MB W202 '94 3.0bitd OM606 - erxx

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
bmwre39
Postitusi: 142
Liitunud: 27.05.2013 21:54
Asukoht: jõgevamaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas bmwre39 »

Ei usu et 3bar nüüd selle ära tapab (billet rattaga) mpr oli mõeldud algselt sõjatööstustele:)
Black smoke....also the tires
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas hents99 »

Mul on miskit muud pakkuda, kui huvi on :) Uue turbo osas siis.

Tulemus päris hea. Ma katsetan elektroonilise pumba ära, kui sa enne ei jõua. Mehaaniline on ikka jama, tossab nagu vana jube.

Mis sul EGT näitab "spoolimisel" ?
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas erxx »

Lühike video ka. https://www.youtube.com/watch?v=zBd-uaG ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas ahto42 »

Mul võhiklik küsimus, et kas onemile'l ei tohi startida gaasiga?
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas erxx »

ahto42 kirjutas:Mul võhiklik küsimus, et kas onemile'l ei tohi startida gaasiga?
Gaasi kohta ei oska otseselt öelda, aga kui näiteks turbole lisaks on nitro, siis läheb auto lihtsalt järgmisesse võistlusklassi.
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas ahto42 »

Lihtsalt vaatasin starti,et pidur maha ja siis gaas., mitte gaas+pidur ja siis pidur lahti start.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
JunZuu1991
Postitusi: 15
Liitunud: 02.04.2010 23:04
Asukoht: saaremaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas JunZuu1991 »

milleks kasti lõhkuda?
rst
Postitusi: 128
Liitunud: 30.09.2008 8:50
Asukoht: Tartu

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas rst »

ahto42 kirjutas:Lihtsalt vaatasin starti,et pidur maha ja siis gaas., mitte gaas+pidur ja siis pidur lahti start.
Miilil ei oma start tähtsust, võibolla 1km/h päästab, kui sedagi. Pigem loeb tuule suund ja auto võimsus.
Tema lõppkiiruse (ligi 300km/h) juures läbib ta umbes 80-83m/s.

Siiski super tulemus. :)
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas erxx »

rst kirjutas:
ahto42 kirjutas:Lihtsalt vaatasin starti,et pidur maha ja siis gaas., mitte gaas+pidur ja siis pidur lahti start.
Miilil ei oma start tähtsust, võibolla 1km/h päästab, kui sedagi. Pigem loeb tuule suund ja auto võimsus.
Tema lõppkiiruse (ligi 300km/h) juures läbib ta umbes 80-83m/s.

Siiski super tulemus. :)
Ega peale selle mootori ühegi muu tehnikaga seda kiirust üle ei sõida ka, välja arvatud mingid suuremad v8 diislid. Päris huvitav kogemus on pea 300-ga sõita küll, 270-280 tuleb kiirelt ja sealt edasi on selline tunne et mootoril pole absoluutselt jõudu, kõik jõud läheb õhust läbi pressimise peale. Seal oli mitu uuemapoolset turboporschet mis startisid nagu püssikuulid, aga lõppkiirusel said siiski pähe, üks kõige uuem porsche sõitis 298, sellest kaotusest on samapalju kahju kui et 300 tulemata jäi. Kuuldavasti olid porschevennad saslõkijärjekorras rääkinud, et pole võimalik et sellel mersul tavaline diiselmootor on. :lol:
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas ahto42 »

Tehasest porshedel väga suur lõppkiirus polegi, jõud ja ülekanne piiravad. Sul ju rohkem jõudu kui neil.
Aga mõtlesingi seda, et kui agressiivsemalt stardid, siis see magus osa tuleb kiiremalt/lühema maapeale kätte, ülejäänud distantsil on mootoril rohkem aega ennast paar km koguda
rst kirjutas:
Miilil ei oma start tähtsust, võibolla 1km/h päästab, kui sedagi. Pigem loeb tuule suund ja auto võimsus.
Tema lõppkiiruse (ligi 300km/h) juures läbib ta umbes 80-83m/s.

Siiski super tulemus. :)
Arvad, et erxi lõppkiirusel pole vahet, kas stardib tühikäigult või turbiini stall speedist?
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas erxx »

Kui keegi on huvitatud pumbast, siis 8mm 220cc 700+ hj Dieselmeken 1100.-
Kui stock toorikpump vastu anda, siis saab soodsamalt.
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas erxx »

Uut nii palju, et nüüd läks peale w210 orig EDC elektrooniline pump ja programmeeritav aju, vana mehh pump läks müügiks. Nüüd peaks saama tahmast praktiliselt lahti ja kõiki parameetreid on võimalik igas asendis lihtsalt läpakas muuta. Varsti viskan rohkem pilte ja juttu.

Pilt
Viimati muutis erxx, 21.08.2017 22:50, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
bmwre39
Postitusi: 142
Liitunud: 27.05.2013 21:54
Asukoht: jõgevamaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas bmwre39 »

Nüüd läheb huvitavaks:) rauaosas muutusi ka tulnud?
Black smoke....also the tires
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas erxx »

bmwre39 kirjutas:Nüüd läheb huvitavaks:) rauaosas muutusi ka tulnud?
Turbo osakonnas tulevad väiksed muudatused ja mootor saab uue õli. :)
Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: MB W202 '94 3.0td OM606 - erxx

Postitus Postitas erxx »

Pumbas uuesti 7.5mm elemendid, 8mm toimis väga hästi aga lagistas kõvasti, 220cc kütet ära põletada ei suutnud ka. Nüüd tahaks vahelduseks tänavasõidukõlbulikku seadet proovida, laginast ja suitsust peaks enamvähem lahti saama, veel üle mõistuse turbo lag likvideerida ja jääme avalaksu ootama. :-D


Pilt


Pilt


Pilt
Viimati muutis erxx, 21.08.2017 22:50, muudetud 1 kord kokku.
Vasta