Lada 2106 Turbo -udune-ivar-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
udune
Postitusi: 24
Liitunud: 12.04.2005 21:30
Asukoht: Jott

Lada 2106 Turbo -udune-ivar-

Postitus Postitas udune »

Pilt

Praeguse seisuga

Mootor:
- 1,7l plokk
- mootori alumine pool originaal, va ketipingutusratas
- kaanel porditud kanalid, suuremad klapid
- põlemiskamber muudetud
- surveaste ~8:1
- nukkvõll: sisselase/väljalase 245kraadi
- reguleeritav nukaratas

Ülelaadimine:
- kkk k24 turbo
- audi 200 wastegate
- audi bybass
- 2 vahejahutit
- sisselase 50mm torustik
- väljalase 52mm torustik, 2 pütti

Mootorijuhtimine:
- juhtaju le2-jetronic
- 8x 170cc pihustid
- bmw 735 õhulugeja
- opel ascona kütusepump
- reguleeritav kütuserõhu regulaator
- kontaktivaba süütesüsteem
- audi/vw kommutaator

Ülekanne ja veermik:
- käigukast 5k
- peaülekanne 3,9
- pidurid, vedrud, amordid originaalid
- topeltstabilisaator

Dyno: 180whp@5200rpm.
1/4mile: 14,9@152,8km/h.

Pildivalik: http://www.tecdoc.ee/ivar/lada
Viimati muutis udune, 08.05.2008 18:14, muudetud 5 korda kokku.
KatZ
Postitusi: 16
Liitunud: 29.11.2004 17:26
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas KatZ »

oot, mis mootor sul kapoti all üldse on?
PSI stands for PUSSY
udune
Postitusi: 24
Liitunud: 12.04.2005 21:30
Asukoht: Jott

Postitus Postitas udune »

Lada 1600 ikka ja turbo rõhk momendil 0,6 bar
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

lamba nahas hunt :D
Imre
Postitusi: 85
Liitunud: 04.07.2005 13:49
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Imre »

Päris mõnus sleeper on jah... :-D
Priit
Postitusi: 119
Liitunud: 08.05.2005 17:42
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Priit »

mis turbot kasutad ja kas mootoris sees on ka muudatusi? ja ega sul juhuslikult kasvõi umbkaudseid andmeid pole kiiresti 0-100 läheb?
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Millega mootorit juhid?
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
udune
Postitusi: 24
Liitunud: 12.04.2005 21:30
Asukoht: Jott

Postitus Postitas udune »

Turboks on k24, mootorist nii palju et sai langetatud surveastet u 7 peale ja pritsung sai tõstetud opel ascona pealt.
0-100 kipub sinna 8 seki kanti, kui 2 videost mõõta.
wheels
Postitusi: 8
Liitunud: 04.03.2006 15:57
Asukoht: viljandi.helsinki

Postitus Postitas wheels »

päris uhke süsteem:)
Asconni pritsung hakkas ilusti peale?
need more boost
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

kas/mis muudatusi pritsungile tehtud on?
Mis viisiga surveaste alandati?
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Tõesti huvitav värk. Kosutav näha, et keegi ka asja ära teinud, erinevalt nendest pärijatest, et kas saab või ei saa.
udune
Postitusi: 24
Liitunud: 12.04.2005 21:30
Asukoht: Jott

Postitus Postitas udune »

päris ilusti ikka pritsung peale ei istunud , ümber tegemist ikka jagus.
surveaste sai alandatud topelt tihendi ja põlemiskambrist sai ka väheke maha võetud.
exe
Postitusi: 7
Liitunud: 01.03.2006 16:45

Postitus Postitas exe »

sellised küismused kas tagasild peab valule vastu ?
kas juhitavus ka muutus ?
udune
Postitusi: 24
Liitunud: 12.04.2005 21:30
Asukoht: Jott

Postitus Postitas udune »

exe kirjutas:sellised küismused kas tagasild peab valule vastu ?
kas juhitavus ka muutus ?
Kuna ta siiani on valule vastu pidanud siis peab ka tulevikus.
Mis seal juhitavuses ikka muutuda sai. :shock:
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

udune kirjutas:päris ilusti ikka pritsung peale ei istunud , ümber tegemist ikka jagus.
surveaste sai alandatud topelt tihendi ja põlemiskambrist sai ka väheke maha võetud.
Topelt tihendiga? Kas siis tavalisi siksi plokikaane thendeid kaks tükki ve.
Suletud