turbo viiteag

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
kajakas1
Postitusi: 4
Liitunud: 13.02.2005 22:24

turbo viiteag

Postitus Postitas kajakas1 »

Tere kõigepealt!
Väga vajalik ja hüva foorum tundub olevat ja pole jõudnud veel kõigega tutvuda.

Küsimus selline, et millest võib olla põhjustatud pikk turbo viiteaeg. Ehk siis turbo tuleb taha kahtlaselt kõrgetel pööretel. Samas toimub see justkui järsu jõnksuga. Ennem toimis asi normaalselt. Mootoriks RS Turbo CVH 1.6 ja turbo Garrett T3 kuigi vaevalt see nüüd oluline on.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Kui ta viimasel ajal tekkinud on siis tasuks vast vaadata lõdvikud üle... äkki on kusagile mõra sisse löönud või lihtsalt toru kusagil lahti. Muidu rõhku puhub sama palju kui enne "muutust" ? Ja üldiselt T3 on vist nõksa suur ka 1.6 moto jaoks... oleneb muidugi konkreetselt turbost aga ikkagi...
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Ega juhuslikult suuremat coolerit vahepeal paigaldanud ei ole?

Kontrolli kolde ja turbo vaheline tihend üle - kui sealt lekib siis aitab see ka viivitusele kaasa

Muidu on nii, et kui turbo tuleb taha kõrgetel pööretel siis on valitud liiga suur turbo, või on võll kuidagi kinni, ei pöörle vabalt

Tee turbost paar pilti
Kas vesijahutus on??
Viimati muutis zoom1, 14.02.2005 19:25, muudetud 1 kord kokku.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

ps! Antud auto on Ford Escort RS Turbo.. seega antud T3 on juba tehasest. :roll:
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

kontrolli oma vl kollektor üle ega mõrasid ei ole.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

1 võimalus on, et WG klapp on lahtisesse asendisse kiilunud
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
kajakas1
Postitusi: 4
Liitunud: 13.02.2005 22:24

Postitus Postitas kajakas1 »

Tänud pakkumiste eest. Probleem óngi suure tõenäosusega kollektoris.
Vasta