Nissan 200 sx 1,8t '89 RFL

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Rando
Postitusi: 55
Liitunud: 02.01.2005 19:57
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Rando »

ma vist nägin seda sõitu kui see aeg tuli, kahtlane oli see et auto millega koos sõideti jäi juba esimese 150 meetripeal päris mitu autopikkust maha ja sõitis ka 13.xx aega kui mu mälu mind ei peta nii et päri tõena ei saa neid aegu võtta
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

kahju jah, et ainukese õnnestunud sõidu aega ei saanud. aga noh, tulevikus võib ju veel kuskile sõitma minna, kus aega võetakse.

eelmine nädal sai veel denso küünlad peale ja kati asemele resonaatori.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

need ajad olid küll ulme mis seal öeldi. sallu bmw 540 aeg oli 13.2s :lol: ametlikult võistlusel alla 14.4 see auto ei kangutanud :) ei usu mina neid aegu.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
aibast
Postitusi: 121
Liitunud: 27.06.2005 10:11

Postitus Postitas aibast »

igaühel sekund maha, et poisid õnnelikud oleks ;)
Volvo 740 kaubik - varsti fööniga.
Volvo S80 D5 - igapäeva liikur
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Ja nii need ulme kiirete autode jutud tekivadki :lol:
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

H-RFL kirjutas:kahju jah, et ainukese õnnestunud sõidu aega ei saanud. aga noh, tulevikus võib ju veel kuskile sõitma minna, kus aega võetakse.

eelmine nädal sai veel denso küünlad peale ja kati asemele resonaatori.
Lihtsaim viis välja uurimiseks numbrite õigsus on registreerudaSIIN ja 13 Mai kohale tulla ja proovida uuesti.

Tegelt tahtsin seda ka küsida palju oli turborõhk sõitude ajal?

EDIT: Täpsed sõidu tulemused.
30/04/2006 16:19 177TFO 0.3309 14.6795 Not Bad At All!!!
30/04/2006 17:13 177TFO 0.2739 14.7086
30/04/2006 15:34 177TFO 0.3459 14.9655
30/04/2006 17:33 177TFO 0.3889 15.0685
Viimati muutis Siim, 04.05.2006 18:43, muudetud 1 kord kokku.
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

no teised ajad tulid 14,6 14,9 ja 14,9 - need täitsa usutavad, aga kahju, et esimese sõidu ajal ajavõtt jamas, sest siis sain oluliselt parema stardi. aga muidugi mitte 13,4 nagu seal öeldi. kokkuvõtteks võib vist öelda, et auto sõidab 14,6 ja nõks allagi? :lol:
lõppkiirus oli üle 160ne igatahes. olen spidot kontrollinud ja 100 pealt valetas 0,2km/h vaid.
täpset rõhku ei oska öelda, sest mu autogage näitab seisva mootoriga -0,2bar ja sõidu ajal tuli kolmandaga näit 1bar. nii, et peaks nagu olema 1-1,2 bar.
mingeid täpseid numbreid pole, aga üldiselt olen oma autoostu ja nokitsemistulemustega väga rahul. ikkagi suht väikese raha eest küllaltki teravalt liikuv asi. leidsin ka ühe vea, mida siluda. nimelt on koonuseadapter suurema läbimõõduga kui õhumõõtja korpus ja sellest tulenev aste peaks tekitama turbulentsi õhuvoolus ja omakorda vähendama võimsust? õhu ja rõhu liikumisteed peaksid ikka olema võimalikult sujuvad ja astmete vabad?
nightrace'ist niipalju, et vaevalt sinna keegi nii aeglase autoga nagu minul b-klassi üldse sõitma läheb ja kuidagi nüri on sinna aja teada saamiseks kaotama minna. kuid eks mõtleb veel, äkki lähengi ;)
Kasutaja avatar
Simpson
Postitusi: 131
Liitunud: 07.03.2005 22:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Simpson »

Võimalus on osaleda brecket klassis. Tuleb odavam kui litsentsi pole ja seal on tavaliselt ka kõvasti aeglasemaid olnud.
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

jess, lõpuks ometi! käis juba närvidele, et kõik toimis ilusti ja midagi ei lagune. 3daga gaas põhjas hakkab sidur 4000 pealt libisema ja kargab 5500 peale. auto mul igapäevakasutuses ja kahjuks pole aega enne tallinna rallit asjaga tegeleda ning tuleb lihtsalt rahulikult sõita. ei tea ka seda, millal sel autol on sidur vahetatud ja mis osad vahetusse läksid. loodetavasti pääseb vaid ketta katete vahetusega pidurimeistris.

kas keegi oskab öelda kuidas saksa keeles sidur on? saaks "hooldusraamatust" vaadata, kas selle kohta ka seal mõni märge on
wholic
Postitusi: 4
Liitunud: 12.06.2005 1:20

Postitus Postitas wholic »

Kupplung= sidur saksa keeles.
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

kui mingi asjaliku stage 2 komplekti(korv, ketas, laager) peaksid leidma, pane siia ka uurimiseks välja:)
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

http://www.specclutch.com/specMain.php nissan ca18det stage2 peaks vist sobiv olema. 300 naeljalga u 400nm ja seega piisav. hind ka mõistlik. aga kõigepealt ikkagi loodan,et piisab kettakatete vahetusest
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

No uued kated natuke on paremad kui originaalid, aga mitte oluliselt.
Probleem tuleb siin selles, et originaal korv ei jõua vastu suruda ..
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

no ma panin ka eestis originaalkomplektid varuosaotsingusse, et vajadusel terve komplekt välja vahetada. arvad, et ka uus komplekt jääb u 200kw lahjaks?
eks kindlasti oleks parem osta stage2, aga kas on üldse kindel, et ka uus originaalsidur vastu ei pea?
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

mina panin eelmine suvi endale täis uue komplekti, no ja nüüdseks on otsi andmas. Samas korralik sõit algas alles selle aastal kah. Kasutaja Simpson oskab siin kohal natuke täpsemalt rääkida, kuna minu vana masin tema valduses :)
Vasta