kes jaksab/tahab seletada!
kes jaksab/tahab seletada!
tervist.
liitusin siis selle foorumiga et saada nõu ja näpunäiteid tarkadelt inimestelt!
soov paigaldada oma autole turbo, isend on siis bmw 327(e30).
et kuda teha sisselase, kuda väljalase... kuna pole selle teo kohapealt ise asjamees siis oleks hea kui suudate närvi säilitada mulle peensusteni lahtiseletada töökäigu(pean silmas võõrsõnu mis kuuluvad turbo tarvikute hulka juurde).
liitusin siis selle foorumiga et saada nõu ja näpunäiteid tarkadelt inimestelt!
soov paigaldada oma autole turbo, isend on siis bmw 327(e30).
et kuda teha sisselase, kuda väljalase... kuna pole selle teo kohapealt ise asjamees siis oleks hea kui suudate närvi säilitada mulle peensusteni lahtiseletada töökäigu(pean silmas võõrsõnu mis kuuluvad turbo tarvikute hulka juurde).
speed was my first real love...and it will be my last
Kui inglise keelega probleeme pole, siis loe läbi.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... highlight=
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... highlight=
PSI stands for PUSSY
...ja teed igakord uue teema ebamäärase pealkirjaga?
Las ikka see siin jääb avatuks ja küsid siin....kui tõesti mujal foorumis asjakohast teemat pole üles võetud.
EDIT: Minupaha, lugesin valesti alguses. Vabandan

EDIT: Minupaha, lugesin valesti alguses. Vabandan
Viimati muutis Moss, 04.03.2006 18:21, muudetud 1 kord kokku.
kui nii kaugele jõuad, et surveastet maha vaja saada, siis ma saan kolbe madalamaks lasta sul... 2 turbo e30 sõidab juba ringi nende kolvidega.
500 eeq kuue kolvi treimine.... see teeb mingi ca 85 eeq kolb. Rõhku üle 1 bari ei soovita, kuna materjal jääb siiski originaal.
see võimalus on muidugi siis, kui sa ei taha mingi tõsisemat ehitada....vastasel juba sepistatud kolve vaja.
500 eeq kuue kolvi treimine.... see teeb mingi ca 85 eeq kolb. Rõhku üle 1 bari ei soovita, kuna materjal jääb siiski originaal.
see võimalus on muidugi siis, kui sa ei taha mingi tõsisemat ehitada....vastasel juba sepistatud kolve vaja.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kui segu on paigas siis kestab ka asi 1,5bari rohu korral vaga eduliselt ja ilma kolbi maha votmatta,sest surveaste on 8,8 see kehtib siis m20b25 moto puhul.Mis puutub sellesse 2,7l bmw motosse siis sellele pole kull motet turbot peale toppida,sest see on ju see madalpoorde mootor ja kolvirongad ei pea vastu.Kui juba sellist assja ette hakkad votma siis alusta sellest et otsi oige mootor endale(m20b25 siis)Miq kirjutas:selle 1 bar'ise rõhu juurds peaks olema (!) , et kehtib korrektse segu korral.
...pole mingi asja tundja selle teo kohapealt aga öeldi et mida madalama surveastemega mootor on seda parem et vastasel juhul pidi detonatsioon meeletuks minema
ja siis järgmine küsimus on kohe see et millist turbot keegi soovitab hakata aretama ja kust oleks võimalik seda endale hankida

ja siis järgmine küsimus on kohe see et millist turbot keegi soovitab hakata aretama ja kust oleks võimalik seda endale hankida

speed was my first real love...and it will be my last