Lõppkiirusvõistluse reeglid ja klassijaotus 2015a.
Lõppkiirusvõistluse reeglid ja klassijaotus 2015a.
• A - kuni 3400 cm³ vabalthingavad ja kuni 2000 cm³ ülelaadimisega* ottomootorid ning kuni 2000 cm³ diiselmootorid
• B - kuni 4600 cm³ vabalthingavad ja kuni 2700 cm³ ülelaadimisega* ottomootorid ning üle 2000 cm³ diiselmootorid
• C - üle 4600 cm³ vabalthingavad ja üle 2700 cm³ ülelaadimisega* ottomootorid.
* - ülelaadimine tähendab, et kasutusel on turbo, kompressor ja/või nitro.
Ülelaadimismeetodit kasutaval sõidukil korrutatakse mootori töömaht koefitsendiga 1,7. Rootormootoriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse koefitsiendiga 1,7 ja ülelaadimist kasutava rootormooriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse koefitsiendiga 3,4.
OMC 2015 reeglid: http://www.onemile.ee/doc/reeglid_2015.pdf
• B - kuni 4600 cm³ vabalthingavad ja kuni 2700 cm³ ülelaadimisega* ottomootorid ning üle 2000 cm³ diiselmootorid
• C - üle 4600 cm³ vabalthingavad ja üle 2700 cm³ ülelaadimisega* ottomootorid.
* - ülelaadimine tähendab, et kasutusel on turbo, kompressor ja/või nitro.
Ülelaadimismeetodit kasutaval sõidukil korrutatakse mootori töömaht koefitsendiga 1,7. Rootormootoriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse koefitsiendiga 1,7 ja ülelaadimist kasutava rootormooriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse koefitsiendiga 3,4.
OMC 2015 reeglid: http://www.onemile.ee/doc/reeglid_2015.pdf
Viimati muutis VectraT, 20.04.2015 15:39, muudetud 1 kord kokku.
Re: Lõppkiirusvõistluse klassijaotus 2015a.
Mujal maailmas on viimasel ajal kasutusel:VectraT kirjutas:Rootormootoriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse koefitsiendiga 1,7 ja ülelaadimist kasutava rootormooriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse koefitsiendiga 3,4.
For all Vehicle Types, capacity must be calculated on the following basis:
Rotary Engines Multiply displacement by 1.8
Forced Induction Multiply displacement by 1.7
Forced Induction Rotary Multiply displacement by 3.06
Kuigi see klassijaotust ei muuda iseenesest
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.
Re: Lõppkiirusvõistluse klassijaotus 2015a.
Kas A klassile muudetakse reegleid ka või jääb samaks?
Poleerimine
Re: Lõppkiirusvõistluse klassijaotus 2015a.
Muudeti. Uus klassijaotus on esimeses postis. Mõningaid turvareegleid täiendati samuti, aga kosmeetiliselt.
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Re: Lõppkiirusvõistluse klassijaotus 2015a.
Selge, ma ei mõelnudki klasside jagamist mootori järgi, aga just et kas vastavalt uutele klassidele muudeti ka turvareegleid.
Kodulehel on klassid veel muutmatta kujul. Kas siis reeglid on juba ringi tehtud?
Kodulehel on klassid veel muutmatta kujul. Kas siis reeglid on juba ringi tehtud?
Poleerimine
Re: Lõppkiirusvõistluse klassijaotus 2015a.
Audiklubis ka kirjas, et pannakse üles uued reeglid, kui alakomitee need kinnitab.... millal siis?
Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid ja klassijaotus 2015a.
Saan ma õigesti aru et oma 3000 cm³ turbodiisliga olen ma B klassis? Diislil vist mingi koefitsendiga korrutamist ei tundu olema.
Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid ja klassijaotus 2015a.
Kuidas keegi on wastegate-i toru lahenduse teinud? Lihtsalt maha suunamisest ei piisa sellel võistlusel? Kuskilt küljepealt välja lihtsalt?
Poleerimine
Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid ja klassijaotus 2015a.
B klassis jah.erxx kirjutas:Saan ma õigesti aru et oma 3000 cm³ turbodiisliga olen ma B klassis? Diislil vist mingi koefitsendiga korrutamist ei tundu olema.
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]