väntvõlli lihv
väntvõlli lihv
endal plaan vänt ära lihvida 1 rem'i et panna kõik rem saaled aga väga palju kuulnud et ei ole üldse hea tglt vänta lihvida...kas se väide on õige?
Kui korralikult lihvida ja ntx TTÜ's tasakaalustada siis ikka midagi pahasti või rohkem sõltub vist tasakaalustamise kvaliteedist?
Kui korralikult lihvida ja ntx TTÜ's tasakaalustada siis ikka midagi pahasti või rohkem sõltub vist tasakaalustamise kvaliteedist?
Kõik oleneb vändast, mõnedel on karastuskiht väga õhuke, nendel küll, kuid enamikule väntvõllidest ei tee lihvimine muud kui tõstab koos uute saaltega õlirõhku. Ilma lihvimata saalesid vahetamata on kulunud väntvõlli tagasi panna lollus.
EDIT: Hõõrdumine toimub siiski vastu õlikile, mitte vastu kepsu- või raamipakku.
EDIT: Hõõrdumine toimub siiski vastu õlikile, mitte vastu kepsu- või raamipakku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vana teema kuid tuleb tõsta uuesti üles.
Vaja oleks infot konkreetsete asutuste kohta kus lihvitaks väntvõll ja pärast vändakaelad poleeritaks nii, et töö oleks korralikult ja täpselt tehtud.
Master Yota Nissan clubist teadis nii kõneleda Oü Tõukuri kohta.
Vaja oleks infot konkreetsete asutuste kohta kus lihvitaks väntvõll ja pärast vändakaelad poleeritaks nii, et töö oleks korralikult ja täpselt tehtud.
Master Yota Nissan clubist teadis nii kõneleda Oü Tõukuri kohta.
master Yoda kirjutas:Ei saa kohe kuidagi nõustuda, et Tõukuris väga korralik töö on - käisin kahe vändaga seal. Sigulli vända tegi ära OK.
Aga 200sx omaga nii libedalt ei läinud. Pool tundi kulus, et vanamehel aru saada, kui palju kaeladelt maha võtta.
Sellest, et korralikud tegijad ka peale lihvimist vändakaelu poleerivad, ei teata Tõukuris midagi. Samuti ei tadnud nad, mida peale hakata remontmõõdu saalega, millel "põsed" pikilõtku vähendamiseks paksemad kui standardil. (sellele probleemile sain abi siit Lõvipargi juurest)
ning mootorit kokku pannes selgus, et kepsukaelad ei ole päris paralleelsed, s.t. üks kolb käib teistest pikema käiguga.
302hp/464nm
-
- Postitusi: 48
- Liitunud: 15.05.2005 14:39
- Asukoht: türi
Thats my point...Väntvõll siiski mootori süda ja leian, et pigem võib tema peale kulutada suuremaid summasi ja lasta teha üks korda aga hästi.Renn kirjutas:...nüüd ikkagi raamsaalte vahetus jälle ees...
OÜ Drews Auto ehk endine MotoDoktor jäi nüüd silma, endal blokk läheb sinna tegemisse. Any comments?
302hp/464nm
mina lasin seal kullo kõrval plokikaant lihida ja sain nätuke aega sõita ja kaanetihend läbi. Lahtivõttes selgus, et kaan oli laineliseks lihvitud. Sama asja olen ka teiste käest kuulnud.valdz kirjutas:Mina lasin teha Mustamäe tee 33. (Aadressis päris kindel ei ole, aga asub Kullo kõrval) Väntvõlli lihvimine + poleerimine, tegid küll pikalt aga lõpptulemus oli hea. Seal olid lihvimisel ka mingid vormeli väntvõllid, nii et nad peaksid ikka oma tööd hästi oskama.
Väntvõllide lihvimisega pole selles kohas kokku puutund. Vända lasin OÜ Tõukuris lihvida ja tulemus väga hea
Kaane lihvimise kohta olen ka sealt halba kuulnud ja ka vahepeal oli mingi halb jutt klappide tegemise kohta. Aga samas pani jälle mõtlema, võtan väntvõlli ja lasen Tõukuris üle kontrollida.creese kirjutas:mina lasin seal kullo kõrval plokikaant lihida ja sain nätuke aega sõita ja kaanetihend läbi. Lahtivõttes selgus, et kaan oli laineliseks lihvitud. Sama asja olen ka teiste käest kuulnud.valdz kirjutas:Mina lasin teha Mustamäe tee 33. (Aadressis päris kindel ei ole, aga asub Kullo kõrval) Väntvõlli lihvimine + poleerimine, tegid küll pikalt aga lõpptulemus oli hea. Seal olid lihvimisel ka mingid vormeli väntvõllid, nii et nad peaksid ikka oma tööd hästi oskama.
Väntvõllide lihvimisega pole selles kohas kokku puutund. Vända lasin OÜ Tõukuris lihvida ja tulemus väga hea
Assumptions is mother of all fuckups!
Kaane lihvimise kohta olen ka sealt halba kuulnud ja ka vahepeal oli mingi halb jutt klappide tegemise kohta. Aga samas pani see nüüd mõtlema, võtan väntvõlli ja lasen Tõukuris üle kontrollida.valdz kirjutas:creese kirjutas:mina lasin seal kullo kõrval plokikaant lihida ja sain nätuke aega sõita ja kaanetihend läbi. Lahtivõttes selgus, et kaan oli laineliseks lihvitud. Sama asja olen ka teiste käest kuulnud.valdz kirjutas:Mina lasin teha Mustamäe tee 33. (Aadressis päris kindel ei ole, aga asub Kullo kõrval) Väntvõlli lihvimine + poleerimine, tegid küll pikalt aga lõpptulemus oli hea. Seal olid lihvimisel ka mingid vormeli väntvõllid, nii et nad peaksid ikka oma tööd hästi oskama.
Väntvõllide lihvimisega pole selles kohas kokku puutund. Vända lasin OÜ Tõukuris lihvida ja tulemus väga hea
Assumptions is mother of all fuckups!
-
- Postitusi: 21
- Liitunud: 16.04.2006 22:16
- Asukoht: Tallinn
sellel et tihend ei pidanud vastu võib ka muid põhjuseid olla - eelnevalt kõver/lihvimata ploki tööpind, detonatsioon, vale kaane pingutus, halva kvaliteediga poldid/tihend, norm suurem mootori töötemp jnejne. Samuti kaane "lahtipingutamine" valesti tehtuna muudab samuti kaane "kõveraks".creese kirjutas: mina lasin seal kullo kõrval plokikaant lihida ja sain nätuke aega sõita ja kaanetihend läbi. Lahtivõttes selgus, et kaan oli laineliseks lihvitud. Sama asja olen ka teiste käest kuulnud.
Vändad olen saatnud tavaliselt soomemaale, kus saab koos lihvimisega ka dün. balanseerimise teha kogu pöörlevale massile.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia