Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 23.04.2024 17:10

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 119 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 23.04.2006 13:27 
Eemal

Liitunud: 12.04.2005 21:30
Postitusi: 24
Asukoht: Jott
Pilt

Praeguse seisuga

Mootor:
- 1,7l plokk
- mootori alumine pool originaal, va ketipingutusratas
- kaanel porditud kanalid, suuremad klapid
- põlemiskamber muudetud
- surveaste ~8:1
- nukkvõll: sisselase/väljalase 245kraadi
- reguleeritav nukaratas

Ülelaadimine:
- kkk k24 turbo
- audi 200 wastegate
- audi bybass
- 2 vahejahutit
- sisselase 50mm torustik
- väljalase 52mm torustik, 2 pütti

Mootorijuhtimine:
- juhtaju le2-jetronic
- 8x 170cc pihustid
- bmw 735 õhulugeja
- opel ascona kütusepump
- reguleeritav kütuserõhu regulaator
- kontaktivaba süütesüsteem
- audi/vw kommutaator

Ülekanne ja veermik:
- käigukast 5k
- peaülekanne 3,9
- pidurid, vedrud, amordid originaalid
- topeltstabilisaator

Dyno: 180whp@5200rpm.
1/4mile: 14,9@152,8km/h.

Pildivalik: http://www.tecdoc.ee/ivar/lada


Viimati muutis udune, 08.05.2008 18:14, muudetud 5 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.04.2006 13:31 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 17:26
Postitusi: 16
Asukoht: Tallinn
oot, mis mootor sul kapoti all üldse on?

_________________
PSI stands for PUSSY


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.04.2006 13:32 
Eemal

Liitunud: 12.04.2005 21:30
Postitusi: 24
Asukoht: Jott
Lada 1600 ikka ja turbo rõhk momendil 0,6 bar


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.04.2006 15:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2005 12:17
Postitusi: 159
Asukoht: saku
lamba nahas hunt :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.04.2006 18:27 
Eemal

Liitunud: 04.07.2005 13:49
Postitusi: 85
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Päris mõnus sleeper on jah... :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.04.2006 19:28 
Eemal

Liitunud: 08.05.2005 17:42
Postitusi: 119
Asukoht: tallinn
mis turbot kasutad ja kas mootoris sees on ka muudatusi? ja ega sul juhuslikult kasvõi umbkaudseid andmeid pole kiiresti 0-100 läheb?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.04.2006 20:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Millega mootorit juhid?

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.04.2006 21:19 
Eemal

Liitunud: 12.04.2005 21:30
Postitusi: 24
Asukoht: Jott
Turboks on k24, mootorist nii palju et sai langetatud surveastet u 7 peale ja pritsung sai tõstetud opel ascona pealt.
0-100 kipub sinna 8 seki kanti, kui 2 videost mõõta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.04.2006 0:03 
Eemal

Liitunud: 04.03.2006 15:57
Postitusi: 8
Asukoht: viljandi.helsinki
päris uhke süsteem:)
Asconni pritsung hakkas ilusti peale?

_________________
need more boost


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.04.2006 1:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
kas/mis muudatusi pritsungile tehtud on?
Mis viisiga surveaste alandati?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.04.2006 13:24 
Eemal

Liitunud: 24.03.2006 12:23
Postitusi: 267
Tõesti huvitav värk. Kosutav näha, et keegi ka asja ära teinud, erinevalt nendest pärijatest, et kas saab või ei saa.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.04.2006 14:40 
Eemal

Liitunud: 12.04.2005 21:30
Postitusi: 24
Asukoht: Jott
päris ilusti ikka pritsung peale ei istunud , ümber tegemist ikka jagus.
surveaste sai alandatud topelt tihendi ja põlemiskambrist sai ka väheke maha võetud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.04.2006 13:31 
Eemal

Liitunud: 01.03.2006 16:45
Postitusi: 7
sellised küismused kas tagasild peab valule vastu ?
kas juhitavus ka muutus ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.04.2006 18:07 
Eemal

Liitunud: 12.04.2005 21:30
Postitusi: 24
Asukoht: Jott
exe kirjutas:
sellised küismused kas tagasild peab valule vastu ?
kas juhitavus ka muutus ?

Kuna ta siiani on valule vastu pidanud siis peab ka tulevikus.
Mis seal juhitavuses ikka muutuda sai. :shock:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.05.2006 20:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
udune kirjutas:
päris ilusti ikka pritsung peale ei istunud , ümber tegemist ikka jagus.
surveaste sai alandatud topelt tihendi ja põlemiskambrist sai ka väheke maha võetud.

Topelt tihendiga? Kas siis tavalisi siksi plokikaane thendeid kaks tükki ve.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 119 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11