Nissan 200 sx 1,8t '89 RFL
Lihtsaim viis välja uurimiseks numbrite õigsus on registreerudaSIIN ja 13 Mai kohale tulla ja proovida uuesti.H-RFL kirjutas:kahju jah, et ainukese õnnestunud sõidu aega ei saanud. aga noh, tulevikus võib ju veel kuskile sõitma minna, kus aega võetakse.
eelmine nädal sai veel denso küünlad peale ja kati asemele resonaatori.
Tegelt tahtsin seda ka küsida palju oli turborõhk sõitude ajal?
EDIT: Täpsed sõidu tulemused.
30/04/2006 16:19 177TFO 0.3309 14.6795 Not Bad At All!!!
30/04/2006 17:13 177TFO 0.2739 14.7086
30/04/2006 15:34 177TFO 0.3459 14.9655
30/04/2006 17:33 177TFO 0.3889 15.0685
Viimati muutis Siim, 04.05.2006 18:43, muudetud 1 kord kokku.
no teised ajad tulid 14,6 14,9 ja 14,9 - need täitsa usutavad, aga kahju, et esimese sõidu ajal ajavõtt jamas, sest siis sain oluliselt parema stardi. aga muidugi mitte 13,4 nagu seal öeldi. kokkuvõtteks võib vist öelda, et auto sõidab 14,6 ja nõks allagi?
lõppkiirus oli üle 160ne igatahes. olen spidot kontrollinud ja 100 pealt valetas 0,2km/h vaid.
täpset rõhku ei oska öelda, sest mu autogage näitab seisva mootoriga -0,2bar ja sõidu ajal tuli kolmandaga näit 1bar. nii, et peaks nagu olema 1-1,2 bar.
mingeid täpseid numbreid pole, aga üldiselt olen oma autoostu ja nokitsemistulemustega väga rahul. ikkagi suht väikese raha eest küllaltki teravalt liikuv asi. leidsin ka ühe vea, mida siluda. nimelt on koonuseadapter suurema läbimõõduga kui õhumõõtja korpus ja sellest tulenev aste peaks tekitama turbulentsi õhuvoolus ja omakorda vähendama võimsust? õhu ja rõhu liikumisteed peaksid ikka olema võimalikult sujuvad ja astmete vabad?
nightrace'ist niipalju, et vaevalt sinna keegi nii aeglase autoga nagu minul b-klassi üldse sõitma läheb ja kuidagi nüri on sinna aja teada saamiseks kaotama minna. kuid eks mõtleb veel, äkki lähengi

lõppkiirus oli üle 160ne igatahes. olen spidot kontrollinud ja 100 pealt valetas 0,2km/h vaid.
täpset rõhku ei oska öelda, sest mu autogage näitab seisva mootoriga -0,2bar ja sõidu ajal tuli kolmandaga näit 1bar. nii, et peaks nagu olema 1-1,2 bar.
mingeid täpseid numbreid pole, aga üldiselt olen oma autoostu ja nokitsemistulemustega väga rahul. ikkagi suht väikese raha eest küllaltki teravalt liikuv asi. leidsin ka ühe vea, mida siluda. nimelt on koonuseadapter suurema läbimõõduga kui õhumõõtja korpus ja sellest tulenev aste peaks tekitama turbulentsi õhuvoolus ja omakorda vähendama võimsust? õhu ja rõhu liikumisteed peaksid ikka olema võimalikult sujuvad ja astmete vabad?
nightrace'ist niipalju, et vaevalt sinna keegi nii aeglase autoga nagu minul b-klassi üldse sõitma läheb ja kuidagi nüri on sinna aja teada saamiseks kaotama minna. kuid eks mõtleb veel, äkki lähengi

jess, lõpuks ometi! käis juba närvidele, et kõik toimis ilusti ja midagi ei lagune. 3daga gaas põhjas hakkab sidur 4000 pealt libisema ja kargab 5500 peale. auto mul igapäevakasutuses ja kahjuks pole aega enne tallinna rallit asjaga tegeleda ning tuleb lihtsalt rahulikult sõita. ei tea ka seda, millal sel autol on sidur vahetatud ja mis osad vahetusse läksid. loodetavasti pääseb vaid ketta katete vahetusega pidurimeistris.
kas keegi oskab öelda kuidas saksa keeles sidur on? saaks "hooldusraamatust" vaadata, kas selle kohta ka seal mõni märge on
kas keegi oskab öelda kuidas saksa keeles sidur on? saaks "hooldusraamatust" vaadata, kas selle kohta ka seal mõni märge on
http://www.specclutch.com/specMain.php nissan ca18det stage2 peaks vist sobiv olema. 300 naeljalga u 400nm ja seega piisav. hind ka mõistlik. aga kõigepealt ikkagi loodan,et piisab kettakatete vahetusest