Lõppkiirusvõistluse reeglid ja klassijaotus 2015a.

Klubi üritused, ametlikud võistlused ja igasugused muud autodega seonduvad üritused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
VectraT
Postitusi: 35
Liitunud: 23.03.2005 23:56
Asukoht: Tallinn,GSM 5036826

Lõppkiirusvõistluse reeglid ja klassijaotus 2015a.

Postitus Postitas VectraT »

• A - kuni 3400 cm³ vabalthingavad ja kuni 2000 cm³ ülelaadimisega* ottomootorid ning kuni 2000 cm³ diiselmootorid
• B - kuni 4600 cm³ vabalthingavad ja kuni 2700 cm³ ülelaadimisega* ottomootorid ning üle 2000 cm³ diiselmootorid
• C - üle 4600 cm³ vabalthingavad ja üle 2700 cm³ ülelaadimisega* ottomootorid.

* - ülelaadimine tähendab, et kasutusel on turbo, kompressor ja/või nitro.

Ülelaadimismeetodit kasutaval sõidukil korrutatakse mootori töömaht koefitsendiga 1,7. Rootormootoriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse koefitsiendiga 1,7 ja ülelaadimist kasutava rootormooriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse koefitsiendiga 3,4.

OMC 2015 reeglid: http://www.onemile.ee/doc/reeglid_2015.pdf
Viimati muutis VectraT, 20.04.2015 15:39, muudetud 1 kord kokku.
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Re: Lõppkiirusvõistluse klassijaotus 2015a.

Postitus Postitas IvarR »

VectraT kirjutas:Rootormootoriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse koefitsiendiga 1,7 ja ülelaadimist kasutava rootormooriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse koefitsiendiga 3,4.
Mujal maailmas on viimasel ajal kasutusel:
For all Vehicle Types, capacity must be calculated on the following basis:
Rotary Engines Multiply displacement by 1.8
Forced Induction Multiply displacement by 1.7
Forced Induction Rotary Multiply displacement by 3.06

Kuigi see klassijaotust ei muuda iseenesest

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
tormi
Postitusi: 188
Liitunud: 02.04.2005 20:57

Re: Lõppkiirusvõistluse klassijaotus 2015a.

Postitus Postitas tormi »

Kas A klassile muudetakse reegleid ka või jääb samaks?
Poleerimine
Joel
Postitusi: 109
Liitunud: 29.11.2004 18:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Lõppkiirusvõistluse klassijaotus 2015a.

Postitus Postitas Joel »

Muudeti. Uus klassijaotus on esimeses postis. Mõningaid turvareegleid täiendati samuti, aga kosmeetiliselt.
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
tormi
Postitusi: 188
Liitunud: 02.04.2005 20:57

Re: Lõppkiirusvõistluse klassijaotus 2015a.

Postitus Postitas tormi »

Selge, ma ei mõelnudki klasside jagamist mootori järgi, aga just et kas vastavalt uutele klassidele muudeti ka turvareegleid.
Kodulehel on klassid veel muutmatta kujul. Kas siis reeglid on juba ringi tehtud?
Poleerimine
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Re: Lõppkiirusvõistluse klassijaotus 2015a.

Postitus Postitas Dc85 »

Audiklubis ka kirjas, et pannakse üles uued reeglid, kui alakomitee need kinnitab.... millal siis?
VectraT
Postitusi: 35
Liitunud: 23.03.2005 23:56
Asukoht: Tallinn,GSM 5036826

Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid ja klassijaotus 2015a.

Postitus Postitas VectraT »

Kasutaja avatar
erxx
Postitusi: 209
Liitunud: 15.01.2014 23:13
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid ja klassijaotus 2015a.

Postitus Postitas erxx »

Saan ma õigesti aru et oma 3000 cm³ turbodiisliga olen ma B klassis? Diislil vist mingi koefitsendiga korrutamist ei tundu olema.
tormi
Postitusi: 188
Liitunud: 02.04.2005 20:57

Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid ja klassijaotus 2015a.

Postitus Postitas tormi »

Kuidas keegi on wastegate-i toru lahenduse teinud? Lihtsalt maha suunamisest ei piisa sellel võistlusel? Kuskilt küljepealt välja lihtsalt?
Poleerimine
Joel
Postitusi: 109
Liitunud: 29.11.2004 18:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid ja klassijaotus 2015a.

Postitus Postitas Joel »

erxx kirjutas:Saan ma õigesti aru et oma 3000 cm³ turbodiisliga olen ma B klassis? Diislil vist mingi koefitsendiga korrutamist ei tundu olema.
B klassis jah.
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Vasta