Standalone paigalduse mõtekus BMW M3-ele(VEMS)
Standalone paigalduse mõtekus BMW M3-ele(VEMS)
Mainin kohe ära,et tegu on hobiautoga mis talvel seisab,kuid suvel igapäevaselt sõidus.Auto on 95a ja mootoriks s50b30 210kw.
Kaks põhjust miks seda üldse kaalun on järgmised.Esiteks otsustas originaal aju alla anda ja kasutatud uus aju maksab 300-400€ ja teiseks on plaanis tulevikus võibolla autole vile külge keerata.
Kas eestis leidub üldse inimest kes suudab standalone seadistada m3-el nii hästi,et igapäevaselt kasutades ei saaks arugi,et autol on standalone?.Loomulikult peaks auto mootori võimsusnäitajad paranema või vähemalt samaks jääma.
Endal on positiivsed kogemused VEMS-iga ja eelkõige oleks teretulnud arutelu just selle aju seadistajate ja paigaldajate poolt.
Kaks põhjust miks seda üldse kaalun on järgmised.Esiteks otsustas originaal aju alla anda ja kasutatud uus aju maksab 300-400€ ja teiseks on plaanis tulevikus võibolla autole vile külge keerata.
Kas eestis leidub üldse inimest kes suudab standalone seadistada m3-el nii hästi,et igapäevaselt kasutades ei saaks arugi,et autol on standalone?.Loomulikult peaks auto mootori võimsusnäitajad paranema või vähemalt samaks jääma.
Endal on positiivsed kogemused VEMS-iga ja eelkõige oleks teretulnud arutelu just selle aju seadistajate ja paigaldajate poolt.
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
"With great power, comes great responsibility"
Re: Standalone paigalduse mõtekus BMW M3-ele(VEMS)
Seadistamine maksab ka raha. Seadistaja tund ja dünotund ja kütus.Autolab kirjutas:Mainin kohe ära,et tegu on hobiautoga mis talvel seisab,kuid suvel igapäevaselt sõidus.Auto on 95a ja mootoriks s50b30 210kw.
Kaks põhjust miks seda üldse kaalun on järgmised.Esiteks otsustas originaal aju alla anda ja kasutatud uus aju maksab 300-400€ ja teiseks on plaanis tulevikus võibolla autole vile külge keerata.
Kas eestis leidub üldse inimest kes suudab standalone seadistada m3-el nii hästi,et igapäevaselt kasutades ei saaks arugi,et autol on standalone?.Loomulikult peaks auto mootori võimsusnäitajad paranema või vähemalt samaks jääma.
Endal on positiivsed kogemused VEMS-iga ja eelkõige oleks teretulnud arutelu just selle aju seadistajate ja paigaldajate poolt.
Ei ole reaalset kogemust tänavasede tegemise aja kohta, kuid 10h peaks ikka kõik kokku ära minema. See on seega seadistamise peale juba 100-200 eurot.
Kui vile panek 100% kindel, siis tasub mõelda progeaju peale.
Re: Standalone paigalduse mõtekus BMW M3-ele(VEMS)
Olen jah sellega kursis,et seadistamine maksab raha aga kui tulemus on hea siis sellest rahast mul kahju pole.Juhul kui ei otsusta autot enne järgmist talve maha müüa siis on vile panek 100% kindel.200€ olen nõus mõtlematta maksma seadistamise eest kui selle rahaeest auto korralikult ära seadistatakse.
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
"With great power, comes great responsibility"
Re: Standalone paigalduse mõtekus BMW M3-ele(VEMS)
Jäigi eile mõte poolikuks - tahtsin kirjutada, et niipalju maksad seadistajale. Kütus ja dünotunnid sinna lisaks.Autolab kirjutas:Olen jah sellega kursis,et seadistamine maksab raha aga kui tulemus on hea siis sellest rahast mul kahju pole.Juhul kui ei otsusta autot enne järgmist talve maha müüa siis on vile panek 100% kindel.200€ olen nõus mõtlematta maksma seadistamise eest kui selle rahaeest auto korralikult ära seadistatakse.
Ehk siis pigem 400-500.
Re: Standalone paigalduse mõtekus BMW M3-ele(VEMS)
Ma arvan, et keegi ei seadista seda mootorit 200-400€ eest päris kindlasti mitte.
Tegelikult on mõned huvilised sama mootoriga veel, nii et peab mõtlema.
Tegelikult on mõned huvilised sama mootoriga veel, nii et peab mõtlema.
Re: Standalone paigalduse mõtekus BMW M3-ele(VEMS)
Seda mootorit saab vabalt seadistada selliseks, et sõidab veatult liikluses (ei jõnksuta, käivitub iga ilmaga probleemideta, tühikäik paigas jne).
Ja dünos tänavasõiduelemente häälestada on aja- ja raharaiskamine.
Ja dünos tänavasõiduelemente häälestada on aja- ja raharaiskamine.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Standalone paigalduse mõtekus BMW M3-ele(VEMS)
Osta originaalaju, selle saad hiljem edasi ka müüa ilmselt.
Re: Standalone paigalduse mõtekus BMW M3-ele(VEMS)
Meenub, et meie DTA ajus on juba tootjapoolt palju preset map-e sees(ei ole kindel kas BMW M3 oli üks neist). Ehk mõni teinegi tootja on juba eos ajule enamlevinud mootorite softid sisse kirjutanud?
Re: Standalone paigalduse mõtekus BMW M3-ele(VEMS)
Nüüd siis jälle teema päevakorda tõusnud,sest plaan on ikka kõnealune auto üle laadida.Sellega seoses oleks üleskutse EMS-ide müüjatele,paigaldajatele või seadistajatele
,et võiksite teha mulle pakkumise(EMS koos paigaldusega ja seadistamine).
Esialgu on eesmärk 500hj stock mootoriga ja järgmine aasta juba rohkem,kuid siis enam mitte stock mootoriga
.Eriti hea oleks kui leiaks inimese kes on eelnevalt juba mõne s50 mootori EMS-iga seadistanud edukalt.

Esialgu on eesmärk 500hj stock mootoriga ja järgmine aasta juba rohkem,kuid siis enam mitte stock mootoriga

BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
"With great power, comes great responsibility"
Re: Standalone paigalduse mõtekus BMW M3-ele(VEMS)
Soovitan Samveli käest küsida selle kohta, minuteada peaks tal olema infot vanoste korrektse juhtimise kohta.
Edit: Või paneme peale, tööle ja sõidame Rootsi. Paras PITA pidi olema küll. Üks jubedamaid mootoreid, mida seadistada
Edit: Või paneme peale, tööle ja sõidame Rootsi. Paras PITA pidi olema küll. Üks jubedamaid mootoreid, mida seadistada

Re: Standalone paigalduse mõtekus BMW M3-ele(VEMS)
Soovitaks uurida, palju boosti on vaja, et see 500 Hj kätte saada.
Kirjutavad, et originaalse 10,8 surveastmega üle 0,6 bari ei kannata.
Samas ei ole Cometicu paksud tihendid US-Partsist tellituna ka mingi hingehinnaga.
Saaks surveastme 9,5 peale ja võiks juba bar boosti proovida sisse suruda.
See 500 tuleb ilma vanoseta ja 1 bari boostiga vast.
Vanose jätab madala pöörde asendisse ja läheb sõiduks.
Üle 30 lehe dünotulemusi ja spece
http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=21826" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=271293" onclick="window.open(this.href);return false;
Kirjutavad, et originaalse 10,8 surveastmega üle 0,6 bari ei kannata.
Samas ei ole Cometicu paksud tihendid US-Partsist tellituna ka mingi hingehinnaga.
Saaks surveastme 9,5 peale ja võiks juba bar boosti proovida sisse suruda.
See 500 tuleb ilma vanoseta ja 1 bari boostiga vast.
Vanose jätab madala pöörde asendisse ja läheb sõiduks.
Üle 30 lehe dünotulemusi ja spece
http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=21826" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=271293" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Standalone paigalduse mõtekus BMW M3-ele(VEMS)
Võibolla veidi teemaväline, kuid kas kuidagi süütenurka ei saa logida või ajust välja peilida, nii et see kuni atmosfäri rõhuni originaalajust kätte saada? Vemsi kellaga saab segu vist suht lihtsalt logida ja kui need asjad originaal ajust kätte saada oleks pool tööd juba pmt tehtud või vähemalt teada kuhu poole püüelda. Vanose / vanoste rakendumises vist midagi eriti keerulist pole ja ainsaks parameetriks on pööre või ma eksin?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Standalone paigalduse mõtekus BMW M3-ele(VEMS)
Usa e36 m3 ei saa eriti euro m3-ga(S50 B32 321hp @ 7400 rpm) võrrelda,sest usa m3-ed(S52 B32 240 hp @ 6000 rpm) olid juba tehasest tulles palju lahjemad ja olid pigem m50 strokerid kui s-seeria mootorid(tõin võrdluseks küll 3,2l mootorid,kuid 3,0l puhul on vahe samasugune).KaroK kirjutas:Soovitaks uurida, palju boosti on vaja, et see 500 Hj kätte saada.
Kirjutavad, et originaalse 10,8 surveastmega üle 0,6 bari ei kannata.
Samas ei ole Cometicu paksud tihendid US-Partsist tellituna ka mingi hingehinnaga.
Saaks surveastme 9,5 peale ja võiks juba bar boosti proovida sisse suruda.
See 500 tuleb ilma vanoseta ja 1 bari boostiga vast.
Vanose jätab madala pöörde asendisse ja läheb sõiduks.
Üle 30 lehe dünotulemusi ja spece
http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=21826" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=271293" onclick="window.open(this.href);return false;
Cometicu tihendit eriti panna ei taha,sest praegune stock tihend on ju kõige odavam kindlustus,samuti pole esialgu 500hj must have.Pigem võikski esialgu hoopis 0,5-0,6bar-iga turvaliselt liikvele saada ja kui tundub ikka vähe olevat siis läheks alles mootori kallale.
Kui jõuan siis käin järgmine nädal dünos,et näha palju tehasest antud 210kw alles on.Turboks plaanin esialgu holset hx50 kasutada.
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
"With great power, comes great responsibility"
Re: Standalone paigalduse mõtekus BMW M3-ele(VEMS)
Proovid esialgu 800+ hp fööniga 400 hp saada ?
Re: Standalone paigalduse mõtekus BMW M3-ele(VEMS)
HX 50 peaks pigem 650+hj tootma ja arvan,et on täpselt paras mootorile mis N/A-na ca 300hj toodab.Seda enam,et alguses on plaanis stock mootoriga mängida.Samuti pole mures ka spoolup-i pärast,sest olen kasutanud hx50 turbot bmw m30b30(138kw)mootoril ja juba seal peal spoolis hx50 ennast täitsa hästi,seega 210kw usun,et spoolup on enam kui rahuldav.
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
"With great power, comes great responsibility"