Tere kõigepealt!
Väga vajalik ja hüva foorum tundub olevat ja pole jõudnud veel kõigega tutvuda.
Küsimus selline, et millest võib olla põhjustatud pikk turbo viiteaeg. Ehk siis turbo tuleb taha kahtlaselt kõrgetel pööretel. Samas toimub see justkui järsu jõnksuga. Ennem toimis asi normaalselt. Mootoriks RS Turbo CVH 1.6 ja turbo Garrett T3 kuigi vaevalt see nüüd oluline on.
turbo viiteag
Kui ta viimasel ajal tekkinud on siis tasuks vast vaadata lõdvikud üle... äkki on kusagile mõra sisse löönud või lihtsalt toru kusagil lahti. Muidu rõhku puhub sama palju kui enne "muutust" ? Ja üldiselt T3 on vist nõksa suur ka 1.6 moto jaoks... oleneb muidugi konkreetselt turbost aga ikkagi...
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ega juhuslikult suuremat coolerit vahepeal paigaldanud ei ole?
Kontrolli kolde ja turbo vaheline tihend üle - kui sealt lekib siis aitab see ka viivitusele kaasa
Muidu on nii, et kui turbo tuleb taha kõrgetel pööretel siis on valitud liiga suur turbo, või on võll kuidagi kinni, ei pöörle vabalt
Tee turbost paar pilti
Kas vesijahutus on??
Kontrolli kolde ja turbo vaheline tihend üle - kui sealt lekib siis aitab see ka viivitusele kaasa
Muidu on nii, et kui turbo tuleb taha kõrgetel pööretel siis on valitud liiga suur turbo, või on võll kuidagi kinni, ei pöörle vabalt
Tee turbost paar pilti
Kas vesijahutus on??
Viimati muutis zoom1, 14.02.2005 19:25, muudetud 1 kord kokku.
CA18DET best et 11.1s 205kmh