1. leht 2-st
kes jaksab/tahab seletada!
Postitatud: 01.03.2006 16:23
Postitas jarmar
tervist.
liitusin siis selle foorumiga et saada nõu ja näpunäiteid tarkadelt inimestelt!
soov paigaldada oma autole turbo, isend on siis bmw 327(e30).
et kuda teha sisselase, kuda väljalase... kuna pole selle teo kohapealt ise asjamees siis oleks hea kui suudate närvi säilitada mulle peensusteni lahtiseletada töökäigu(pean silmas võõrsõnu mis kuuluvad turbo tarvikute hulka juurde).
Postitatud: 01.03.2006 16:54
Postitas KatZ
Postitatud: 01.03.2006 21:31
Postitas jarmar
tänud...kui edaspidi mingeid küsse tekkib siis aga küsin uuesti... nii et ei paneks teemat lukku kohe.
Postitatud: 01.03.2006 23:01
Postitas Moss
...ja teed igakord uue teema ebamäärase pealkirjaga?

Las ikka see siin jääb avatuks ja küsid siin....kui tõesti mujal foorumis asjakohast teemat pole üles võetud.
EDIT: Minupaha, lugesin valesti alguses. Vabandan
Postitatud: 02.03.2006 23:20
Postitas jarmar
jarmar kirjutas:... nii et ei paneks teemat lukku kohe.
ja mida ma eelmise postituse lõpuga ütlesin???

Postitatud: 03.03.2006 0:41
Postitas Kuuno
midagi asjalikku ei tule siis lukku

niiet OT vaba!
Postitatud: 03.03.2006 23:27
Postitas IvarR
M20 motodega bemmidel on sisselase päris hea juba stockis ning Rootslased kasutavad ka üle 500hj masinatel veel orginaalsisselaset

IvarR
Postitatud: 05.03.2006 16:19
Postitas Fos
kui nii kaugele jõuad, et surveastet maha vaja saada, siis ma saan kolbe madalamaks lasta sul... 2 turbo e30 sõidab juba ringi nende kolvidega.
500 eeq kuue kolvi treimine.... see teeb mingi ca 85 eeq kolb. Rõhku üle 1 bari ei soovita, kuna materjal jääb siiski originaal.
see võimalus on muidugi siis, kui sa ei taha mingi tõsisemat ehitada....vastasel juba sepistatud kolve vaja.
Postitatud: 05.03.2006 19:12
Postitas Miq
selle 1 bar'ise rõhu juurds peaks olema (!) , et kehtib korrektse segu korral.

Postitatud: 05.03.2006 19:14
Postitas zoom1
2,7l on niigi madal surveaste.
Postitatud: 05.03.2006 19:58
Postitas raxx
Miq kirjutas:selle 1 bar'ise rõhu juurds peaks olema (!) , et kehtib korrektse segu korral.

Kui segu on paigas siis kestab ka asi 1,5bari rohu korral vaga eduliselt ja ilma kolbi maha votmatta,sest surveaste on 8,8 see kehtib siis m20b25 moto puhul.Mis puutub sellesse 2,7l bmw motosse siis sellele pole kull motet turbot peale toppida,sest see on ju see madalpoorde mootor ja kolvirongad ei pea vastu.Kui juba sellist assja ette hakkad votma siis alusta sellest et otsi oige mootor endale(m20b25 siis)
Postitatud: 05.03.2006 23:33
Postitas jarmar
...pole mingi asja tundja selle teo kohapealt aga öeldi et mida madalama surveastemega mootor on seda parem et vastasel juhul pidi detonatsioon meeletuks minema
ja siis järgmine küsimus on kohe see et millist turbot keegi soovitab hakata aretama ja kust oleks võimalik seda endale hankida

Postitatud: 06.03.2006 0:02
Postitas henri
jarmar kirjutas:...pole mingi asja tundja selle teo kohapealt aga öeldi et mida madalama surveastemega mootor on seda parem et vastasel juhul pidi detonatsioon meeletuks minema
WRC autodel on surveaste 10.0 Detonatsioonist pole haisugi, kuid samas kasutatakse seal vee sissepritset.
Postitatud: 06.03.2006 0:47
Postitas jarmar
nüüd siin kahte bmw teemat läbi sirvides nagu ei märganud et pihustitest juttu oleks tehtud , kas siis neid ei pea suurematega asendama?
Postitatud: 06.03.2006 0:49
Postitas Kuuno
kuna tekib vajadus suurematele pihustitele? siis kui orig tootlikus otsa lõppeb ehk maks impulss yletab kuskil 90-95%