Väljalase vaiksemaks?
Väljalase vaiksemaks?
Viimasel ajal on huvitama hakanud kuidas saaks vl süsteemi vaiksemaks.Hetkel koosneb minu summuti 3 meetrisest 3.5 tollisest torust ja toru lõpus on org summutipütt.Maanteel sõites hakkab, aga jubedalt kõrvadele.Väljast on ka pisut liiga kõrvu/silma torkava häälega.Paljudel kaaskannatajatel on pandud kaks reso vahele ja ikka kurdavad liigse müra üle.
Ootan siia meeldivat arutelu oma kogemuste näol.
Ootan siia meeldivat arutelu oma kogemuste näol.
Re: Väljalase vaiksemaks?
Arvan, et kollektori teip teeks asja vaiksemaks kuid iseasi kuidas ta seal ilmastiku tingimustele vastu peaks 

Re: Väljalase vaiksemaks?
qué?Palu kirjutas:Arvan, et kollektori teip teeks asja vaiksemaks kuid iseasi kuidas ta seal ilmastiku tingimustele vastu peaks
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Väljalase vaiksemaks?
No kui jalge all on 3.5" toru siis arvatavasti tuleb see mürin ka läbi põhja salongi..
Väljast ta teeb ikka sama häält aga vb seest saaks vaiksemaks?
Väljast ta teeb ikka sama häält aga vb seest saaks vaiksemaks?
Re: Väljalase vaiksemaks?
Võib piisata lõpupüti vahetusest ?
Endal on 2x 3" ja torukolled, 0 katti ja isegi kui lõpupütist on möödaviik siis maanteesõidul küll müra ei häiri?
Võibolla autosse mõni pigimatt hoopis juurde...
Mul hakkas jubedalt kõrvadele,kui esimest korda testdrive tehes oli väikesed augud toru sees kust heli välja pääses.. ja ulus ka nii mis kole.
Endal on 2x 3" ja torukolled, 0 katti ja isegi kui lõpupütist on möödaviik siis maanteesõidul küll müra ei häiri?

Võibolla autosse mõni pigimatt hoopis juurde...
Mul hakkas jubedalt kõrvadele,kui esimest korda testdrive tehes oli väikesed augud toru sees kust heli välja pääses.. ja ulus ka nii mis kole.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Väljalase vaiksemaks?
Downpipe on juba sidega kaetud, sealt edasi sumpat katta ma küll mõtet ei näe.See ikka rohkem kuuma mitte heli pärast.Salongi saaks kindlasti vaiksemaks selles ma ei kahtle, aga see ei ole probleemi lahendus.Väljast võiks ka pisut vaiksem olla.Tuleb ilmselt sellist reso proovida mis on seest nagu kruvi vint, vb see annab pisut leevendust.
Re: Väljalase vaiksemaks?
täpselt sama lugu oli, jäme toru otse taha välja, ja seal oli otseläbi pütt miskine, ostsin lammutamisest orig. Sti tagapüti, panin külge ja kõik korras
ehk siis äkki on sul seda originaalpütti modifitseeritud juba?

Re: Väljalase vaiksemaks?
Kannata veel umbes kuu aega, siis ma saan enda oma jälle sõitma. Ma katsetan seekord nii, et jätan alles keskmise ja viimase org pütid. Ma arvan, et umbes 300-350kW rattast jõule ei tohiks need veel takistama hakata (talveks rohkemat ei ole vaja naguniiKiin kirjutas:Downpipe on juba sidega kaetud, sealt edasi sumpat katta ma küll mõtet ei näe.See ikka rohkem kuuma mitte heli pärast.Salongi saaks kindlasti vaiksemaks selles ma ei kahtle, aga see ei ole probleemi lahendus.Väljast võiks ka pisut vaiksem olla.Tuleb ilmselt sellist reso proovida mis on seest nagu kruvi vint, vb see annab pisut leevendust.

ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Re: Väljalase vaiksemaks?
Mida suurem toru ristlõige, seda mürarikkam ta on. 3.5" on nagu taotluslikult lärmakas või kuidas?
Kõlab seda moodi, et ostsin 10-liitrise mootoriga auto ja selle kütusekulu on suur.....
Kõlab seda moodi, et ostsin 10-liitrise mootoriga auto ja selle kütusekulu on suur.....