K: milline turbo sobib stock golf 3 2,0L motole?
kusjuures ma jõudsin ise ka juba sellele järeldusele
jõudsin juba ühe bmw fpr'i renni otsast maha kakkuda ja uurida natuke seda. Ma panin puusse sellega, et laba andes jah vaakum ei suurene. Vaakum on ju tingitud sellest, et gaasiklapp on kinni ja silindrid tirivad sisse õhku. Õhku tiritakse rohkem sisse küll laba andes, aga gaasiklapp on ju ka lahti
häbi mulle
ilus joonis oli ikkagi ja turbo auto kohta
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Veel nati OT-d
Kas pole mitte nii, et vabalt hingaval masinal on sisselaske kolles vaakum, mis tõmbab fpr-i membraani ja mis gaasi andes ning vaakumi suurenedes laseb rohkem bena paaki tagasi? Kuna turbomootoril tekib sisselaske kolles rõhk, siis mida rohkem gaasi annad seda rohkem ta fpr-i membraani surub ja suurendab bena survet, e. teisisõnu laseb vähem bena paaki tagasi.
Olen ma asjast õigesti aru saanud või panen täiega pange
Kas pole mitte nii, et vabalt hingaval masinal on sisselaske kolles vaakum, mis tõmbab fpr-i membraani ja mis gaasi andes ning vaakumi suurenedes laseb rohkem bena paaki tagasi? Kuna turbomootoril tekib sisselaske kolles rõhk, siis mida rohkem gaasi annad seda rohkem ta fpr-i membraani surub ja suurendab bena survet, e. teisisõnu laseb vähem bena paaki tagasi.
Olen ma asjast õigesti aru saanud või panen täiega pange
Nii turbokal kui ka vabalthingaval on sisselaskes vaakum, erinevus selles et vabalthinagval saab see olla kõige vähem -0,1bar täisgaasiga, turbokal aga tekib siis rõhk.lamp kirjutas:Veel nati OT-d
Kas pole mitte nii, et vabalt hingaval masinal on sisselaske kolles vaakum, mis tõmbab fpr-i membraani ja mis gaasi andes ning vaakumi suurenedes laseb rohkem bena paaki tagasi? Kuna turbomootoril tekib sisselaske kolles rõhk, siis mida rohkem gaasi annad seda rohkem ta fpr-i membraani surub ja suurendab bena survet, e. teisisõnu laseb vähem bena paaki tagasi.
Olen ma asjast õigesti aru saanud või panen täiega pange
Ja vaakum ikka väheneb kui segusiiber rohkem avaneb
Viimati muutis zoom1, 02.05.2006 16:49, muudetud 1 kord kokku.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Gaasi andes vaakum väheneb! Täisgaasil vaakum põhimõtteliselt puudub.lamp kirjutas:Veel nati OT-d
Kas pole mitte nii, et vabalt hingaval masinal on sisselaske kolles vaakum, mis tõmbab fpr-i membraani ja mis gaasi andes ning vaakumi suurenedes laseb rohkem bena paaki tagasi? Kuna turbomootoril tekib sisselaske kolles rõhk, siis mida rohkem gaasi annad seda rohkem ta fpr-i membraani surub ja suurendab bena survet, e. teisisõnu laseb vähem bena paaki tagasi.
Olen ma asjast õigesti aru saanud või panen täiega pange
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring