1. leht 1-st
egr
Postitatud: 21.08.2011 1:52
Postitas gaiar200
kas ja kui palju annab juurde egr süsteemi eemaldamine.kui kasulik või kahjulik see mootorile on.
Re: egr
Postitatud: 22.08.2011 0:09
Postitas taxu
EGR-id tehakse üldiselt nii, et täisgaasil nad ei aktiveeru. Toimivad ühtlaselt kruisides ja langetavad põlemistemperatuure. Ehk et lisajõudu eemaldamisega ei tule. Pigem tõstab EGR mitmetel põhjustel hoopis mootori kasutegurit.
Re: egr
Postitatud: 22.08.2011 9:14
Postitas JLKK
taxu kirjutas:EGR-id tehakse üldiselt nii, et täisgaasil nad ei aktiveeru. Toimivad ühtlaselt kruisides ja langetavad põlemistemperatuure. Ehk et lisajõudu eemaldamisega ei tule. Pigem tõstab EGR mitmetel põhjustel hoopis mootori kasutegurit.
Kuidas EGR mootori kasutegurit saab tõsta kui põlemistemperatuuri alandamiseks lastakse mootorisse heitgaase ja muudetakse silindris oleva töösegu põlemist kehvemaks?
Re: egr
Postitatud: 22.08.2011 10:07
Postitas gaiar200
ja külma õhu asemel laseb egr sinna ju kuuma õhku mis peaks omakorda jõudu vähendama,mina olen aru saand,et see rohkem roheliste jaoks sinna pandud.
Re: egr
Postitatud: 22.08.2011 10:34
Postitas taxu
http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation
http://www.swri.org/3pubs/ttoday/Summer ... d-Cool.pdf
Kirjutavad seal muuseas, et kuna egr alandab põlemistemperatuuri, siis saab seda rakendada suurel koormusel segu rikastamise asemel detonatsiooni vastu. See annaks märgatavat kütuse kokkuhoidu.
Re: egr
Postitatud: 22.08.2011 10:37
Postitas ahto42
Vot sellest loogikast ma ka aru ei saa. O2'e on ju vähem.
Re: egr
Postitatud: 22.08.2011 10:57
Postitas taxu
ahto42 kirjutas:Vot sellest loogikast ma ka aru ei saa. O2'e on ju vähem.
Turbomootoritest rääkides- mootor ei tooda ju enamasti mingit kindlat võimsusnumbrit mitte seetõttu, et ta rohkem ei suuda, vaid kuna ta rohkem tootes hakkaks lagunema. EGR võimaldab seda piiri nihutada.
Re: egr
Postitatud: 22.08.2011 11:21
Postitas ahto42
By feeding the lower oxygen exhaust gas into the intake, diesel EGR systems lower combustion temperature, reducing emissions of nitrous oxides. This makes combustion less efficient, compromising economy and power. Diesel EGR also increases soot production, though this was mitigated in the US by the simultaneous introduction of diesel particulate filters.[5] EGR systems can also add abrasive contaminants and increase engine oil acidity, which in turn can reduce engine longevity.
väike Ekonoomsus vs vastupidavus?
Ei ole raske valik, ja seepärast on see mul RV plekiga ära eraldatud.
Re: egr
Postitatud: 22.08.2011 11:27
Postitas taxu
Sul on diisel? Ise lugesin seda osa, mis käib bensukate kohta.
Re: egr
Postitatud: 22.08.2011 12:29
Postitas ValgeKotkas
Diisel on veidi teine tera jah, ma sellel panin ka kinni, selle puhastamine läheks liiga keerukaks + alaneb ilma sellega veidi kütsikulu ka vist = vähem saastavam. Soojemaks läheb ka kiiremini

Bensukal ei plaani, juhib see süsteem ka vähesel määral põlemata kütust tagasi - vähem kütust peale andma.
"Roheliste teema" suuresti muidugi, kuid miks mitte olla veidi roheline? Asi alandab ikka korralikult NO'd ning seda ning seda oleks vaja.
Nimetagem mind mõttetuks siin klubis, kuid loodust tahaks ma ikka säästa

Re: egr
Postitatud: 22.08.2011 17:13
Postitas taxu
Juhtusin just eile mingi vana ameeriklase taga sõitma. Ving oli nii vastik, et hoidsin suuremat pikivahet. Mõte läks sinna, et kuidas nad vanasti seal legendaarsetes tipptunniummikutes ellu jäid?! Ehk et see "roheline" on suuresti ka meie endi pärast, oleme ise ka sama rohelise osa.
Re: egr
Postitatud: 29.08.2011 8:11
Postitas Maik
Eks korraliku karbussita ja seadistamata olekus tekib ving üles küll niiisamagi, eriti kuna catte ei ole.
Egas seal usas vägapalju parem preagu ei ole, suur enamus autosid on irl nähtuna ikkagi suured uued suvid ja seal ei ole teps mitte väikesed mootorid ka preagu.