kes jaksab/tahab seletada!

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

jarmar
Postitusi: 7
Liitunud: 01.03.2006 16:07

kes jaksab/tahab seletada!

Postitus Postitas jarmar »

tervist.
liitusin siis selle foorumiga et saada nõu ja näpunäiteid tarkadelt inimestelt!
soov paigaldada oma autole turbo, isend on siis bmw 327(e30).
et kuda teha sisselase, kuda väljalase... kuna pole selle teo kohapealt ise asjamees siis oleks hea kui suudate närvi säilitada mulle peensusteni lahtiseletada töökäigu(pean silmas võõrsõnu mis kuuluvad turbo tarvikute hulka juurde).
speed was my first real love...and it will be my last
KatZ
Postitusi: 16
Liitunud: 29.11.2004 17:26
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas KatZ »

Kui inglise keelega probleeme pole, siis loe läbi.

http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... highlight=
PSI stands for PUSSY
jarmar
Postitusi: 7
Liitunud: 01.03.2006 16:07

Postitus Postitas jarmar »

tänud...kui edaspidi mingeid küsse tekkib siis aga küsin uuesti... nii et ei paneks teemat lukku kohe.
speed was my first real love...and it will be my last
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

...ja teed igakord uue teema ebamäärase pealkirjaga? :p Las ikka see siin jääb avatuks ja küsid siin....kui tõesti mujal foorumis asjakohast teemat pole üles võetud.

EDIT: Minupaha, lugesin valesti alguses. Vabandan
Viimati muutis Moss, 04.03.2006 18:21, muudetud 1 kord kokku.
jarmar
Postitusi: 7
Liitunud: 01.03.2006 16:07

Postitus Postitas jarmar »

jarmar kirjutas:... nii et ei paneks teemat lukku kohe.
ja mida ma eelmise postituse lõpuga ütlesin??? 8)
speed was my first real love...and it will be my last
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

midagi asjalikku ei tule siis lukku :) niiet OT vaba!
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

M20 motodega bemmidel on sisselase päris hea juba stockis ning Rootslased kasutavad ka üle 500hj masinatel veel orginaalsisselaset ;)
IvarR
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

kui nii kaugele jõuad, et surveastet maha vaja saada, siis ma saan kolbe madalamaks lasta sul... 2 turbo e30 sõidab juba ringi nende kolvidega.

500 eeq kuue kolvi treimine.... see teeb mingi ca 85 eeq kolb. Rõhku üle 1 bari ei soovita, kuna materjal jääb siiski originaal.

see võimalus on muidugi siis, kui sa ei taha mingi tõsisemat ehitada....vastasel juba sepistatud kolve vaja.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

selle 1 bar'ise rõhu juurds peaks olema (!) , et kehtib korrektse segu korral. :-D
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

2,7l on niigi madal surveaste.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
raxx
Postitusi: 98
Liitunud: 01.04.2005 14:03
Asukoht: tartu

Postitus Postitas raxx »

Miq kirjutas:selle 1 bar'ise rõhu juurds peaks olema (!) , et kehtib korrektse segu korral. :-D
Kui segu on paigas siis kestab ka asi 1,5bari rohu korral vaga eduliselt ja ilma kolbi maha votmatta,sest surveaste on 8,8 see kehtib siis m20b25 moto puhul.Mis puutub sellesse 2,7l bmw motosse siis sellele pole kull motet turbot peale toppida,sest see on ju see madalpoorde mootor ja kolvirongad ei pea vastu.Kui juba sellist assja ette hakkad votma siis alusta sellest et otsi oige mootor endale(m20b25 siis)
jarmar
Postitusi: 7
Liitunud: 01.03.2006 16:07

Postitus Postitas jarmar »

...pole mingi asja tundja selle teo kohapealt aga öeldi et mida madalama surveastemega mootor on seda parem et vastasel juhul pidi detonatsioon meeletuks minema :?:


ja siis järgmine küsimus on kohe see et millist turbot keegi soovitab hakata aretama ja kust oleks võimalik seda endale hankida :?:
speed was my first real love...and it will be my last
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

jarmar kirjutas:...pole mingi asja tundja selle teo kohapealt aga öeldi et mida madalama surveastemega mootor on seda parem et vastasel juhul pidi detonatsioon meeletuks minema :?:
WRC autodel on surveaste 10.0 Detonatsioonist pole haisugi, kuid samas kasutatakse seal vee sissepritset.
jarmar
Postitusi: 7
Liitunud: 01.03.2006 16:07

Postitus Postitas jarmar »

nüüd siin kahte bmw teemat läbi sirvides nagu ei märganud et pihustitest juttu oleks tehtud , kas siis neid ei pea suurematega asendama?
speed was my first real love...and it will be my last
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

kuna tekib vajadus suurematele pihustitele? siis kui orig tootlikus otsa lõppeb ehk maks impulss yletab kuskil 90-95%
Vasta