MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Ei usu et 3bar nüüd selle ära tapab (billet rattaga) mpr oli mõeldud algselt sõjatööstustele:)
Black smoke....also the tires
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Mul on miskit muud pakkuda, kui huvi on
Uue turbo osas siis.
Tulemus päris hea. Ma katsetan elektroonilise pumba ära, kui sa enne ei jõua. Mehaaniline on ikka jama, tossab nagu vana jube.
Mis sul EGT näitab "spoolimisel" ?

Tulemus päris hea. Ma katsetan elektroonilise pumba ära, kui sa enne ei jõua. Mehaaniline on ikka jama, tossab nagu vana jube.
Mis sul EGT näitab "spoolimisel" ?
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Lühike video ka. https://www.youtube.com/watch?v=zBd-uaG ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Mul võhiklik küsimus, et kas onemile'l ei tohi startida gaasiga?
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Gaasi kohta ei oska otseselt öelda, aga kui näiteks turbole lisaks on nitro, siis läheb auto lihtsalt järgmisesse võistlusklassi.ahto42 kirjutas:Mul võhiklik küsimus, et kas onemile'l ei tohi startida gaasiga?
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Lihtsalt vaatasin starti,et pidur maha ja siis gaas., mitte gaas+pidur ja siis pidur lahti start.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
-
- Postitusi: 15
- Liitunud: 02.04.2010 23:04
- Asukoht: saaremaa
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
milleks kasti lõhkuda?
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Miilil ei oma start tähtsust, võibolla 1km/h päästab, kui sedagi. Pigem loeb tuule suund ja auto võimsus.ahto42 kirjutas:Lihtsalt vaatasin starti,et pidur maha ja siis gaas., mitte gaas+pidur ja siis pidur lahti start.
Tema lõppkiiruse (ligi 300km/h) juures läbib ta umbes 80-83m/s.
Siiski super tulemus.

ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Ega peale selle mootori ühegi muu tehnikaga seda kiirust üle ei sõida ka, välja arvatud mingid suuremad v8 diislid. Päris huvitav kogemus on pea 300-ga sõita küll, 270-280 tuleb kiirelt ja sealt edasi on selline tunne et mootoril pole absoluutselt jõudu, kõik jõud läheb õhust läbi pressimise peale. Seal oli mitu uuemapoolset turboporschet mis startisid nagu püssikuulid, aga lõppkiirusel said siiski pähe, üks kõige uuem porsche sõitis 298, sellest kaotusest on samapalju kahju kui et 300 tulemata jäi. Kuuldavasti olid porschevennad saslõkijärjekorras rääkinud, et pole võimalik et sellel mersul tavaline diiselmootor on.rst kirjutas:Miilil ei oma start tähtsust, võibolla 1km/h päästab, kui sedagi. Pigem loeb tuule suund ja auto võimsus.ahto42 kirjutas:Lihtsalt vaatasin starti,et pidur maha ja siis gaas., mitte gaas+pidur ja siis pidur lahti start.
Tema lõppkiiruse (ligi 300km/h) juures läbib ta umbes 80-83m/s.
Siiski super tulemus.

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Tehasest porshedel väga suur lõppkiirus polegi, jõud ja ülekanne piiravad. Sul ju rohkem jõudu kui neil.
Aga mõtlesingi seda, et kui agressiivsemalt stardid, siis see magus osa tuleb kiiremalt/lühema maapeale kätte, ülejäänud distantsil on mootoril rohkem aega ennast paar km koguda
Aga mõtlesingi seda, et kui agressiivsemalt stardid, siis see magus osa tuleb kiiremalt/lühema maapeale kätte, ülejäänud distantsil on mootoril rohkem aega ennast paar km koguda
Arvad, et erxi lõppkiirusel pole vahet, kas stardib tühikäigult või turbiini stall speedist?rst kirjutas:
Miilil ei oma start tähtsust, võibolla 1km/h päästab, kui sedagi. Pigem loeb tuule suund ja auto võimsus.
Tema lõppkiiruse (ligi 300km/h) juures läbib ta umbes 80-83m/s.
Siiski super tulemus.![]()
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Kui keegi on huvitatud pumbast, siis 8mm 220cc 700+ hj Dieselmeken 1100.-
Kui stock toorikpump vastu anda, siis saab soodsamalt.
Kui stock toorikpump vastu anda, siis saab soodsamalt.
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Uut nii palju, et nüüd läks peale w210 orig EDC elektrooniline pump ja programmeeritav aju, vana mehh pump läks müügiks. Nüüd peaks saama tahmast praktiliselt lahti ja kõiki parameetreid on võimalik igas asendis lihtsalt läpakas muuta. Varsti viskan rohkem pilte ja juttu.


Viimati muutis erxx, 21.08.2017 22:50, muudetud 1 kord kokku.
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Nüüd läheb huvitavaks:) rauaosas muutusi ka tulnud?
Black smoke....also the tires
Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Turbo osakonnas tulevad väiksed muudatused ja mootor saab uue õli.bmwre39 kirjutas:Nüüd läheb huvitavaks:) rauaosas muutusi ka tulnud?

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx
Pumbas uuesti 7.5mm elemendid, 8mm toimis väga hästi aga lagistas kõvasti, 220cc kütet ära põletada ei suutnud ka. Nüüd tahaks vahelduseks tänavasõidukõlbulikku seadet proovida, laginast ja suitsust peaks enamvähem lahti saama, veel üle mõistuse turbo lag likvideerida ja jääme avalaksu ootama.







Viimati muutis erxx, 21.08.2017 22:50, muudetud 1 kord kokku.