Eelmine kuu sai ostetud korraliku perfomance poole pealt tehtud auto stock mootoriga, mis sai lahti võetud korrastamiseks. Hetkel plokk koos vändaga Detjoni juures lihvimises. Õlirõhk oli kuumalt u 1,2bar. Saaled seisid omal kohal ning sai lahti võetud vaid võimsamaks tegemise eesmärgil.
Spec-list
Apex vahejahuti koos torustikuga
Forge replica by-pass
Koonus õhufilter koos külmakastiga
Manual boost controller
Aku pagasnikus
Energy poluretaan puksid
taga Ferrodo piduriklotsid
Kouki küljespoilerid + tagastange lisa
Näidukud: segu, õlirõhk, boost
Richbrook rool
Pm uued asjad peal:
Apex Tubular Manifold Type 2
Apex elbow
Apex Flexi Front pipe
Apex rear camber arms (uprated bushes variant)
Apex rear Subframe bushes rubber
Apex Coilover Kit Gen 2 Comfy
uus Nissan Pulsar GTI-r turbo Orig. Garrett
Ees pea. uued pidurisuppordid
3" downpipe
Kidlasti mõni asi jäi meelest.
Rehvid ja veljed
R16 valuveljed (korralikud lamellrehvid)
R18, Rota GTR (ees: 225/40;taga: 255/35 Bridgestone potenza)
Auto nii seest kui väljast väga puhas ja korralik. Õli oli väidetavalt vahetatud iga 5000km tagant.
Eelmise omaniku pildid, millel puudu tagastange lisa:








Minu tehtud pildid:






Nagu sai mainitud müük tõimub vaid nädal aega, ehk kuni hakkan tellima sepiskolbe, kepse jms.
Hinnad:
4000.- lahti võetud mootoriga ehk nende jaoks, kes kavatsevad sisuga tegeleda.
4300.- korralikult kokku pandud (stock sisuga) mootor.
Hinda saab ka korrigeerida velgede või mõne muu asja arvelt.
Tel: 53 044 040
Gert