Kõrge-ja madalaoomised pihustid.
Re: Kõrge-ja madalaoomised pihustid.
Mina olen nii aru saanud et asi ongi takistuses ja madalaoomised saab takistiga ka kõrgoomiseks aga vastupidi mitte.
Madalaoomised töötavad kiiremini ja täpsemalt vist
Paremini ei suuda selgitada,diisli ja bensupihustid on hoopis erineva ehitusega va otsepritsega bensukad.
Madalaoomised töötavad kiiremini ja täpsemalt vist
Paremini ei suuda selgitada,diisli ja bensupihustid on hoopis erineva ehitusega va otsepritsega bensukad.
Viimati muutis _siim_, 07.09.2011 18:50, muudetud 1 kord kokku.
Re: Kõrge-ja madalaoomised pihustid.
.
Viimati muutis Reimann, 08.06.2017 10:27, muudetud 1 kord kokku.
Re: Kõrge-ja madalaoomised pihustid.
Bensukatel on kõigil pihustitel juhtmed küljes 

Re: Kõrge-ja madalaoomised pihustid.
Kui me räägime bensiinimootoritest ja madalsurvepihustitest rõhuga 2-5 bar siis on olemas jah kõrgeoomisd pihustid mille mähise takistus on umbes 14-18 oomi ja madalaoomised pihustid mähise takistusega umbes 2-4 oomi. Suurem erinevus tuleb pihustite juhtimisest, kui kõrgeoomistele pihustitele lastakse lihtsalt korraks vool peale näiteks 3 millisekundiks siis madalaoomistel pihustitel tuleb peale pihusti avanemist voolu piirata, et pihustid läbi ei põleks. Madalaoomised pihustid reageerivad muidugi kiiremini tänu suuremale voolutugevusele ja on tänu sellele täpsemad.
Veermikuproff OÜ
Re: Kõrge-ja madalaoomised pihustid.
.
Viimati muutis Reimann, 08.06.2017 10:27, muudetud 1 kord kokku.
Re: Kõrge-ja madalaoomised pihustid.
Mehaanilise pumbaga pole sul seda juhet kuhugi panna, se juhtmega pihusti on elektroonilise pumba teema. Võibolla on keegi valed pihustid paigaldanud või on hoopis pump mehaanilise vastu vahetatud aga siis ei saa ka mootor 2.4 olla vaid on 2.5 liitrine tds, millele on mehaaniline pump paigaldatud.
Veermikuproff OÜ
Re: Kõrge-ja madalaoomised pihustid.
Mootor on 2.4 kindlasti, kuna sai äsja vahetatud vänvõll ja saaled ja need ju ei saa 2.5-ga identsed olla. Kuid kas see juhtpihusti mootori tööd mõjutab? Loll küsimus,eks ikka, aga mismoodi? Mul hetkel suitseb jubedalt.. Uued pihustid tulemas muidugi.
Re: Kõrge-ja madalaoomised pihustid.
Kui sul meh pump siis ei ole vaja enam seda juhet kuhugi panna,see on ainult el pumba juhtimiseks vajalik,näitab pihustuskogust ja pritsenurka.
Mehaaniline pump on minuarust palju asjalikub,võibolla küll mitte nii ökonoomne aga see vahe on ka olematu,samas meh pumbaga saab tunduvalt rohkem jõudu mootorist,ei läinud mul see kütusekulu ka eriti suureks.
Enda endisel 324td-l panin 525 tds-i pihustid peale ja jäi 2 juhtmega pihustit,ei hakanud juhtmeid maha lõikama kuna juhtpihustid on suht minev kaup.
Nii huvi pärast mis värvi su dislakas on?
Mehaaniline pump on minuarust palju asjalikub,võibolla küll mitte nii ökonoomne aga see vahe on ka olematu,samas meh pumbaga saab tunduvalt rohkem jõudu mootorist,ei läinud mul see kütusekulu ka eriti suureks.
Enda endisel 324td-l panin 525 tds-i pihustid peale ja jäi 2 juhtmega pihustit,ei hakanud juhtmeid maha lõikama kuna juhtpihustid on suht minev kaup.
Nii huvi pärast mis värvi su dislakas on?
Re: Kõrge-ja madalaoomised pihustid.
.
Viimati muutis Reimann, 08.06.2017 10:27, muudetud 1 kord kokku.
Re: Kõrge-ja madalaoomised pihustid.
Ma tean et see pole küll selle foorumi teema ammu aga küsin veel mis värvi suitsu ta sul ajab ja millal,kas tühikäigul,kiirendades või koguaeg.
Re: Kõrge-ja madalaoomised pihustid.
Suits on must, seotud küttesüstemiga. Õlileket mootorisse ei ole.
Re: Kõrge-ja madalaoomised pihustid.
Must suits ei ole vigaste pihustite teema vaid segu on liiga rikas,pumpa on natuke vaja seadistada,kas turbo rikastust või max etteannet.
Üldiselt juhitakse sellel turbot vaakumiga,kui pole enam el pumpa siis on rõhujuhtimine ka metsas,tuleks rõhk üle mõõta ja vaadata kuidas antud probleem on lahendatud,ilma coolerita selline talutav rõhk mingi 1,3bar. Ise sõitsin 2 bariga koguaeg,nii et pihustite raha eest saad cooleri hoopis osta
lisajõud nagu maast leitud.
Sellise kombinatsiooniga ja seadistatud diisel teeb ära näiteks 160kw v8 700 sele kiirenduse suhtes ja saab vabalt ka külg ees sõita kuna väänet on tublisti.
Üldiselt juhitakse sellel turbot vaakumiga,kui pole enam el pumpa siis on rõhujuhtimine ka metsas,tuleks rõhk üle mõõta ja vaadata kuidas antud probleem on lahendatud,ilma coolerita selline talutav rõhk mingi 1,3bar. Ise sõitsin 2 bariga koguaeg,nii et pihustite raha eest saad cooleri hoopis osta

Sellise kombinatsiooniga ja seadistatud diisel teeb ära näiteks 160kw v8 700 sele kiirenduse suhtes ja saab vabalt ka külg ees sõita kuna väänet on tublisti.
Re: Kõrge-ja madalaoomised pihustid.
Vääne on sellel hea tõesti.. Pumpa on lastud reguleerida, sai vähemaks suitsu kuna alguses oleks nagu puuküttega auto olnud, kuid vaja vahetada vähemalt 2 pihustit ja see kindel.
Cooleri plaan on ka juba olemas, tean, et sellest just mingit kiirenduspilli ei saa, kuid huvi on näha kui palju selline uus mootor välja suudab anda. Eks kui midagi tehtud saab ja on ka miskit ette näidata, siis teen siia kindlasti teema, enne ei ole mõtet hakata kalamehe juttu ajama.
Cooleri plaan on ka juba olemas, tean, et sellest just mingit kiirenduspilli ei saa, kuid huvi on näha kui palju selline uus mootor välja suudab anda. Eks kui midagi tehtud saab ja on ka miskit ette näidata, siis teen siia kindlasti teema, enne ei ole mõtet hakata kalamehe juttu ajama.
Re: Kõrge-ja madalaoomised pihustid.
See juhtmetega pihusti on juhtpihusti ja ilma selle olemasoluta sinu suksul kütusekogust paika ei saagi. Pump on sul tõesti mehhaniline aga seda juhib ikkagi mingi elektrooniline vidin. Mul on omal A6 selle kõige rohkem kirutud mootoriga (mina ise küll kiruma ei kipu) ja seda looma ei saa üldse käima kui juhtpihusti tuksis või lahtiühendatud. Pump ise on samuti mehhaniline aga sealt pihustipealt kuulab mootori pumbaaju süütemomenti (pihustusmomenti) ja sätib sellega mootoritööd. Ürita ikka leida pistikut mis selle pihusti külgekäib ja paljud mured peaksid hakkama lahenema.