K: milline turbo sobib stock golf 3 2,0L motole?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

kusjuures ma jõudsin ise ka juba sellele järeldusele :) jõudsin juba ühe bmw fpr'i renni otsast maha kakkuda ja uurida natuke seda. Ma panin puusse sellega, et laba andes jah vaakum ei suurene. Vaakum on ju tingitud sellest, et gaasiklapp on kinni ja silindrid tirivad sisse õhku. Õhku tiritakse rohkem sisse küll laba andes, aga gaasiklapp on ju ka lahti :) häbi mulle :) ilus joonis oli ikkagi ja turbo auto kohta
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
lamp
Postitusi: 12
Liitunud: 11.09.2005 0:52

Postitus Postitas lamp »

Veel nati OT-d

Kas pole mitte nii, et vabalt hingaval masinal on sisselaske kolles vaakum, mis tõmbab fpr-i membraani ja mis gaasi andes ning vaakumi suurenedes laseb rohkem bena paaki tagasi? Kuna turbomootoril tekib sisselaske kolles rõhk, siis mida rohkem gaasi annad seda rohkem ta fpr-i membraani surub ja suurendab bena survet, e. teisisõnu laseb vähem bena paaki tagasi.
Olen ma asjast õigesti aru saanud või panen täiega pange :?
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

lamp kirjutas:Veel nati OT-d

Kas pole mitte nii, et vabalt hingaval masinal on sisselaske kolles vaakum, mis tõmbab fpr-i membraani ja mis gaasi andes ning vaakumi suurenedes laseb rohkem bena paaki tagasi? Kuna turbomootoril tekib sisselaske kolles rõhk, siis mida rohkem gaasi annad seda rohkem ta fpr-i membraani surub ja suurendab bena survet, e. teisisõnu laseb vähem bena paaki tagasi.
Olen ma asjast õigesti aru saanud või panen täiega pange :?
Nii turbokal kui ka vabalthingaval on sisselaskes vaakum, erinevus selles et vabalthinagval saab see olla kõige vähem -0,1bar täisgaasiga, turbokal aga tekib siis rõhk.
Ja vaakum ikka väheneb kui segusiiber rohkem avaneb :!:
Viimati muutis zoom1, 02.05.2006 16:49, muudetud 1 kord kokku.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

lamp kirjutas:Veel nati OT-d

Kas pole mitte nii, et vabalt hingaval masinal on sisselaske kolles vaakum, mis tõmbab fpr-i membraani ja mis gaasi andes ning vaakumi suurenedes laseb rohkem bena paaki tagasi? Kuna turbomootoril tekib sisselaske kolles rõhk, siis mida rohkem gaasi annad seda rohkem ta fpr-i membraani surub ja suurendab bena survet, e. teisisõnu laseb vähem bena paaki tagasi.
Olen ma asjast õigesti aru saanud või panen täiega pange :?
Gaasi andes vaakum väheneb! Täisgaasil vaakum põhimõtteliselt puudub.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
lamp
Postitusi: 12
Liitunud: 11.09.2005 0:52

Postitus Postitas lamp »

AAAAAAAAA, siis ma sain vähe valesti aru. :oops:
Siis peaks vist asi nii toimima.
Gaasi andes kaob fpr-is vaakum, vedru surub tagasivoolu kinni ja laseb vähem bena paaki, seega bena rõhk tõuseb.
Vasta