ja otsin. Siis saab auto elektriku juurde viia kes paneb peale uued juhtmed.
Lisan siia ka mõningad fotod. Et saaks aimu milline auto hetkel välja näeb.
Reinsalul oli ca 8a tagasi sama visioon, mõned väidetavalt valmis ja ühe kõrval neist vestlesime .
0-100kmh sooja rehviga alla 2 sekundi jne.
Kusjuures pildil olev garaaz meenutab ka todasama.
Eesmärgid on üsna karmid, aga seda huvitav on mäng...
Edu ja jaksu.
hents99 kirjutas:Reinsalul oli ca 8a tagasi sama visioon, mõned väidetavalt valmis ja ühe kõrval neist vestlesime .
0-100kmh sooja rehviga alla 2 sekundi jne.
Kõlab küll uhkelt, seda alla 2-sekundi asja tahaks kohe ise näha
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
Reinsalu spordist on R5 (ja äkki ka WRC/S2000?) kerelaienditega rallikrossi supercare üksjagu välja veerenud tänaseks. Ka autorallis peaks käesoleval hooajal aegunud homologeerinuga ja katkisõidetud N-rühma autosid mõned Fiesta protod asendama. Sellest johtuvalt küsimus ka mootori kohta, kas pärineb ka evolt?
Ma vist küsisin natukene kaheti mõistetavana (seda ma tean, et rallikatele panevad oma vanade autode tehnika+ nipetnäpet ägedamat). Ma mõtlesin selle teema autot.