egr
Re: egr
EGR-id tehakse üldiselt nii, et täisgaasil nad ei aktiveeru. Toimivad ühtlaselt kruisides ja langetavad põlemistemperatuure. Ehk et lisajõudu eemaldamisega ei tule. Pigem tõstab EGR mitmetel põhjustel hoopis mootori kasutegurit.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Re: egr
Kuidas EGR mootori kasutegurit saab tõsta kui põlemistemperatuuri alandamiseks lastakse mootorisse heitgaase ja muudetakse silindris oleva töösegu põlemist kehvemaks?taxu kirjutas:EGR-id tehakse üldiselt nii, et täisgaasil nad ei aktiveeru. Toimivad ühtlaselt kruisides ja langetavad põlemistemperatuure. Ehk et lisajõudu eemaldamisega ei tule. Pigem tõstab EGR mitmetel põhjustel hoopis mootori kasutegurit.
Veermikuproff OÜ
Re: egr
http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation
http://www.swri.org/3pubs/ttoday/Summer ... d-Cool.pdf
Kirjutavad seal muuseas, et kuna egr alandab põlemistemperatuuri, siis saab seda rakendada suurel koormusel segu rikastamise asemel detonatsiooni vastu. See annaks märgatavat kütuse kokkuhoidu.
http://www.swri.org/3pubs/ttoday/Summer ... d-Cool.pdf
Kirjutavad seal muuseas, et kuna egr alandab põlemistemperatuuri, siis saab seda rakendada suurel koormusel segu rikastamise asemel detonatsiooni vastu. See annaks märgatavat kütuse kokkuhoidu.
Viimati muutis taxu, 22.08.2011 10:53, muudetud 1 kord kokku.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Re: egr
Turbomootoritest rääkides- mootor ei tooda ju enamasti mingit kindlat võimsusnumbrit mitte seetõttu, et ta rohkem ei suuda, vaid kuna ta rohkem tootes hakkaks lagunema. EGR võimaldab seda piiri nihutada.ahto42 kirjutas:Vot sellest loogikast ma ka aru ei saa. O2'e on ju vähem.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Re: egr
väike Ekonoomsus vs vastupidavus?By feeding the lower oxygen exhaust gas into the intake, diesel EGR systems lower combustion temperature, reducing emissions of nitrous oxides. This makes combustion less efficient, compromising economy and power. Diesel EGR also increases soot production, though this was mitigated in the US by the simultaneous introduction of diesel particulate filters.[5] EGR systems can also add abrasive contaminants and increase engine oil acidity, which in turn can reduce engine longevity.
Ei ole raske valik, ja seepärast on see mul RV plekiga ära eraldatud.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
-
- Postitusi: 285
- Liitunud: 16.03.2009 0:25
- Asukoht: Tallinn
Re: egr
Diisel on veidi teine tera jah, ma sellel panin ka kinni, selle puhastamine läheks liiga keerukaks + alaneb ilma sellega veidi kütsikulu ka vist = vähem saastavam. Soojemaks läheb ka kiiremini 
Bensukal ei plaani, juhib see süsteem ka vähesel määral põlemata kütust tagasi - vähem kütust peale andma.
"Roheliste teema" suuresti muidugi, kuid miks mitte olla veidi roheline? Asi alandab ikka korralikult NO'd ning seda ning seda oleks vaja.
Nimetagem mind mõttetuks siin klubis, kuid loodust tahaks ma ikka säästa

Bensukal ei plaani, juhib see süsteem ka vähesel määral põlemata kütust tagasi - vähem kütust peale andma.
"Roheliste teema" suuresti muidugi, kuid miks mitte olla veidi roheline? Asi alandab ikka korralikult NO'd ning seda ning seda oleks vaja.
Nimetagem mind mõttetuks siin klubis, kuid loodust tahaks ma ikka säästa

ECI
Re: egr
Juhtusin just eile mingi vana ameeriklase taga sõitma. Ving oli nii vastik, et hoidsin suuremat pikivahet. Mõte läks sinna, et kuidas nad vanasti seal legendaarsetes tipptunniummikutes ellu jäid?! Ehk et see "roheline" on suuresti ka meie endi pärast, oleme ise ka sama rohelise osa.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Re: egr
Eks korraliku karbussita ja seadistamata olekus tekib ving üles küll niiisamagi, eriti kuna catte ei ole.
Egas seal usas vägapalju parem preagu ei ole, suur enamus autosid on irl nähtuna ikkagi suured uued suvid ja seal ei ole teps mitte väikesed mootorid ka preagu.
Egas seal usas vägapalju parem preagu ei ole, suur enamus autosid on irl nähtuna ikkagi suured uued suvid ja seal ei ole teps mitte väikesed mootorid ka preagu.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA